0

0

+421 911 234 281 Po - Pia 8:00 - 18:00

APR remenica kompresora s remeňom 3.0 TFSI V6 - skrutkovacia

APR remenica kompresora s remeňom 3.0 TFSI V6 - skrutkovacia
APR remenica kompresora s remeňom 3.0 TFSI V6 - skrutkovacia
APR remenica kompresora s remeňom 3.0 TFSI V6 - skrutkovacia
APR remenica kompresora s remeňom 3.0 TFSI V6 - skrutkovacia
APR remenica kompresora s remeňom 3.0 TFSI V6 - skrutkovacia

Cena s DPH: 355

Cena bez DPH: 296

Výrobca: APR

Kód produktu: MS100139

Dostupnosť produktu: Posledný kus skladom

Počet

Dôkladne si overte či tento diel pasuje na Vaše vozidlo!

APR remenica kompresora s remeňom 3.0 TFSI V6 - skrutkovacia

APR je prvý úpravca na svete, ktorý predstavuje upravené remenice kompresora, ku ktorým má aj svoje vlastné softvérové naladenie.

APR remenice kompresora a kľukového hriadeľa výrazne zvyšujú výkon a krútiaci moment prostredníctvom zvýšenia rýchlosti otáčania kompresora. APR ECU Stage II softvérová úprava zase urobí potrebné úpravy riadenia motora tak, aby si poradil so zvýšenou rýchlosťou kompresora a tým umožní motoru produkovať vyšší výkon. Jednotlivé remenice sa predávajú samostatne, čo umožňuje vybrať si z viacerých úrovní výkonu. Posledným kusom skladačky je vylepšené teleso škrtiacej klapky APR Ultracharger Throttle Body, ktoré odstráni reštriktívne a výkon berúce sériové teleso. V kombinácii s oboma remenicami tak umožní motoru dosiahnuť hodnoty výkonu aj krútiaceho momentu, ktoré sú ďaleko za hranicou 500 HP!

 

Upozornenie:

Tento produkt je navrhnutý pre použitie s APR S Tronic TCU Upgrade DL501 úpravou riadiacej jednotky automatickej prevodovky, NGK BKR9EIX zapaľovacími sviečkami s upraveným odtrhom a novým klinovým remeňom (súčasť balenia). Pre dosiahnutie uvádzaných parametrov APR Stage II úpravy musí byť teplota nasávaného vzduchu nižšia ako 75°C, preto je vysoko odporúčaná a potrebná aj inštalácia APR chladiaceho systému kopresora! Pre dosiahnutie uvádzaných parametrov je rovnako vysoko odporúčané a nutné dosadenie aj APR športového sania.


APR Supercharger Drive Pulley

APR remenica kompresora (Supercharger Drive Pulley) zmenšuje priemer remenice z pôvodných 63.25 mm na 57.75 mm, čo má za následok zvýšenie rýchlosti otáčania kompresora o 9.5% oproti sériovej. To vedie k citeľnému nárastu výkonu aj krútiacemu momentu v celom spektre otáčok. Remenica je CNC obrábaná z polotovaru z nehrdzavejúcej ocele, povrchovo upravená čiernou farbou pre OEM vzhľad. Vyrába sa v dvoch prevedeniach a to ako lisovacia (MS100135) pre motory Gen 1 alebo skrutkovacia (MS100139) pre motory Gen 2. Pred objednaním jednej z remeníc si dobre skontrolujte, ktorú z variant máte použitú vo Vašom vozidle.

Súčasťou balenia sú aj nové skutky (skrutkovacia remenica) a klinový remeň.

Pre výber inej remenice kliknite sem - lisovacia remenica


APR Supercharger Crank Pulley

APR remenica kľukového hriadeľa (Supercharger Crank Pulley) zväčšuje priemer remenice z pôvodných 162 mm na 187 mm, čo má za následok zvýšenie rýchlosti otáčania kompresora o 15.4% oproti sériovej. To vedie k ešte väčšiemu nárastu výkonu aj krútiaceho momentu ako pri remenici kompresora, ktorý je k dispozícii v celom spektre otáčok. APR remenica kľukového hriadeľa ponecháva na kľukovom hriadeli sériový tlmič torzných kmitov a montuje sa priamo na sériovú remenicu. Remenica je CNC obrábaná z polotovaru z nehrdzavejúcej ocele, povrchovo upravená čiernou farbou pre OEM vzhľad.

Súčasťou balenia sú aj nové skutky a klinový remeň.

Poznámka:

Pre motory 3.0 TFSI Gen 2 (Simos 16) je remenica kľukového hriadeľa dostupná len v kombinácii s remenicou kompresora!

Pre výber tohto produktu kliknite sem - remenica kľukového hriadeľa


APR Supercharger Dual Pulley

Výmenou oboch remeníc súčasne sa zvýši rýchlosť otáčania kompresora až o 26.4% oproti sériovej. Tento nárast rýchlosti bol vybratý na základe mnohonásobného testovania veľkostí jednotlivých remeníc a rýchlostí otáčania kompresora. Výsledkom je zásadné zvýšenie výkonu aj krútiaceho momentu v celom spektre otáčok. Využitiu plného potenciálu tohto nárastu rýchlosti otáčania kompresora však bráni sériové a reštriktívne teleso škrtiacej klapky. Po jeho nahradení APR telesom škrtiacej klapky sa bude motor môcť konečne poriadne nadýchnuť a uvoľniť tak svoj plný potenciál, ktorý je naozaj úctyhodný! APR teleso škrtiacej klapky sa vyrába v troch prevedeniach a to pre vozidlá the B8/B8.5 A4/A4/S4/S5, Q5/SQ a C7 A6/A7.

Súčasťou balenia sú aj nové skutky a klinový remeň

Pre výber zostavy remeníc kliknite sem - lisovacia zostava

Pre výber zostavy remeníc kliknite sem - skrutkovacia zostava


Porovnanie rýchlostí otáčania kopresora


Určenie a dostupnosť softvérových úprav