AUDI RS3 a OPF delete kit
Ut aliquid ex ea commodi consequatur? Integer in sapien. Pellentesaque sapien. Maacemas alqute accumsan leo.
Cena s DPH: 1 550 €
Cena bez DPH: 1 292 €
Dôkladne si overte či tento diel pasuje na Vaše vozidlo!
APR 2.5 TFSI EA855.2 EVO ECU Upgrade
APR s potešením predstavuje ultimátnu kalibráciu riadiacej jednotky (ECU) pre 2.5 TFSI EA855 EVO Gen2 294 kW / 400 HP motory.
APR úprava riadiacej jednotky je najefektívnejšou modifikáciou vozidla s motorom 2.5 TFSI EA855.2 v pomere obstarávacej ceny ku pridanému výkonu. Táto úprava dramaticky zvýši výkon, rovnako ako aj krútiaci moment motora a to v celom spektre otáčok, čím získate omnoho rýchlejšie a zábavnejšie vozidlo. Toto všetko je možné len vďaka APR optimalizácii sériových riadiacich procesov motora. Po tejto úprave riadiacej jednotky motora budete mať konečne k dispozícii plný potenciál tohto beštiálneho motora. Samotné vykonanie úpravy sa deje len prostredníctvom OBD-II zásuvky, takže nie je potrebné žiadne rozoberanie vozidla ani rozliepanie riadiacej jednotky motora. Voliteľné možnosti ako "EMCS Program Switching" (prepínanie palivových máp), "APR Mobile" (mobilná aplikácia) sú tak isto dostupné
Fáza APR úprav
APR úpravy riadiacej jednotky sú dostupné v niekoľkých fázach (Stage-och), ktoré sú kalibrované pre rôzne druhy paliva ako pre čisto sériový motor, tak aj pre motor s rôznymi hardvérovými modifikáciami. Táto úprava si dokonale rozumie s automatickou DSG prevodovkou a tak je zaručený jej hladký a bezproblémový chod. Pokročilé optimalizácie riadiacej jednotky sú kalibrované pre použitie s APR Race Downpipe 1.dielom výfuku a s TTE700 / Garrett GTX3582 turbodúchadlami . Všetky úpravy sú kompatibilné pre prípadné použitie lepšieho APR sýstému vedenia vzduchu , APR kompletného športového sania, APR AUDI RS3 intercooleru / APR AUDI TT RS intercooleru (chladiča nasávaného vzduchu), Catback výfuku prípadne aj pre ďalšie menšie úpravy, ktoré Vám radi odporučíme.
Každý Stage zahŕňa optimalizáciu sériového ukazateľa plniaceho tlaku (Boost), po ktorej bude na zmeny jeho hodnoty reagovať omnoho rýchlejšie a zároveň bude ukazovať jeho skutočnú hodnotu, ktorá je po APR úprave vyššia ako je sériové nastavenie ukazateľa schopné zobraziť. Ďalej bola pridaná funkcia “Left Foot Braking“, bol odstránený obmedzovač rýchlosti “Speed Limiter“, posunutý obmedzovač otáčok “Rev LImiter“ a pridaný motoršport obmedzovač otáčok “Motorsport Rev Limiter“. Sériové strieľanie do výfuku (Exhaust Cracle) bolo upravené tak, aby sa chránil sériový katalyzátor pri úprave Stage I a Stage I+. Pri Stage II bolo zase strieľanie do výfuku upravené tak, aby bolo hlasnejšie a dialo sa častejšie. Bol optimalizovaný studený štart a upravené správanie klapky vo výfuku pre dosiahnutie maximálneho výkonu a najlepšieho zvuku vo všetkých jazdných režimoch. Bolo upravené aj správanie vozidla pri jazde vo vysokých nadmorských výškach. Samozrejmosťou je aj kompletne upravené správanie plynového pedálu pre dosiahnutie minimálneho času jeho reakcie. Všetky tieto optimalizácie spolu tvoria perfektne pracujúci celok, ktorý spraví z Vášho auta omnoho rýchlejšie a zábavnejšie vozidlo či už na ulici, okresnej ceste, kopci či okruhu. APR úpravy fungujú všade a za každých podmienok. Nie nadarmo je mottom tejto firmy “Performance without compromise“ – výkon bez kompromisov!
APR Stage III ECU Upgrade
APR Stage III ECU Upgrade je ďalším zásadným krokom k dosiahnutiu ešte vyššieho výkonu z Vášho motora! Táto úprava je k dispozícii pre viacero konfigurácií, ktoré sú navrhnuté pre použitie spolu s jedným z dvoch hybridných turbodúchadiel. APR Stage III obsahuje špecifický softvér buď pre turbodúchadlo TTE700 aolebo Garrett GTX3582. Okrem softvéru a jedného zo spomenutých hybridných turbodúchadiel je do vozidla nutné inštalovať aj APR TCU Upgrade DQ500 / TVS TCU Upgrade DQ500, APR kompletné športové sanie, APR AUDI RS3 intercooler / APR AUDI TT RS intercooler, APR Race Downpipe, vstrekovače Bosch 980cc, zapaľovacie sviečky NGK heat 9 (NGK-R7437-9) s upraveným odtrhom elektródy a skráteným intervalom výmeny. Turbodúchadlo TTE700 vyžaduje inštaláciu wastegate aktuátora, GTX3582 vyžaduje inštaláciu turbosmart wastegate aktuátora a MAC 3-port solenoidu. Pre zákazníkov, ktorí chcú využívať plný potenciál tejto úpravy, to znamená mapu pre E85 palivo, je nutná aj inštalácia výkonnejšej nízkotlakovej palivovej pumpy LPFP s prietokom 500 LPH+ a tlakom 6 barov. Pre všetky ostatné naladenia RON 95 - RON 108 je sériová LPFP postačujúca.
APR Stage III úprava v spojení s TTE700 turbodúchadlom produkuje 576 - 713 HP a krútiaci moment 696 - 729 Nm a v spojení s GTX3582 produkuje 581 - 740 HP s krútiaci moment 695 - 755 Nm. Pri všetkých naladeniach sa udržiava krútiaci moment plochý, aby sa tak predĺžila životnosť komponentov. Rovnako ako Stage I/I+ a Stage II tak aj Stage III je ponúkaný v dvoch variantoch a to "Low-Grip" a "High-Grip".
Táto úprava je ďalej k dispozícii buď so sériovým strieľaním do výfuku, alebo s agresívnejším nazývaným "Pops and Bangs". Táto funkcia predlžuje dobu strieľania do výfuku, mierne zvyšuje hlasitosť a funguje vo viacerých jazdných situáciách, ako napríklad zdvihnutie nohy z plynového pedálu či radenie prevodových stupňov. Táto funkcia je povolená iba v "Sport" a "Manual" režime prevodovky a pri aktivovanom "Dynamic" jazdnom režime. Agresívnejší "Pops and Bangs" neodporúčame v kombinácii so športovým katalyzátorom. Vhodnejší je pre bezkatalyzátorovú downpipe.
APR Stage III ECU Upgrade je k dispozícii v dvoch variantoch
1. APR “Low-Grip” Stage III
Táto mapa je vybavená funkciami, ktoré dramaticky znižujú nadmerné pretáčanie kolies pri použití bežných pneumatík alebo na zlom povrchu a zásadným spôsobom tak skracuje čas potrebný na akceleráciu počas prvých dôležitých metrov šprintu.
2. APR “High-Grip” Stage III
Mapa určená pre použitie na vozidlách s adekvátnym obutím (pneumatikami) a na dobrom povrchu. Táto optimalizácia obsahuje funkcie, ktoré umožňujú vozidlu dosiahnuť tie najlepšie možné časy pri akceleráciách či už z miesta (1/4 míle) alebo z pohybu.
APR Stage III úpravy sú dostupná pre palivá 95 RON, 98 RON, 102 RON, 104 RON, 108 RON a E85.
Upozornenie pre zákazníkov, ktorý chcú používať palivo E85
E85 palivová mapa nie je “full flex fuel”, to znamená že sa sama neprispôsobí obyčajnému palivu a je určená výhradne pre E85 palivo, vrátane letných a zimných zmesí od E60 po E85. Použitie klasického paliva môže spôsobiť poškodenie motora. Nepoužívajte vlastnoručne namiešané zmesi s klasickým alebo vysokooktánovým benzínom. Pre 100% uistenie, že máte správnu zmes E85 použite príslušný tester. Pred použitím E85 mapy si najprv pozrite tento návod ako správne prepínať medzi palivovými mapami. Pre maximálnu bezpečnosť APR odporúča použiť zapaľovacie sviečky NGK-R7437-9 s upraveným odtrhom a skrátenie intervalu výmeny na cca 15000km (podľa druhu používania vozidla).
Upozornenie
NEODPÁJAJTE ani NEODSTRAŇUJTE aktuátory výfukovej klapky. V prípade, že tak urobíte môže riadiaca jednotka rapídne zredukovať výkon motora!!!
APR Stage III TTE700 - grafy priebehu výkonu a krútiaceho momentu APR Stage III TTE700 - RON 95 - 576 HP a 696 Nm APR Stage III TTE700 - RON 98 - 596 HP a 711 Nm APR Stage III TTE700 - RON 104 - 682 HP a 715 Nm APR Stage III TTE700 - RON 108 - 694 HP a 722 Nm APR Stage III TTE700 - E85 - 713 HP a 729 Nm |
APR Stage III GTX3582 - grafy priebehu výkonu a krútiaceho momentu APR Stage III GTX3582 - RON 95 - 581 HP a 695 Nm APR Stage III GTX3582 - RON 98 - 601 HP a 711 Nm APR Stage III GTX3582 - RON 104 - 707 HP a 740 Nm APR Stage III GTX3582 - RON 108 - 720 HP a 747 Nm APR Stage III GTX3582 - RON 108 - 740 HP a 755 Nm |
Krútiaci moment je v grafoch uvedený v librách. Pre prepočet na Nm použite tento prevodník
Zhrnutie výkonu APR úprav
*maximálne zvýšenie výkonu a krútiaceho momentu je porovnané s hodnotami nameranými priamo v APR a nie s hodnotami udávanými VW
*merané na APR Mustang Dyno dynamometri a US Spec 2014, 2017 and 2019 MK7 GTI 6MT za použitia SAEJ1349 korekcie a zpriemerovania niekoľkých meraní. Výsledné hodnoty udávané na kľukovom hriadely sú prerátané z výkonu nameranom na kolesách. Výsledky se môžou líšit podľa klimatických podmienok, iných druhov prevodoviek, kondície auta, teploty, kvality paliva, druhu valcovej brzdy, iného nastavenia a ďalším vplyvom
Výkony nami upravených áut
V súčasnej dobe sme počtom úprav najväčším úpravcom benzínových motorov VW Group na Slovensku. Vďaka podpore, ktorú našim zákazníkom ponúkame zatiaľ žiaden z nich neprišiel o záruku, aj keď už riešil úkony spojené so servisom či zárukou. Pre viac informácií nás kontaktujte na: info@pkb-racing.sk
APR je svetová špička medzi kalibračnými expertmi
2.5 TFSI EA855.2 využíva pre chod motora modernú riadiacu jednotku BOSCH MED 17. Zjednodušene sa jedná o počítač, ktorý hovorí motoru ako správne pracovať. Tuningový software, ako je APR Stage X úprava, hovorí motoru ako správne pracovať a zároveň produkovať viac výkonu. Základné premenné, ktoré boli za účelom dosiahnutia vyššieho výkonu zmenené sú tlak turbodúchadla (boost), časovanie predstihu, polohy vačkových hriadeľov, nastavenie mixu vzduchu a paliva a ďalšie.
Táto riadiaca jednotka je veľmi komplikovaná. Bez toho, aby to vodič tušil, riadiaca jednotka inteligentne upravuje nastavenie motora tak, aby sa zachoval jeho hladký a bezproblémový chod. Oproti iným riadiacim jednotkám v iných modeloch, táto riadiaca jednotka pri svojom precíznom naladení eliminuje nutnosť ladenia na mieru pre dosiahnutie maximálneho výkonu a krútiaceho momentu aj za dramaticky meniacich sa klimatických podmienok.
Ako sa APR líši od ostatnej konkurencie
Riadiaca jednotka motora, ktorú máte vo svojom aute je veľmi výkonná a komplexná a je tak extrémne náročné plne pochopiť je algoritmus. Menší úpravcovia, ktorí nemajú také vývojové zázemie a ktorí chrlia kvantá úprav pre rôzne modely rozličných značiek, nemajú šancu jej fungovanie plne pochopiť a aby ju mohli upraviť, tak svoj program musia podstatne zjednodušiť. Tým ale odstránia jej prednosti, ktoré z nej robia tak komplexný a pokročilý motor management. Výsledkom je nekompletný produkt, ktorý ignoruje niektoré zásadné hodnoty merané pomocou rôznych snímačov a funguje len na tzv. mapu „natvrdo“. Riadiacej jednotke je zrazu úplne jedno čo tieto snímače merajú, riadi sa len svojou fixnou mapou. Uvedené hodnoty maximálneho výkon a a krútiaceho momentu sa pri týchto úpravách dosahujú len za určitých podmienok, ktoré boli prítomné počas ladenia softvéru.
Na rozdiel od týchto „úpravcov“ APR kalibrační inžinieri strávili roky neustálym zdokonaľovaním svojich úprav a to za plného pochopenia všetkých štruktúr tejto riadiacej jednotky. Iba tak mohli odomknúť plný potenciál motora. S kompletným porozumením a prístupom do všetkých štruktúr riadiacej jednotky, ku všetkým mapám, podmapám a k sekciám, ktoré pracujú s premennými podmienkami, APR inžinieri využili každú príležitosť, ktorú táto riadiaca jednotka dokáže ponúknuť. Nárast výkonu a krútiaceho momentu je citeľný a merateľný vo všetkých smeroch a za všetkých podmienok. Je umožnené využívanie vysokého výkonu s rýchlymi reakciami na zošliapnutie plynového pedálu a zároveň je úprava veľmi užívateľsky prívetivá s hladkým chodom pri bežnom dennom jazdení. Precízne zvládnutá regulácia plniaceho tlaku turbodúchadla prispieva k pôsobivo predvídateľnému správaniu motora, pretože turbo nabieha veľmi rýchlo a dokáže dodať konštantne vysoký výkon. Takisto sú zachované aj pokročilé rutiny pre ochranu motora. To umožňuje riadiacej jednotke, aby neustále kontrolovala a upravovala plnenie valcov a zabezpečovala presný mix paliva a vzduchu tak, aby sa motor riadne chladil a chránil. To všetko bez toho, aby tieto procesy nejako negatívne ovplyvnili pôžitok z jazdy. Úprava riadiacej jednotky motora komunikuje so všetkými asistentmi jazdy a mení ich charakter správania v závislosti na zvolenom režime. V praxi to znamená to, že jazdné asistenty ako ESP, ASR, XDS, XDS+ atď. jazdu neobmedzujú a dovolia Vám na okruhu či kopci dostať z auta maximum, čo sa majiteľom áut s inou ako APR úpravou môže len snívať.
Extrémne testovanie
Pred tým ako bola APR ECU úprava sprístupnená zákazníkom bola kompletne testovaná počas veľkej časti roka. To zahŕňa testovanie počas letného a zimného počasia na viacerých kontinentoch, testovanie vysokých a nízkych nadmorských výšok, rozsiahle testovanie na rôznych závodných okruhoch, rozsiahle testovanie šprintov na 1/4 míľových dráhach a samozrejme aj rozsiahle testovanie na bežných cestách počas dennodenného jazdenia. APR testovacie vozidlá sú vybavené celým radom senzorov vrátane snímačov teploty a tlaku pred a za medzichladičom (intercoolerom), snímačov teploty a spätného tlaku pred a za turbínov, snímačov teploty a tlaku pred a za katalyzátormi a senzorov tlaku a tlaku v celom sacom systéme. Testovacie vozidlá mali viac ako 700 koní v rôznych konfiguráciách, na sériových vnútornostiach motora a nastavili viacero svetových rekordov, vrátane 10,51s šprintu na 1/4 míle s úpravou Stage I a 9.xxs pri úprave Stage III. Takéto testovanie úprav je úplne iná liga ako máte možnosť vidieť u svojich miestnych “úpravcov“, ktorým celá úprava vrátane testovania zaberie cca 30 minút.
APR EMCS programy a funkcie
APR Enhanced Modular Chipping System (EMCS) prináša do sériovej riadiacej jednotky motora ECU voliteľné programy a funkcie bez potreby nákupu externých hardvérových prepínačov. EMCS má schopnosť úplne prepísať všetky údaje operačných máp v ECU, čo dáva každému programovému režimu úplne inú sadu kalibračných zmien. Na tejto platforme je to v rozpore s fabrickou normou dosahovania limitov, pričom sa používajú iba multiplikátory, ktoré nahrádzajú len časti základnej kalibrácie alebo sa spoliehajú na aktivitu senzoru klepania, na základe ktorej sa zníži výkon. APR EMCS programy a funkcie sa aktivujú pomocou tlačidiel na páčke tempomatu alebo ideálne cez aplikáciu APR Mobile. Tempomat vozidla bude počas jazdy naďalej normálne fungovať.
Ak sa chcete dozvedieť ako aktivovať APR EMCS programy a funkcie kliknite na tento link APR EMCS Owner's Manual
Program Switching Prepínanie programov umožňuje užívateľovi vyberať si až medzi štyrmi rôznymi kalibráciami motora / prevádzkovými režimami. To všetko bez potreby externého hardvéru Stock Mode Výberom tohto módu sa ECU kalibrácia prepne do sériového stavu |
Fault Code Erase Táto funkcia umožňuje užívateľovi vymazať a resetovať chybové kódy súvisiace s motorom bez použitia diagnostického hardvéru. Security Lockout Táto funkcia bráni neoprávneným osobám v používaní funkcie APR EMCS. Ak je povolená tak EMCS programy a funkcie sa budú javiť úplne neviditeľné až kým nezadáte 2 až 4-ciferný bezpečnostný kód. |
APR Performance Modes APR špecifické kalibrácie pre oktánové číslo sú dostupné pre rôzne prémiové a závodné palivá po celom svete. Každý zvolený režim predstavuje úplne novú kalibráciu, ktorá sa špecificky mení podľa charakteristík a kvality paliva. Anti-Theft Aktivácia tejto funkcie zabraňuje normálnej prevádzke motora a to aj keď sa použije originál kľúč od vozidla. Vozidlo je úplne imobilizované až kým nezadáte 2 až 4-ciferný bezpečnostný kód, ktorý si sami zvolíte počas nahrávania úpravy. |
APR Moblie
APR Mobile je jednoduchý, ale výkonný nástroj navrhnutý na vylepšenie zážitku z používania APR úprav.
Aplikácia APR Mobile sa inštaluje na smarfony, tablety alebo iné zariadenia a poskytuje bezdrôtové pripojenie k riadiacej jednotke motora alebo ECU. Po pripojení je možné zariadenie použiť na prístup k funkciám prepínania programov EMCS, na čítanie / mazanie chybových kódov a ukladanie údajov ECU (Data Log) pri vysokých dátových rýchlostiach, ktoré sa nenájdete na žiadnych iných komerčne dostupných nástrojoch. Aplikácia sa dá použiť aj na prístup k najnovším spravodajským článkom APR, na nájdenie APR dealerov vo vašom okolí a na zobrazenie predtým uložených protokolov Data Log.
Ak sa chcete dozvedieť viac o aplikácii APR Mobile navštívte stránku produktov.
Funkcie a vlastnosti APR úprav ECU
Acceleration Enhancements Vďaka ďalšiemu dolaďovaniu sa podarilo inžinierom v APR nielen zvýšiť výkon a krútiaci moment motora, ale aj zlepšiť čas pri akcelerácii. Skrátilo sa oneskorenie zapaľovania, čo vedie ku rýchlejšej odozve plynového pedálu bez toho, aby sa negatívne ovplyvnila jeho citlivosť. Speed Limiter APR úprava riadiacej jednotky automaticky vypína obmedzovač maximálnej rýchlosti. Nebude Vás tak už obmedzovať ani pri rýchlych presunoch po diaľnici a ani pri rýchlych jazdách na okruhu, kde by Vás toto obmedzenie mohol dosť brzdiť a kaziť Vám tak zážitok z jazdy. |
Increased Fuel Economy APR úprava riadiacej jednotky motora berie veľký ohľad na niekoľko parametrov spojených so spotrebou paliva, najmä v režime jazdy po diaľniciach alebo pri pomalšej jazde. V závislosti na kvalite paliva a Vašom jazdnom štýle môžete očakávať za určitých podmienok dokonca mierne zníženie spotreby paliva. Left Foot Braking Táto funkcia Vám dovolí viac kontroly nad plynovým pedálom. Pri sériovom nastavení motora je signál od plynového pedálu prerušený ak sa zošliapne v rovnakom čase ako brzdový. Left Food Braking je technika často používaná v motor športe, ktorá umožňuje vodičovi aj počas brzdenia držať motor v otáčkach a tým zároveň držať plniaci tlak „boost“, ktorý je pri výjazde zo zákruty hneď dostupný a netreba tak čakať kým sa turbodúchadlo zase roztočí, čo sa na závodnej dráhe môže veľmi hodiť. úto možnosť je možné na želanie nepovoliť. |
Motorsport Rev Limiter Táto funkcia dovolí dosiahnuť motoru jeho maximálne otáčky bez zásahu riadiacej jednotky, ktorá tak robí skoro o 150 ot/min skôr než je nastavený obmedzovač. Výsledkom je viac výkonu v oblasti čeveného poľa a nezameniteľný pocit z dosiahnutia obmedzovača. APR Direct Port Programming APR DirectPort Programing je patentovaná technológia, pri ktorej každý distribútor APR úprav, ktorý je pripojený na internet má prístup k najnovším verziám softvéru. Firma APR ako prvá prišla na trh s priamym prehrávaním dát riadiace jednotky, ktoré je bez zbytočných zásahov do hardvéru vozidla či pridávaním ďalších zariadení do zložitej a drahej elektroniky. Riadiaca jednotka sa teda nemusí z vozidla vyberať ani otvárať. Dáta sú do nej nahrané cez OBD-II zásuvku. |
Platba a vykonanie úpravy
Dá sa objednať a zaplatiť vopred bankovým prevodom a následne sa len dohodnúť na termíne úpravy alebo zaplatitť v hotovosti na mieste po úprave. V prípade platby v hovosti zvoľte pri platení platbu dobierkou. Po objednaní budete kontaktovaný a dohodne sa termín úpravy, která bude vykonaná v priestoroch našej prevádzky.
Bezpečnosť Všetky APR úpravy sú zakódované tak, aby nebolo možné ich odcudzenie inými spoločnosťami.
|
Záruka Všetky APR úpravy riadiacej jednotky zahŕňajú doživotnú záruku na nahratý softvér. Kedykoľvek sa objaví nová verzia softvéru, máte možnosť jej nahratia bez ďalších poplatkov. |
Vrátenie peňazí Všetky APR úpravy riadiacej jednotky zahŕňajú možnosť vrátenia originálneho nastavenia a peňazí do 30tich dní odo dňa kedy bola úprava vykonaná. Ak budete z akýchkoľvek dôvodov nespokojný s touto úpravou, budú vám vrátené peniaze a vaše auto dostane naspäť originálne továrenské nastavenie riadiacej jednotky. |
Homologizácia
APR úpravy riadiacich jednotiek (chiptuning) zatiaľ nie sú homologované pre prevádzku na pozemných komunikáciách podľa homologizácie v rámci hromadnej prestavby vozidiel. Bohužiaľ, podľa nášho názoru aktuálna homologizácia nijako nerieši kvalitu úprav, čoho mnohí slabší úpravcovia zneužívajú. Väčšina APR úprav je v západných krajinách ako je Nemecko homologovaná, úpravy spĺňajú emisné limity a schváleniu tu v SR bráni legislatíva. Avšak aj tento problém plánujeme do budúcna riešiť. Nenechajte sa preto zmiasť a chcite vždy len kvalitnú úpravu.
Určenie
Pre vozidlá s motorom 2.5 TFSI 294 kW*
AUDI RS3 8V
AUDI TT RS 8S
*Dôležitá poznámka
VW AG vyrába mnoho riadiacich jednotiek s rozdielnými kódmi a revíziami softvéru. Vzhľadom k tomuto množstvu môžu byť spočiatku úpravy pre niektoré riadiace jednotky nedostupné. Či je software už prispôsobený aj pre Vašu riadiacu jednotku môžete zistiť kontaktovaním alebo navštívením ktoréhokoľvek APR dealera.