AUDI RS3 a OPF delete kit
Ut aliquid ex ea commodi consequatur? Integer in sapien. Pellentesaque sapien. Maacemas alqute accumsan leo.
Cena s DPH: 1 050 €
Cena bez DPH: 875 €
Výrobca: APR Chiptuning
Kód produktu: DPP-2.0T-MQB-IS38-SP-162-169kW
Dostupnosť produktu: Skladom viac ako 5ks
Dôkladne si overte či tento diel pasuje na Vaše vozidlo!
APR IS38 Turbocharger ECU Upgrade
APR s potešením predstavuje ultimátnu kalibráciu riadiacej jednotky pre použitie originálneho Golf 7R / AUDI S3 8V turbodúchadla IHI IS38 pre VW Golf 7 GTI / Performance / Passat B8, AUDI A3 8V / TT 8S a Škodu Octavia III RS / Superb III s motorom 2.0 TSI EA888 gen3 162 - 169 kW.
APR IS38 úprava riadiacej jednotky je navrhnutá pre použitie so sériovým turbodúchadlom z VW Golf 7R / AUDI S3 8V / SEAT Leon Cupra 5F / Škoda Superb III a je určená pre vozidlá, ktoré majú v základe IS20 turbodúchadlo. Úprava produkuje asfalt trhajúcich 386 koní za použitia 98 oktánového paliva. Úprava je dostupná aj s nižším maximálnym výkonom a aj pre sériový prvý diel výfuku. Po úprave môžete očakávať bleskovo rýchle reakcie s hladkým a každodenne využiteľným priebehom výkonu, ktorý je dostupný v širokom spektre otáčok a tlačí do sedadla až po obmedzovač.
Fáza APR úprav
Aby mohla nová riadiaca jednotka Simos 18 hladko spolupracovať s novým IS38 turbodúchadlom strávil tím APR kalibračných inžinierov pol roka jej ladením za použitia niekoľkých vozidiel testovaných vo všetkých kútoch sveta vrátane APR vlastného vývojového vozidla, ktorým tak dotiahli túto spoluprácu takmer k dokonalosti. Všetky kritické aspekty platformy týchto nových vozidiel boli vzaté do úvahy a monitorované prostredníctvom APR diagnostických prístrojov, ktoré dokážu monitorovať všetky hodnoty s presnosťou a dátovou priepustnosťou ďaleko nad rámec toho, čo je bežné v tomto priemysle. Vďaka správnemu naladeniu motorových máp si riadiaca jednotka motora plne rozumie s novo pridaným turbodúchadlom a tvoria tak bezchybne pracujúci celok. To sa odráža v hladkom nástupe krútiaceho momentu, jeho plochom priebehu v širokom spektre otáčok, potlačení pumpovania (zahltenia) turbodúchadla, predídeniu dosiahnutiu limitov originálnej palivovej sústavy a znížení zaťaženia pre sériovú prevodovku. Časovanie vačkových hriadeľov a zdvih ventilov sú optimalizované tak, aby pomohli turbodúchadlu v jeho skorom nábehu a zároveň ho nelimitovali vo vyšších otáčkach. Podľa rôznych prevádzkových režimov boli lambda sondy, predstih zapaľovania, požadovaný krútiaci moment, tlak turbodúchadla a ďalšie hodnoty starostlivo optimalizované pre maximálny výkon bez toho, aby sa uchyľovalo k riskantným kalibračným skratkám. Táto optimalizácia riadiacej jednotky je kalibrované pre použitie s APR FWD Cast Downpipe / APR AWD Cast Downpipe 1.dielom výfuku a s IS38 turbodúchadlom a tiež pre prípadné použitie lepšieho APR karbónového sania, APR vstupu do turbodúchadla, APR intercooleru (chladiča nasávaného vzduchu), Catback výfuku prípadne aj pre ďalšie úpravy, ktoré Vám radi odporučíme.
APR IS38 ECU Upgrade je k dispozícii v dvoch výkonových kategóriách
1. APR IS38 Lower Outputs
Je určená pre zákazníkov, ktorí chcú zachovať sériový výfuk a vôbec celkový sériový charakter* vozidla s výnimkou výmeny turbodúchadla IHI IS38. Táto úprava poskytne motoru výkon 345 HP** a krútiaci moment 490 Nm** na 95oct mape resp. 363 HP** a 511 Nm** na 98oct mape (viď grafy nižšie).
2. APR IS38 Higher Outputs
Je určená pre zákazníkov, ktorí chcú využiť celý potenciál tejto úpravy a chcú zo svojho vozidla dostať maximum výkonu a krútiaceho momentu. Táto úprava si vyžaduje inštaláciu turbodúchadla IHI IS38 a minimálne APR FWD 1.dielu výfuku / APR AWD 1.dielu výfuku. Veľmi odporúčaná je aj montáž APR intercooler-u a APR športového sania, kde potom úprava spoľahlivo poskytne výkon 370 HP** a krútiaci moment 520 Nm** na 95oct mape resp. 386 HP** a 550 Nm** na 98oct mape.
*Schopnosť prenášať zvýšený krútiaci moment a životnosť spojky manuálnej prevodovky po úprave sú výrazne limitované jej aktuálnou kondíciou. Je preto treba počítať s tým, že skôr či neskôr ju bude treba vymeniť za silnejšiu.
*Pre bezpečný prenos zvýšeného krútiaceho momentu pri vozidlách s automatickou prevodovkou (DSG / S-Tronic) odporúčame nahratie APR TCU Upgrade DQ250 / APR TCU Upgrade DQ381 - úpravu automatickej prevodovky.
**Aby boli tieto hodnoty stabilné a nemali tendenciu pri vyšších teplotách (v lete) a viacerých po sebe nasledujúcich prudkých akceleráciách klesať, výrazne odporúčame dosadenie lepšieho intercooleru (chladiča nasávaného vzduchu).
Pops And Bangs
Vylepšite svoj zvukový prejav z výfuku poriadnou streľbou podobne ako najnovšie modely Audi RS! Táto APR funkcia, ktorú mnohí radi nazývajú „Pops And Bangs“, dodáva výfukovému prejavu vozidla to čo mu vždy chýbalo a síce poriadne strieľanie a s ním spojený zvukový pôžitok z jazdy, ktorý tak krásne doplní zvýšený výkon, ktorý APR úpravy poskytujú. Zreteľné* strieľanie z výfuku sa prejaví po uvoľnení plynového pedálu, pri manuálnom radení prevodových stupňov alebo pri vytáčaní motora na neutrály či už počas jazdy alebo na parkovisku. Táto voliteľná funkcia je k dispozícii bezplatne pre väčšinu kompatibilných ECU pre Stage 2 a vyššie stupne úprav. Z dôvodu pohodlia a každodennej využiteľnosti je táto funkcia povolená iba vtedy, keď je vozidlo uvedené do športového režimu. A nakoniec, z dôvodu bezpečnosti má táto funkcia zabudované obmedzenia hardvérovej ochrany a bude fungovať iba vtedy, keď sa to považuje za bezpečné. Takto sofistikovanú funkciu „Pops And Bangs“ nenájdete nikde inde na trhu!
*Pre dosiahnutie ozaj zreteľného strieľania z výfuku je potrebné vymeniť nie len 1.diel výfuku - downpipe (podmienka pre Stage 2 úpravu), ale aj zvyšok výfuku. To platí hlavne pri vozidlách Škoda Octavia III RS a Superb III kde je sériový výfuk extrémne tichí a nevýrazný. S výberom vhodného catback výfuku Vám radi pomôžeme.
APR Stage IS38 - grafy priebehu výkonu a krútiaceho momentu
APR Stage IS38 Lower Outputs - RON 95 - 345 HP / 490 Nm APR Stage IS38 Lower Outputs - RON 98 - 363 HP / 511 Nm |
APR Stage IS38 Higher Outputs - RON 95 - 370 HP / 520 Nm APR Stage IS38 Higher Outputs - RON 98 - 386 HP / 550 Nm |
Krútiaci moment je v grafoch uvedený v librách. Pre prepočet na Nm použite tento prevodník
Zhrnutie výkonu APR úprav
*maximálne zvýšenie výkonu a krútiaceho momentu je porovnané s hodnotami nameranými priamo v APR a nie s hodnotami udávanými VW
*merané na APR Mustang Dyno dynamometri za použitia SAEJ1349 korekcie a spriemerovania niekoľkých meraní. Výsledné hodnoty udávané na kľukovom hriadeli sú prerátané z výkonu nameranom na kolesách. Výsledky sa môžu líšiť podľa klimatických podmienok, iných druhov prevodoviek, kondície auta, teploty, kvality paliva, druhu valcovej brzdy, iného nastavenia a ďalším vplyvom
Výkony nami upravených áut
V súčasnej dobe sme počtom úprav najväčším úpravcom týchto motorov v SR. Vďaka podpore, ktorú našim zákazníkom ponúkame zatiaľ žiaden z nich neprišiel o záruku, aj keď už riešil úkony spojené so servisom či zárukou. Pre viac informácií nás kontaktujte na: info@pkb-racing.sk
Napísali o našich úpravách
Autoforum.cz - Tohle je nejsilnější Škoda Octavia III RS, má 329 koní na brzdě
VAG-MAG.cz - Když s Octavií předjedete AUDI R8 V10
TopSpeed.sk - Videotest Škoda Octavia RS350 APR
Vyžadované komponenty
APR IS38 úprava je určená pre originálne turbodúchadlo IHI IS38, ktoré musí byť inštalované v aute:
1) IHI IS38 originálne nové turbodúchadlo
V prípade, že si od nás necháte upraviť riadiacu jednotku motora pre toto turbodúchadlo na inak sériovom aute a v budúcnosti plánujete dosadiť aj APR 1.diel výfuku (APR Cast Downpipe System), tak budete mať možnosť upgradu Vašej riadiacej jednotky pre tento 1. diel výfuku zdarma.
Odporúčané komponenty
Svetová špička medzi kalibračnými expertmi
2.0 TSI EA888.3 využíva pre chod motora modernú riadiacu jednotku Continental Simos 18. Zjednodušene sa jedná o počítač, ktorý hovorí motoru ako správne pracovať. Tuningový software, ako je APR Stage X úprava, hovorí motoru ako správne pracovať a zároveň produkovať viac výkonu. Základné premenné, ktoré boli za účelom dosiahnutia vyššieho výkonu zmenené sú tlak turbodúchadla (boost), časovanie predstihu, polohy vačkových hriadeľov, nastavenie mixu vzduchu a paliva a ďalšie.
Táto riadiaca jednotka je veľmi komplikovaná. Bez toho, aby to vodič tušil, riadiaca jednotka inteligentne upravuje nastavenie motora tak, aby sa zachoval jeho hladký a bezproblémový chod. Oproti iným riadiacim jednotkám v iných modeloch, táto riadiaca jednotka pri svojom precíznom naladení eliminuje nutnosť ladenia na mieru pre dosiahnutie maximálneho výkonu a krútiaceho momentu aj za dramaticky meniacich sa klimatických podmienok.
Ako sa APR líši od ostatnej konkurencie
Riadiaca jednotka motora, ktorú máte vo svojom aute je veľmi výkonná a komplexná a je tak extrémne náročné plne pochopiť je algoritmus. Menší úpravcovia, ktorí nemajú také vývojové zázemie a ktorí chrlia kvantá úprav pre rôzne modely rozličných značiek, nemajú šancu jej fungovanie plne pochopiť a aby ju mohli upraviť, tak svoj program musia podstatne zjednodušiť. Tým ale odstránia jej prednosti, ktoré z nej robia tak komplexný a pokročilý motor management. Výsledkom je nekompletný produkt, ktorý ignoruje niektoré zásadné hodnoty merané pomocou rôznych snímačov a funguje len na tzv. mapu „natvrdo“. Riadiacej jednotke je zrazu úplne jedno čo tieto snímače merajú, riadi sa len svojou fixnou mapou. Uvedené hodnoty maximálneho výkon a a krútiaceho momentu sa pri týchto úpravách dosahujú len za určitých podmienok, ktoré boli prítomné počas ladenia softvéru.
Na rozdiel od týchto „úpravcov“ APR kalibrační inžinieri strávili roky neustálym zdokonaľovaním svojich úprav a to za plného pochopenia všetkých štruktúr tejto riadiacej jednotky. Iba tak mohli odomknúť plný potenciál motora. S kompletným porozumením a prístupom do všetkých štruktúr riadiacej jednotky, ku všetkým mapám, podmapám a k sekciám, ktoré pracujú s premennými podmienkami, APR inžinieri využili každú príležitosť, ktorú táto riadiaca jednotka dokáže ponúknuť. Nárast výkonu a krútiaceho momentu je citeľný a merateľný vo všetkých smeroch a za všetkých podmienok. Je umožnené využívanie vysokého výkonu s rýchlymi reakciami na zošliapnutie plynového pedálu a zároveň je úprava veľmi užívateľsky prívetivá s hladkým chodom pri bežnom dennom jazdení. Precízne zvládnutá regulácia plniaceho tlaku turbodúchadla prispieva k pôsobivo predvídateľnému správaniu motora, pretože turbo nabieha veľmi rýchlo a dokáže dodať konštantne vysoký výkon. Takisto sú zachované aj pokročilé rutiny pre ochranu motora. To umožňuje riadiacej jednotke, aby neustále kontrolovala a upravovala plnenie valcov a zabezpečovala presný mix paliva a vzduchu tak, aby sa motor riadne chladil a chránil. To všetko bez toho, aby tieto procesy nejako negatívne ovplyvnili pôžitok z jazdy. Úprava riadiacej jednotky motora komunikuje so všetkými asistentmi jazdy a mení ich charakter správania v závislosti na zvolenom režime. V praxi to znamená to, že jazdné asistenty ako ESP, ASR, XDS, XDS+ atď. jazdu neobmedzujú a dovolia Vám na okruhu či kopci dostať z auta maximum, čo sa majiteľom áut s inou ako APR úpravou môže len snívať.
Platba a vykonanie úpravy
Dá sa objednať a zaplatiť vopred bankovým prevodom a následne sa len dohodnúť na termíne úpravy alebo zaplatiť v hotovosti na mieste po úprave. V prípade platby v hotovosti zvoľte pri platení platbu dobierkou. Po objednaní budete kontaktovaný a dohodne sa termín úpravy, ktorá bude vykonaná v priestoroch našej prevádzky.
Bezpečnosť Všetky APR úpravy sú zakódované tak, aby nebolo možné ich odcudzenie inými spoločnosťami. |
Záruka Všetky APR úpravy riadiacej jednotky zahŕňajú doživotnú záruku na nahratý softvér. Kedykoľvek sa objaví nová verzia softvéru, máte možnosť jej nahratia bez ďalších poplatkov. |
Vrátenie peňazí Všetky APR úpravy riadiacej jednotky zahŕňajú možnosť vrátenia originálneho nastavenia a peňazí do 30tich dní odo dňa kedy bola úprava vykonaná. Ak budete z akýchkoľvek dôvodov nespokojný s touto úpravou, budú vám vrátené peniaze a vaše auto dostane naspäť originálne továrenské nastavenie riadiacej jednotky. |
Homologizácia
APR úpravy riadiacich jednotiek (chiptuning) zatiaľ nie sú homologované pre prevádzku na pozemných komunikáciách podľa homologizácie v rámci hromadnej prestavby vozidiel. Bohužiaľ, podľa nášho názoru aktuálna homologizácia nijako nerieši kvalitu úprav, čoho mnohí slabší úpravcovia zneužívajú. Väčšina APR úprav je v západných krajinách ako je Nemecko homologovaná, úpravy spĺňajú emisné limity a schváleniu tu v SR bráni legislatíva. Avšak aj tento problém plánujeme do budúcna riešiť. Nenechajte sa preto zmiasť a chcite vždy len kvalitnú úpravu.
Určenie
Všetky vozidlá platformy MQB s motorom 2.0 TSI 162-169 kW / 220-230PS*
AUDI A3 8V
AUDI TT 8S
Škoda Octavia III RS
Škoda Superb III
VW Golf VII GTI
VW Golf VII GTI Performance
Volkswagen Passat B8
*Dôležitá poznámka
VW AG vyrába mnoho riadiacich jednotiek s rozdielnými kódmi a revíziami softvéru. Vzhľadom k tomuto množstvu môžu byť spočiatku úpravy pre niektoré riadiace jednotky nedostupné. Či je software už prispôsobený aj pre Vašu riadiacu jednotku môžete zistiť kontaktovaním alebo navštívením ktoréhokoľvek APR dealera.