AUDI RS3 a OPF delete kit
Ut aliquid ex ea commodi consequatur? Integer in sapien. Pellentesaque sapien. Maacemas alqute accumsan leo.
Cena s DPH: 1 500 €
Cena bez DPH: 1 250 €
Dôkladne si overte či tento diel pasuje na Vaše vozidlo!
APR Stage 1 úprava riadiacej jednotky AUDI RS6/RS7 C8 4.0 TFSI OPF EA825
APR úprava riadiacej jednotky motora (ECU) je konečne dostupná už aj pre európske motory 4.0TFSI EA825 OPF (s filtrom pevných častíc) a riadiacou jednotkou Bosch MG1, ktoré sa nachádzajú vo vozidlách AUDI RS6/RS7 C8! Po nahratí tejto ultimátnej úpravy softvéru ECU môžete očakávať obrovský prírastok ako výkonu tak aj krútiaceho momentu v rozmedzí až 685-767HP a 994-1093Nm v závislosti od oktánového čísla paliva. Po inštalácii APR karbónového sania sa výkon a krútiaci moment zvýšia ešte viac. Z pôvodných 710HP a 1021Nm, ktoré ponúka samotná Stage 1 úprava na 98oct mape až na masívnych 750HP a 1040Nm!
APR úprava riadiacej jednotky je najefektívnejšou modifikáciou pre vozidlá s motorom 4.0 TFSI EA825 OPF v pomere obstarávacej ceny ku pridanému výkonu. Táto úprava dramaticky zvýši ako výkon tak aj krútiaci moment motora a to v celom spektre otáčok, čím získate omnoho rýchlejšie a zábavnejšie vozidlo. Vďaka APR optimalizácii riadiaceho manažmentu sériovej riadiacej jednotky motora môžete využiť plný potenciál tohto skvelého motora a to všetko bez nutnosti akýchkoľvek zásahov zo strany užívateľa. Úprava je ponúkaná v niekoľkých variantoch podľa oktánového čísla paliva a je kompatibilná s väčšinou „bolt-on“ hardvérovými úpravami. Úprava je vykonávaná prehraním softvéru riadiacej jednotky motora cez OBD-II zásuvku bez nutnosti rozoberania vozidla či samotnej riadiacej jednotky.
Vlastnosti
- Poskytuje až 685-767HP a 994-1093Nm v závislosti od oktánového čísla paliva
- Maximálne prírastky výkonu +112-210AWHP a +145-225AWNm v závislosti od oktánového čísla paliva
- Podporované druhy paliva - 95 RON, 98 RON, 104 RON a 108 RON
- Lepšie zrýchlenie
- Odstránený obmedzovač rýchlosti
- Posunuté otáčky obmedzovača na voľnobehu
- Pridané funkcie Left-foot braking / Brake boosting
- Prekalibrované ukazovatele výkonových parametrov
- Optimalizovaný tepelný manažment a ochrana
- Optimalizovaná stratégia funkvie Launch control pre rýchlejšiu odozvu
- Optimalizovaná ochrana hnacej sústavy počas štartu
- Nevyžaduje sa žiadny hardvér (iba softvér)
- Podporuje štandardné Bolt-on úpravy ako napr. športové sanie
- Eliminovanie potreby TCU úpravy pre dosiahnutie plného krútiaceho momentu
- Bezplatné doživotné aktualizácie
- Flash priamo cez port OBDII (bez vyberania ECU z auta)
- 30 dňová záruka vrátenia peňazí
APR Stage I - grafy priebehu výkonu a krútiaceho momentu
APR Stage I - RON 95 - 685HP / 994Nm APR Stage I - RON 104 - 752HP / 1069Nm APR Stage I + APR karbónové sanie - RON 98 - 750HP / 1040Nm |
APR Stage I - RON 98 - 710HP / 1021Nm APR Stage I - RON 108 - 767HP / 1093Nm |
Svetová špička medzi kalibračnými expertmi
Motor 4.0TFSI EA825 využíva pre chod motora modernú riadiacu jednotku Bosch MG1. Zjednodušene sa jedná o počítač, ktorý hovorí motoru ako správne pracovať. Tuningový software, ako je APR Stage 1 úprava, hovorí motoru ako správne pracovať a zároveň produkovať viac výkonu. Základné premenné, ktoré boli za účelom dosiahnutia vyššieho výkonu zmenené sú tlak turbodúchadla (boost), časovanie predstihu, polohy vačkových hriadeľov, nastavenie mixu vzduchu a paliva a ďalšie.
Táto riadiaca jednotka je veľmi komplikovaná. Bez toho, aby to vodič tušil, riadiaca jednotka inteligentne upravuje nastavenie motora tak, aby sa zachoval jeho hladký a bezproblémový chod. Oproti iným riadiacim jednotkám v iných modeloch, táto riadiaca jednotka pri svojom precíznom naladení eliminuje nutnosť ladenia na mieru pre dosiahnutie maximálneho výkonu a krútiaceho momentu aj za dramaticky meniacich sa klimatických podmienok.
Ako sa APR líši od ostatnej konkurencie
Riadiaca jednotka motora, ktorú máte vo svojom aute je veľmi výkonná a komplexná a je tak extrémne náročné plne pochopiť jej algoritmus. Menší úpravcovia, ktorí nemajú také vývojové zázemie a ktorí chrlia kvantá úprav pre rôzne modely rozličných značiek, nemajú šancu jej fungovanie plne pochopiť a aby ju mohli upraviť, tak svoj program musia podstatne zjednodušiť. Tým ale odstránia jej prednosti, ktoré z nej robia tak komplexný a pokročilý motor management. Výsledkom je nekompletný produkt, ktorý ignoruje niektoré zásadné hodnoty merané pomocou rôznych snímačov a funguje len na tzv. mapu „natvrdo“. Riadiacej jednotke je zrazu úplne jedno čo tieto snímače merajú, riadi sa len svojou fixnou mapou. Uvedené hodnoty maximálneho výkon a a krútiaceho momentu sa pri týchto úpravách dosahujú len za určitých podmienok, ktoré boli prítomné počas ladenia softvéru.
Na rozdiel od týchto „úpravcov“ APR kalibrační inžinieri strávili roky neustálym zdokonaľovaním svojich úprav a to za plného pochopenia všetkých štruktúr tejto riadiacej jednotky. Iba tak mohli odomknúť plný potenciál motora. S kompletným porozumením a prístupom do všetkých štruktúr riadiacej jednotky, ku všetkým mapám, podmapám a k sekciám, ktoré pracujú s premennými podmienkami, APR inžinieri využili každú príležitosť, ktorú táto riadiaca jednotka dokáže ponúknuť. Nárast výkonu a krútiaceho momentu je citeľný a merateľný vo všetkých smeroch a za všetkých podmienok. Je umožnené využívanie vysokého výkonu s rýchlymi reakciami na zošliapnutie plynového pedálu a zároveň je úprava veľmi užívateľsky prívetivá s hladkým chodom pri bežnom dennom jazdení. Precízne zvládnutá regulácia plniaceho tlaku turbodúchadla prispieva k pôsobivo predvídateľnému správaniu motora, pretože turbo nabieha veľmi rýchlo a dokáže dodať konštantne vysoký výkon. Takisto sú zachované aj pokročilé rutiny pre ochranu motora. To umožňuje riadiacej jednotke, aby neustále kontrolovala a upravovala plnenie valcov a zabezpečovala presný mix paliva a vzduchu tak, aby sa motor riadne chladil a chránil. To všetko bez toho, aby tieto procesy nejako negatívne ovplyvnili pôžitok z jazdy. Úprava riadiacej jednotky motora komunikuje so všetkými asistentmi jazdy a mení ich charakter správania v závislosti na zvolenom režime. V praxi to znamená to, že jazdné asistenty ako ESP, ASR, XDS, XDS+ atď. jazdu neobmedzujú a dovolia Vám na okruhu či kopci dostať z auta maximum, čo sa majiteľom áut s inou ako APR úpravou môže len snívať.
Platba a vykonanie úpravy
Dá sa objednať a zaplatiť vopred bankovým prevodom a následne sa len dohodnúť na termíne úpravy alebo zaplatiť v hotovosti na mieste po úprave. V prípade platby v hotovosti zvoľte pri platení platbu dobierkou. Po objednaní budete kontaktovaný a dohodne sa termín úpravy, ktorá bude vykonaná v priestoroch našej prevádzky.
Bezpečnosť Všetky APR úpravy sú zakódované tak, aby nebolo možné ich odcudzenie inými spoločnosťami. |
Záruka Všetky APR úpravy riadiacej jednotky zahŕňajú doživotnú záruku na nahratý softvér. Kedykoľvek sa objaví nová verzia softvéru, máte možnosť jej nahratia bez ďalších poplatkov. |
Vrátenie peňazí Všetky APR úpravy riadiacej jednotky zahŕňajú možnosť vrátenia originálneho nastavenia a peňazí do 30tich dní odo dňa kedy bola úprava vykonaná. Ak budete z akýchkoľvek dôvodov nespokojný s touto úpravou, budú vám vrátené peniaze a vaše auto dostane naspäť originálne továrenské nastavenie riadiacej jednotky. |
Určenie
Táto úprava je určená pre vozidlá s motorom 4.0TFSI EA825 s filtrom pevných častíc OPF
AUDI RS6 C8 OPF
AUDI RS7 C8 OPF
*Dôležitá poznámka
VW AG vyrába mnoho riadiacich jednotiek s rozdielnými kódmi a revíziami softvéru. Vzhľadom k tomuto množstvu môžu byť spočiatku úpravy pre niektoré riadiace jednotky nedostupné. Či je software už prispôsobený aj pre Vašu riadiacu jednotku môžete zistiť kontaktovaním alebo navštívením ktoréhokoľvek APR dealera.