AUDI RS3 a OPF delete kit
Ut aliquid ex ea commodi consequatur? Integer in sapien. Pellentesaque sapien. Maacemas alqute accumsan leo.
Cena s DPH: 2 680 €
Cena bez DPH: 2 233 €
Vyberte variant
Vyberte variant
- Catback výfuk Audi B8 S4 3.0 TFSI (2009-2012) Milltek Sport SSXAU268 - bez rezonátora / okrúhle leštené koncovkyCena: 2 410 €
- Catback výfuk Audi B8 S4 3.0 TFSI (2009-2012) Milltek Sport SSXAU261 - s rezonátorom / okrúhle leštené koncovkyCena: 2 690 €
- Catback výfuk Audi B8 S4 3.0 TFSI (2009-2012) Milltek Sport SSXAU557 - bez rezonátora / okrúhle čierne koncovkyCena: 2 680 €
- Catback výfuk Audi B8 S4 3.0 TFSI (2009-2012) Milltek Sport SSXAU556 - s rezonátorom / okrúhle čierne koncovkyCena: 2 960 €
- Catback výfuk Audi B8 S4 3.0 TFSI (2009-2012) Milltek Sport SSXAU240 - bez rezonátora / oválne čierne koncovkyCena: 2 350 €
- Catback výfuk Audi B8 S4 3.0 TFSI (2009-2012) Milltek Sport SSXAU262 - s rezonátorom / oválne čierne koncovkyCena: 2 640 €
Dôkladne si overte či tento diel pasuje na Vaše vozidlo!
Milltek Sport Catback
Catback výfuk - výfuk, ktorý sa napája až za sériovým katalyzátorom. Vďaka tomu negatívne neovplyvňuje emisie. Zvýrazňuje zvukový prejav, zlepšuje výkon motora a vďaka nižšej váhe zlepšuje jazdné vlastnosti. Je vyrobený z kvalitnej nerezovej ocele a obsahuje vždy buď diel bez rezonátora (hlasnejšia verzia) alebo s rezonátorom, vedenie okolo zadnej nápravy s tlmičom za zadnou nápravou, ktorý môže obsahovať výfukové klapky a zakončuje ho vedenie ústiace buď do sériových otvorov v zadnom difuzore alebo 1,2 alebo 4 koncovky výfuku v rôznych farebných prevedeniach. Vami zvolenú kombináciu týchto komponentov si môžete vybrať v rolovacom okne hneď nad cenou produktu. Vďaka zväčšenému priemeru vedenia prispieva k lepšiemu prúdeniu výfukových plynov, čo má pozitívny vplyv na výkon motora hlavne pri upravených autách. Milltek Sport výfuk je až o 35% ľahší ako originálny, vyrobený z ťažkej ocele. Zlepšuje a zvýrazňuje zvuk motora, avšak bez nežiaduceho dunenia. Najväčší nárast výkonu a úbytok hmotnosti možno očakávať v spojení s 1. dielom výfuku Milltek Sport alebo iným 1. dielom výfuku a úpravou riadiacej jednotky na APR Stage II.
Milltek Sport je Britská firma s viac ako 30 ročnou praxou na poli výroby a vývoja tých najkvalitnejších výfukových systémov. Výfuky Milltek sa vyznačujú použitím najkvalitnejšej T304 nerezovej ocele, použitím najmodernejších výrobných technológií a hlavne vďaka zväčšenému priemeru potrubia a free flow dizajnu aj reálnymi nárastmi výkonu za doprovodu zlepšenej zvukovej kulisy bez nežiaduceho dunenia.
Trvalá AKCIA
V prípade zakúpenia tohto produktu a dostupnosti APR úpravy pre Vaše vozidlo Vám ponúkame 10% zľavu na APR Stage I úpravu riadiacej jednotky motora, ktorá zase dodá motoru potrebný výkon.
Varianty
Milltek Sport ponúka niekoľko variantov Catback výfukov. Základné rozdelenie je podľa počtu tlmičov na varianty s rezonátorom alebo bez rezonátora.
Verzia bez rezonátora nemá stredový tlmič, ktorý je nahradený priechodným výfukovým potrubím. Táto verzia je hlasnejšia, čo nemusí každému vyhovovať.
Verzia je s rezonátorom zachováva stredový tlmič, vďaka čomu je výfuk tichší, čo je výhoda pri častom cestovaní a na dlhších cestách.
Ďalšie rozdelenie je podľa tvaru a povrchovej úpravy koncoviek (v prípade, že ich výfuk obsahuje).
Čo sa týka povrchovej úpravy, tak tu si zákazník môže vybrať z piatich prevedení - matné čierne, leštené, titánové opálené, titánové brúsené a karbónové.
K dispozícii sú tiež 3 tvary koncoviek - oválne, okrúhle alebo jet.
Ďalšie rozdelenie je podľa toho, či si zákazník praje prevedenie s klapkami výfuku alebo bez klapiek.
Prevedenie s klapkami má obrovskú výhodu v tom, že sa dá ovládať hlasitosť zvukového prejavu výfuku od tichého až po hlasný podľa toho ako Vám to v danej chvíli bude vyhovovať.
Vami zvolený variant výfuku
Prevedenie: Bez rezonátora
Farba koncoviek: Čierne matné
Počet koncoviek: 4
Tvar koncoviek: Okrúhle
Výfukové klapky: Nie
Priemer potrubia: 60.5mm
Určenie: Audi B8 S4 3.0 TFSI (2009-2012)
Audi B8 S5 Sportback 3.0 TFSI (2010-2011)
Vlastnosti
Vyrobený z nerezovej ocele T304 s priemerom 60.5mm
Až o 35% ľahší ako originálny výfuk - s lepším rozložením hmotnosti prispieva k lepším jazdným vlastnostiam
Nízkotlakový systém - po namontovaní reálny prírastok výkonu (maximálny prírastok v spojení s 1. dielom výfuku a úpravou riadiacej jednotky na APR Stage II)
Zvýrazňuje zvuk motora bez nežiaduceho dunenia
Decentný dizajn, ktorý zlepšuje celkový vzhľad automobilu