AUDI RS3 a OPF delete kit
Ut aliquid ex ea commodi consequatur? Integer in sapien. Pellentesaque sapien. Maacemas alqute accumsan leo.
Cena s DPH: 300 €
Cena bez DPH: 250 €
Výrobca: Racingline Performance
Kód produktu: VWR120010
Dostupnosť produktu: Dodáme Vám do 20-tich dní
Dôkladne si overte či tento diel pasuje na Vaše vozidlo!
Racingline Performance zväčšené vstupné potrubie turbodúchadla 2.0 TSI EA888 Gen4 (so sériovým výkonom 280 – 333 HP) Continental turbo
Odomknite plný potenciál vysokovýkonného koncernového motora 2.0 TSI EA888 Gen4 vybaveného veľkým turbodúchadlom Continental pomocou Racingline Performance zväčšeného vstupného potrubia turbodúchadla, ktoré je oproti sériovému výrazne väčšie a umožní tak motoru ľahšie „dýchať“ a zároveň pracovať podstatne efektívnejšie a bez zbytočných rešrikcií v sacom trakte.
Dôležité upozornenie
Tento produkt je určený výhradne pre motory so sériovým výkonom 280 – 333 HP vybavené väčším turbodúchadlom Continental, ktoré sa nachádzajú vo vozidlách ako napríklad Volkswagen Golf 8 R, 8 R Performance / 20 years, Golf 8 GTI Clubsport (CS), Audi S3 8Y, Cupra Leon 300, Škoda Superb III 3V 280 atď.
Racingline Performance systém zväčšeného vstupného sacieho potrubia je dokonale vyladená súprava, ktorá umožňuje nasávanému vzduchu prostredníctvom zväčšeného priemeru sacieho potrubia, 90° hliníkovému vstupnému kolenu turbodúchadla bez reštrikcií a zväčšenej a podstatne odolnejšej silikónovej hadici so stupňovitými prechodmi vnútorných spojov bez skokov a hrán voľnejšie a plynulejšie prúdiť do motora.
Vlastnosti
– Pri sériovom vstupnom potrubí musí nasávaný vzduch prechádzať cez flexibilné plastové potrubie ďalej smerom nadol, kde následne prechádza cez úzky a reštriktívny plastový vstup turbodúchadla, čo nie je z pohľadu rýchlosti a efektívnosti prúdenia vzduchu ani zďaleka ideálne a oberá motor o výkon a rýchlosť reakcie na plynový pedál.
– Systém zväčšeného vstupného potrubia turbodúchadla Racingline Performance nahrádza sériové reštriktívne sacie potrubie silikónovou hadicou s väčším priemerom, ktorá je spojená s tenkostenným hliníkovým vstupom do turbodúchadla, ktorý má taktiež zväčšený priemer, pre výrazne zväčšenú a menej reštiktívnu dráhu prúdenia vzduchu zo sania priamo do turbodúchadla. Ide tak o skvelý doplnok všetkých systémov športového sania (odporúčame jeden z najlepších systémov športového sania vzduchu dostupných na trhu: Racingline Performance R600).
– Vnútorný priemer hliníkového 90° vstupu do turbodúchadla je zo strany sania výrazne zväčšený — z sériových 74 mm až na 84 mm:
– Dokonalým spojením dvoch dôležitých častí sania a zväčšením priemeru silikónovej sacej hadice ako aj vstupného potrubia turbodúchadla bola dosiahnutá maximalizácia a zároveň optimalizácia prietoku vzduchu vo vstupnej sacej vetve turbodúchadla.
– Ak máte vo vozidle systém športového sania vzduchu (napríklad Racingline Performance R600), bez použitia tohto sofistikovaného a prepracovaného systému zväčšeného vstupného potrubia turbodúchadla mrháte veľkou časťou jeho potenciálu. Všetok potenciál športového sania dokážete využiť iba so zväčšeným vstuponým potrubím turbodúchadla.
– Po montáži Racingline Performance zväčšeného vstupného potrubia turbodúchadla môžete očakávať vyšší výkon a krútiaci moment motora, rovnako tak aj zrýchlenie jeho reakcie na plynový pedál vďaka skoršiemu nástupu plniaceho tlaku turbodúchadla (zmenšeniu turbodiery). Vplyvom menšej reštriktívnosti sacieho potrubia sa decentne zvýrazní aj zvuk sania, čo iste ocenia priaznivci spaľovacích motorov.
Voliteľné príslušenstvo
K tomuto produktu odporúčame dokúpiť aj Racingline Performance sadu silikónových tlakových hadíc pre 2.0 TSI EA888 Gen4 pre výrazné zvýšenie spoľahlivosti a zníženie reštriktívnosti výtlačného potrubia turbodúchadla. Táto sada tlakových hadíc od Racingline Performance nahrádza továrenskú vstupnú hadicu do intercoolera, výstupnú hadicu z intercoolera a vstupnú hadicu do telesa škrtiacej klapky motora prémiovými fluorosilikónovými tlakovými hadicami s vnútornou výstužou a so stupňovitými prechodmi vnútorných spojov bez skokov a hrán. Reštriktívne továrenské tlakové hadice sú vyrobené z lacnej gumy, pri vyšších teplotách a tlakoch sú chronicky nespoľahlivé, deformujú sa, praskajú a bývajú častým miestom úniku stlačeného vzduchu (boost leak). Veľmi užitočný a prínosný upgrade pre každý motor 2.0 TSI EA888 Gen4 EVO.
Montáž
Montáž je pomerne jednoduchá a dá sa zvládnuť aj svojpomocne pomocou bežne dostupného náradia.
Návod na montáž v anglickom jazyku je k dispozícii TU.
Určenie
Tento produkt je určený pre všetky vozidlá vybavené vysokovýkonným koncernovým motorom 2.0 TSI EA888 Gen4 s väčším turbodúchadlom Continental a sériovým výkonom v rozpätí 280 – 333 HP.
Upozornenie
Pre vozidlá VW Tiguan R je určená odlišná verzia Racingline Performance zväčšeného vstupného potrubia turbodúchadla.
Pre vozidlá vybavené koncernovým motorom 2.0 TSI EA888 Gen4 s menším turbodúchadlom Garrett a sériovým výkonom v rozpätí 190 – 245 HP je určené toto Racingline Performance zväčšené vstupné potrubie turbodúchadla.
Pokiaľ máte vo vozidle motor predošlej generácie 2.0 TSI EA888 Gen3 s turbodúchadlom IHI IS-20 / IS-38, je pre Vás určený tento Racingline Performance zväčšený vstup do turbodúchadla.
VW Golf 8 GTI Clubsport 300HP 2020+
VW Golf 8 R 320HP 2020+
VW Golf 8 R Peformance 333 HP 2022+
VW Golf 8 R 20 years 333HP 2022
VW Arteon R 2.0 TSI 320HP 2020+
Audi S3 8Y 310HP 2020+
Cupra Leon IV 300HP TSI FW 2020+
Cupra Formentor 310HP 2020+
Cupra Ateca 2.0 TSI 300HP 2021+
Škoda Superb III 3V 280HP 2020+