0

0

+421 911 234 281 Po - Pia 8:00 - 18:00

APR Stage 1 428HP 771Nm úprava riadiacej jednotky chiptuning AUDI S4 S5 B9 SQ5 3.0TFSI EA839

APR Stage 1 428HP 771Nm úprava riadiacej jednotky chiptuning AUDI S4 S5 B9 SQ5 3.0TFSI EA839
APR Stage 1 428HP 771Nm úprava riadiacej jednotky chiptuning AUDI S4 S5 B9 SQ5 3.0TFSI EA839
APR Stage 1 428HP 771Nm úprava riadiacej jednotky chiptuning AUDI S4 S5 B9 SQ5 3.0TFSI EA839

Cena s DPH: 1 500

Cena bez DPH: 1 250

Výrobca: APR Chiptuning

Kód produktu: DPP-3.0T-EA839-B9

Dostupnosť produktu: Skladom viac ako 5ks

Počet

Dôkladne si overte či tento diel pasuje na Vaše vozidlo!

APR Stage 1 úprava riadiacej jednotky AUDI S4 / S5 B9 SQ5 3.0TFSI EA839

APR predstavuje ultimátnu úpravu riadiacej jednotky pre motor EA839 3.0TFSI, ktorý sa nachádza vo vozidlách AUDI S4 / S5 B9 a SQ5. APR úprava riadiacej jednotky je ponúkaná v niekoľkých variantoch podľa oktánového čísla paliva. Úprava je vykonávaná prehraním softvéru riadiacej jednotky motora cez OBD-II zásuvku bez nutnosti rozoberania vozidla či samotnej riadiacej jednotky.

APR úprava riadiacej jednotky je najefektívnejšou modifikáciou vozidla s motorom 3.0 TFSI EA839 v pomere obstarávacej ceny ku pridanému výkonu. Táto úprava dramaticky zvýši výkon, rovnako ako aj krútiaci moment motora a to v celom spektre otáčok, čím získate omnoho rýchlejšie a zábavnejšie vozidlo. Vďaka APR optimalizácii sériovej riadiacej jednotky využijete plný potenciál tohto motora. 

Fáza APR úprav

Všetky úpravy sú kompatibilné pre prípadné použitie lepšieho APR karbónového sania / APR PEX saniaAPR Intercooler-u (chladiča nasávaného vzduchu), Catback výfuku prípadne aj pre ďalšie menšie úpravy, ktoré Vám radi odporučíme.

APR Stage 1 výkon

APR Stage 1

Táto úprava riadiacej jednotky nevyžaduje žiadne hardvérové zmeny*. Je určená pre úplne sériové vozidlo a produkuje 411 - 491HP* a 750 - 855Nm* v závislosti na oktánovej špecifikácii použitého paliva (viď grafy nižšie). K nárastu výkonu 103 - 171HP* a krútiaceho momentu 258 - 339Nm* dochádza najmä v stredných a vysokých otáčkach. Táto úprava je určená pre úplne sériové vozidlo, je však kompatibilná s lepším nasávaním vzduchu, intercoolerom a catback výfukom.

*Aby boli tieto hodnoty stabilné a nemali tendenciu pri vyšších teplotách (v lete) a viacerých po sebe nasledujúcich prudkých akceleráciách klesať, výrazne odporúčame dosadenie lepšieho intercooleru (chladiča nasávaného vzduchu)

APR Stage 1 + APR športové sanie 

APR karbónové / PEX sanie pre vozidlá AUDI S4 / S5 B9 s motorom 3.0TFSI EA839 má o 31 % vyšší prietok vzduchu ako sériové sanie, znižuje tlakové straty, zlepšuje účinnosť turbodúchadla a navyše aj perfektne vyzerá. Toto všetko sa priamo premieta do nárastu výkonu o +19HP a krútiaceho momentu o +27Nm oproti APR Stage 1 úprave (98RON), vďaka čomu sa jedná o jednoduchý a ideálny upgrade pre ďalšie citeľné navýšenie výkonu motora.

APR Stage 1 + APR Intercooler

APR Intercooler System je masívne vylepšenie chladenia vzduchu pre vozidlá AUDI S4 / S5 B9 s motorom EA839 3.0TFSI, ktorý dramaticky znižuje teplotu nasávaného vzduchu (IAT) a minimalizuje prehrievanie, čo umožňuje motoru produkovať vyšší výkon, ktorý je stabilný aj pri extrémnych podmienkach. Toto všetko sa priamo premieta do nárastu výkonu o +19HP a krútiaceho momentu o +31Nm oproti APR Stage 1 úprave (98RON), vďaka čomu sa jedná o jednoduchý a ideálny upgrade pre ďalšie citeľné navýšenie výkonu motora. Jeho inštalácia je jednoduchá, pasuje kus za kus priamo na miesto sériového Intercooler-u. Vzhľadom na fakt, že dokonca aj vozidlá v sériovom stave bez akejkoľvek úpravy, dosahujú so sériovým Intercooler-om nebezpečne vysoké hodnoty IAT je montáž APR Intercooler-u vysoko odporúčaná už pre sériové vozidlá. Pre upravené vozidlá sa jedná skoro o nevyhnutnosť!


APR Stage I - grafy priebehu výkonu a krútiaceho momentu

APR Stage I - RON 95 - 411HP / 750 Nm

APR Stage I - RON 104 - 438HP / 780Nm

APR Stage I - E85 - 491HP / 855Nm

APR Stage I - RON 98 - 428HP / 771Nm

APR Stage I - RON 108 - 450HP / 810Nm



Ďalšie odporúčané komponenty

1) APR karbónové sanie

2) APR PEX sanie

3) APR Intercooler


Svetová špička medzi kalibračnými expertmi

Motor 3.0TFSI EA839 využíva pre chod motora modernú riadiacu jednotku Bosch MG1. Zjednodušene sa jedná o počítač, ktorý hovorí motoru ako správne pracovať. Tuningový software, ako je APR Stage X úprava, hovorí motoru ako správne pracovať a zároveň produkovať viac výkonu. Základné premenné, ktoré boli za účelom dosiahnutia vyššieho výkonu zmenené sú tlak turbodúchadla (boost), časovanie predstihu, polohy vačkových hriadeľov, nastavenie mixu vzduchu a paliva a ďalšie.

Táto riadiaca jednotka je veľmi komplikovaná. Bez toho, aby to vodič tušil, riadiaca jednotka inteligentne upravuje nastavenie motora tak, aby sa zachoval jeho hladký a bezproblémový chod. Oproti iným riadiacim jednotkám v iných modeloch, táto riadiaca jednotka pri svojom precíznom naladení eliminuje nutnosť ladenia na mieru pre dosiahnutie maximálneho výkonu a krútiaceho momentu aj za dramaticky meniacich sa klimatických podmienok.


Ako sa APR líši od ostatnej konkurencie

Riadiaca jednotka motora, ktorú máte vo svojom aute je veľmi výkonná a komplexná a je tak extrémne náročné plne pochopiť jej algoritmus. Menší úpravcovia, ktorí nemajú také vývojové zázemie a ktorí chrlia kvantá úprav pre rôzne modely rozličných značiek, nemajú šancu jej fungovanie plne pochopiť a aby ju mohli upraviť, tak svoj program musia podstatne zjednodušiť. Tým ale odstránia jej prednosti, ktoré z nej robia tak komplexný a pokročilý motor management. Výsledkom je nekompletný produkt, ktorý ignoruje niektoré zásadné hodnoty merané pomocou rôznych snímačov a funguje len na tzv. mapu „natvrdo“. Riadiacej jednotke je zrazu úplne jedno čo tieto snímače merajú, riadi sa len svojou fixnou mapou. Uvedené hodnoty maximálneho výkon a a krútiaceho momentu sa pri týchto úpravách dosahujú len za určitých podmienok, ktoré boli prítomné počas ladenia softvéru.

Na rozdiel od týchto „úpravcov“ APR kalibrační inžinieri strávili roky neustálym zdokonaľovaním svojich úprav a to za plného pochopenia všetkých štruktúr tejto riadiacej jednotky. Iba tak mohli odomknúť plný potenciál motora. S kompletným porozumením a prístupom do všetkých štruktúr riadiacej jednotky, ku všetkým mapám, podmapám a k sekciám, ktoré pracujú s premennými podmienkami, APR inžinieri využili každú príležitosť, ktorú táto riadiaca jednotka dokáže ponúknuť. Nárast výkonu a krútiaceho momentu je citeľný a merateľný vo všetkých smeroch a za všetkých podmienok. Je umožnené využívanie vysokého výkonu s rýchlymi reakciami na zošliapnutie plynového pedálu a zároveň je úprava veľmi užívateľsky prívetivá s hladkým chodom pri bežnom dennom jazdení. Precízne zvládnutá regulácia plniaceho tlaku turbodúchadla prispieva k pôsobivo predvídateľnému správaniu motora, pretože turbo nabieha veľmi rýchlo a dokáže dodať konštantne vysoký výkon. Takisto sú zachované aj pokročilé rutiny pre ochranu motora. To umožňuje riadiacej jednotke, aby neustále kontrolovala a upravovala plnenie valcov a zabezpečovala presný mix paliva a vzduchu tak, aby sa motor riadne chladil a chránil. To všetko bez toho, aby tieto procesy nejako negatívne ovplyvnili pôžitok z jazdy. Úprava riadiacej jednotky motora komunikuje so všetkými asistentmi jazdy a mení ich charakter správania v závislosti na zvolenom režime. V praxi to znamená to, že jazdné asistenty ako ESP, ASR, XDS, XDS+ atď. jazdu neobmedzujú a dovolia Vám na okruhu či kopci dostať z auta maximum, čo sa majiteľom áut s inou ako APR úpravou môže len snívať.

Vylepšená akcelerácia

Vďaka ďalšiemu dolaďovaniu sa podarilo inžinierom v APR nielen zvýšiť výkon a krútiaci moment motora, ale aj zlepšiť čas pri akcelerácii. Skrátilo sa oneskorenie zapaľovania, čo vedie ku rýchlejšej odozve plynového pedálu bez toho, aby sa negatívne ovplyvnila jeho citlivosť.

Obmedzovač rýchlosti

APR úprava riadiacej jednotky automaticky vypína obmedzovač maximálnej rýchlosti. Nebude Vás tak už obmedzovať ani pri rýchlych presunoch po diaľnici a ani pri rýchlych jazdách na okruhu, kde by Vás toto obmedzenie mohol dosť brzdiť a kaziť Vám tak zážitok z jazdy.

Brzdenie ľavou nohou

Táto funkcia Vám dovolí viac kontroly nad plynovým pedálom. Pri sériovom nastavení motora je signál od plynového pedálu prerušený ak sa zošliapne v rovnakom čase ako brzdový. Left Food Braking je technika často používaná v motor športe, ktorá umožňuje vodičovi aj počas brzdenia držať motor v otáčkach a tým zároveň držať plniaci tlak „boost“, ktorý je pri výjazde zo zákruty hneď dostupný a netreba tak čakať kým sa turbodúchadlo zase roztočí, čo sa na závodnej dráhe môže veľmi hodiť. Túto možnosť je možné na želanie nepovoliť.

Zvýšená ekonomika prevádzky

APR úprava riadiacej jednotky motora berie veľký ohľad na niekoľko parametrov spojených so spotrebou paliva, najmä v režime jazdy po diaľniciach alebo pri pomalšej jazde. V závislosti na kvalite paliva a Vašom jazdnom štýle môžete očakávať za určitých podmienok dokonca mierne zníženie spotreby paliva.

Management krútiaceho momentu

Vozidlá s pohonom predných kolies FWD majú ako súčasť úpravy riadiacej jednotky motora špeciálne naladenie, ktoré eliminuje nekontrolovateľný preklz predných kolies pri akcelerácii. Na prvé dva prevodové stupne je obmedzený krútiaci moment tak, aby boli rozjazdy príjemnejšie a bez nekontrolovateľného preklzu, čím sa zabraňuje rýchlemu opotrebeniu pneumatík a skracuje sa tak aj čas akcelerácie. Pri APR úpravách sa to nazýva "Výkon bez kompromisov!"

Priame preprogramovanie

APR DirectPort Programing je patentovaná technológia, pri ktorej každý distribútor APR úprav, ktorý je pripojený na internet má prístup k najnovším verziám softvéru. Firma APR ako prvá prišla na trh s priamym prehrávaním dát riadiace jednotky, ktoré je bez zbytočných zásahov do hardvéru vozidla či pridávaním ďalších zariadení do zložitej a drahej elektroniky. Riadiaca jednotka sa teda nemusí z vozidla vyberať ani otvárať. Dáta sú do nej nahrané cez OBD-II zásuvku.


Platba a vykonanie úpravy

Dá sa objednať a zaplatiť vopred bankovým prevodom a následne sa len dohodnúť na termíne úpravy alebo zaplatiť v hotovosti na mieste po úprave. V prípade platby v hotovosti zvoľte pri platení platbu dobierkou. Po objednaní budete kontaktovaný a dohodne sa termín úpravy, ktorá bude vykonaná v priestoroch našej prevádzky.


Bezpečnosť

Všetky APR úpravy sú zakódované tak, aby nebolo možné ich odcudzenie inými spoločnosťami.

Záruka

Všetky APR úpravy riadiacej jednotky zahŕňajú doživotnú záruku na nahratý softvér. Kedykoľvek sa objaví nová verzia softvéru, máte možnosť jej nahratia bez ďalších poplatkov.

Vrátenie peňazí

Všetky APR úpravy riadiacej jednotky zahŕňajú možnosť vrátenia originálneho nastavenia a peňazí do 30tich dní odo dňa kedy bola úprava vykonaná. Ak budete z akýchkoľvek dôvodov nespokojný s touto úpravou, budú vám vrátené peniaze a vaše auto dostane naspäť originálne továrenské nastavenie riadiacej jednotky.


Určenie

Táto úprava je určená pre vozidlá s motorom 3.0TFSI EA839

AUDI S4 B9 3.0TFSI
AUDI S5 B9 3.0TFSI
AUDI SQ5 3.0TFSI

*Dôležitá poznámka

VW AG vyrába mnoho riadiacich jednotiek s rozdielnými kódmi a revíziami softvéru. Vzhľadom k tomuto množstvu môžu byť spočiatku úpravy pre niektoré riadiace jednotky nedostupné. Či je software už prispôsobený aj pre Vašu riadiacu jednotku môžete zistiť kontaktovaním alebo navštívením ktoréhokoľvek APR dealera.