AUDI RS3 a OPF delete kit
Ut aliquid ex ea commodi consequatur? Integer in sapien. Pellentesaque sapien. Maacemas alqute accumsan leo.
Cena s DPH: 2 100 €
Cena bez DPH: 1 750 €
Dôkladne si overte či tento diel pasuje na Vaše vozidlo!
The APR 3.0 TFSI Ultracharger System
APR systém telesa škrtiacej klapky APR Ultracharger Throttle Body dramaticky zvyšuje výkon aj krútiaci moment a maximalizuje výkonový potenciál motora 3.0 TFSI. S pred kompresora odstraňuje masívne reštriktívne obmedzenie v podobe sériového telesa škrtiacej klapky a umožňuje tak hladké a ničím nebrzdené prúdenie chladného vzduchu do kompresora, čo v kombinácii s kompletnou APR Stage II+ úpravou riadiacej jednotky motora umožní motoru produkovať výkon až 542 HP! Perfektné spracovanie ako odlievaných hliníkových častí tak aj karbónových vytvára celok, ktorý rovnako dobre vyzerá ako funguje. APR inovatívna úprava softvéru riadiacej jednotky motora prináša plynulý a vzrušujúci zážitok z jazdy. Pre všetkých, ktorí už vlastnia úpravu APR Stage II je tento softvérový upgrade na APR Stage II+ zadarmo.
Upozornenie
Tento produkt je navrhnutý pre použitie s APR S Tronic TCU Upgrade DL501 úpravou riadiacej jednotky automatickej prevodovky, NGK IX Iridium zapaľovacími sviečkami s upraveným odtrhom a oboma remenicami kompresora. Pre dosiahnutie uvádzaných parametrov APR Stage II+ úpravy musí byť teplota nasávaného vzduchu nižšia ako 75°C, preto je vysoko odporúčaná a potrebná aj inštalácia APR chladiaceho systému kopresora! Pre dosiahnutie uvádzaných parametrov je rovnako vysoko odporúčané a nutné dosadenie aj športového sania.
Pri úrovniach výkonu, ktoré táto úprava ponúka APR neodporúča použitie sériových katalyzátorov.
Po montáži Ultracharger Throttle Body pred naštartovaním motora musí byť v aute už nahratá APR ECU Stage II+ úprava!!!
Obmedzenie
Sériové teleso škrtiacej klapky je masívna výkon berúca reštrikcia. Plocha jeho prierezu zhruba o 25% menšia ako na vstupe do kompresora, čo spôsobuje vysoký pokles rýchlosti prúdenia vzduchu pri vysokých rýchlostiach otáčania kompresora. Toto sériové teleso je zodpovedné za stratu výkonu až 33 HP!
Riešenie
APR teleso škrtiacej klapky Ultracharger Throttle Body je naozaj masívne. Jeho plocha prierezu je o 28% väčšia ako plocha prierezu sériového telesa a o 5% väčšia ako prívod kompresora. Po jeho výmene sa úplne odstráni reštrikcia v podobe škrtiacej klapky a umožní sa tak maximálne prúdenie vzduchu do kompresora.
APR softvérová úprava pre Ultracharger Throttle Body
Práve táto inovatívna softvérová úprave je dôvod, prečo všetko spolu tak dokonale funguje. Prináša vynikajúci zážitok z jazdy pri zachovaní každodennej využiteľnosti vozidla , vzrušujúcu akceleráciu a bezkonkurenčný výkon! Je to najpokročilejší softvér pre motory 3.0 TFSI na trhu, ktorý je pri kúpe APR Ultrachargeru zadarmo pre všetkých majiteľov APR Stage II úpravy.
Určenie