0

0

+421 911 234 281 Po - Pia 8:00 - 18:00

APR Stage 2 588 HP 930 Nm úprava riadiacej jednotky chiptuning AUDI S6 S7 C7.5 4.0 TFSI

APR Stage 2 588 HP 930 Nm úprava riadiacej jednotky chiptuning AUDI S6 S7 C7.5 4.0 TFSI
APR Stage 2 588 HP 930 Nm úprava riadiacej jednotky chiptuning AUDI S6 S7 C7.5 4.0 TFSI
APR Stage 2 588 HP 930 Nm úprava riadiacej jednotky chiptuning AUDI S6 S7 C7.5 4.0 TFSI

Cena s DPH: 1 300

Cena bez DPH: 1 083

Výrobca: APR Chiptuning

Kód produktu: DPP-4.0T-PS-STG2

Dostupnosť produktu: Skladom viac ako 5ks

Počet

Dôkladne si overte či tento diel pasuje na Vaše vozidlo!

APR ECU Upgrade Stage II 4.0 TFSI 

APR predstavuje ultimátnu úpravu riadiacej jednotky pre motor 4.0 TFSI, ktorý sa nachádza vo vozidlách AUDI S6 / S7 C7.5. APR úprava riadiacej jednotky je ponúkaná v niekoľkých variantoch podľa oktánového čísla. Úprava je vykonávaná prehraním softvéru riadiacej jednotky motora cez OBD-II zásuvku bez nutnosti rozoberania vozidla či samotnej riadiacej jednotky.

APR úprava riadiacej jednotky je najefektívnejšou modifikáciou vozidla s motorom 4.0 TFSI v pomere obstarávacej ceny ku pridanému výkonu. Táto úprava dramaticky zvýši výkon, rovnako ako aj krútiaci moment motora a to v celom spektre otáčok, čím získate omnoho rýchlejšie a zábavnejšie vozidlo. Vďaka APR optimalizácii sériovej riadiacej jednotky využijete plný potenciál tohto motora. 

Fáza APR úprav

APR úpravy riadiacej jednotky motora sú dostupné v niekoľkých fázach (Stage-och), ktoré sú kalibrované pre rôzne druhy paliva ako pre čisto sériový motor, tak aj pre motor s rôznymi hardvérovými modifikáciami. Úprava je kalibrovaná pre hladký chod S Tronic automatickou prevodovkou. Pokročilé optimalizácie riadiacej jednotky sú kalibrované pre použitie s 1.dielom výfuku so športovým katalyzátorom alebo bez neho a s AUDI RS6/RS7 turbodúchadlami. Všetky úpravy sú kompatibilné pre prípadné použitie športového sania a účinnejšieho intercooleru (chladiča nasávaného vzduchu), catback výfuku (AUDI S6) / catback výfuku (AUDI S7) prípadne aj pre ďalšie menšie úpravy, ktoré Vám radi odporučíme.

Všetky APR úpravy sú dostupne v niekoľkých verziách podľa oktánového čísla benzínu, ktorý máte v okolí. Podporované sú 95, 98 a 104 oktánové palivá.

APR Stage II výkon

APR Stage 2 úprava riadiacej jednotky nie je určená pre sériové vozidlo, ale vyžaduje inštaláciu minimálne 1.dielu výfuku so športovým katalyzátorom alebo bez neho. Po nahratí príslušného softvéru a v závislosti na oktánovej špecifikácii použitého paliva (viď grafy nižšie) bude motor produkovať výkon 567 - 616 HP** a krútiaci moment 881 - 950 Nm** v závislosti na oktánovej špecifikácii použitého paliva (viď grafy nižšie). K nárastu výkonu 170 - 211 HP** a krútiaceho momentu 300 - 370 Nm** dochádza v celom spektre otáčok. Táto úprava je určená pre úplne sériové vozidlo, je však kompatibilná so športovým saním, intercoolerom a catback výfukom.

*Pre bezpečný prenos zvýšeného krútiaceho momentu pri vozidlách s automatickou prevodovkou (S-Tronic) odporúčame nahratie APR TCU Upgrade DL501 - úpravu automatickej prevodovky
**Aby boli tieto hodnoty stabilné a nemali tendenciu pri vyšších teplotách (v lete) a viacerých po sebe nasledujúcich prudkých akceleráciách klesať, výrazne odporúčame dosadenie lepšieho intercooleru (chladiča nasávaného vzduchu)


APR Stage II - grafy priebehu výkonu a krútiaceho momentu

APR Stage II - RON 95 - 567 HP / 881 Nm

APR Stage II - RON 104 - 616 HP / 950 Nm

APR Stage II - RON 98 - 588 HP / 930 Nm

 

Krútiaci moment je v grafoch uvedený v librách. Pre prepočet na Nm použite tento prevodník

*maximálne zvýšenie výkonu a krútiaceho momentu je porovnané s hodnotami nameranými priamo v APR a nie s hodnotami udávanými VW

*merané na APR dynamometri za použitia SAEJ1349 korekcie a spriemerovania niekoľkých meraní. Výsledné hodnoty udávané na kľukovom hriadeli sú prerátané z výkonu nameranom na kolesách. Výsledky sa môžu líšiť podľa klimatických podmienok, iných druhov prevodoviek, kondície auta, teploty, kvality paliva, druhu valcovej brzdy, iného nastavenia a ďalším vplyvom


Zhrnutie výkonu APR úprav

Krútiaci moment v tabuľke je uvedený v librách. Pre prepočet na Nm použite tento prevodník


Výkony nami upravených áut

V súčasnej dobe sme počtom úprav najväčším úpravcom týchto motorov v SR. Vďaka podpore, ktorú našim zákazníkom ponúkame zatiaľ žiaden z nich neprišiel o záruku, aj keď už riešil úkony spojené so servisom či zárukou. Pre viac informácií nás kontaktujte na: info@pkb-racing.sk


Testovanie akcelerácie Stage II 108oct


APR EMCS programy a funkcie

APR Enhanced Modular Chipping System (EMCS) prináša do sériovej riadiacej jednotky motora ECU voliteľné programy a funkcie bez potreby nákupu externých hardvérových prepínačov. EMCS má schopnosť úplne prepísať všetky údaje operačných máp v ECU, čo dáva každému programovému režimu úplne inú sadu kalibračných zmien. Na tejto platforme je to v rozpore s fabrickou normou dosahovania limitov, pričom sa používajú iba multiplikátory, ktoré nahrádzajú len časti základnej kalibrácie alebo sa spoliehajú na aktivitu senzoru klepania, na základe ktorej sa zníži výkon. APR EMCS programy a funkcie sa aktivujú pomocou tlačidiel na páčke tempomatu alebo ideálne cez aplikáciu APR Mobile. Tempomat vozidla bude počas jazdy naďalej normálne fungovať.

Ak sa chcete dozvedieť ako aktivovať APR EMCS programy a funkcie kliknite na tento link APR EMCS Owner's Manual

Program Switching

Prepínanie programov umožňuje užívateľovi vyberať si až medzi štyrmi rôznymi kalibráciami motora / prevádzkovými režimami. To všetko bez potreby externého hardvéru.

Stock Mode

Výberom tohto módu sa ECU kalibrácia prepne do sériového stavu.
 

Fault Code Erase

Táto funkcia umožňuje užívateľovi vymazať a resetovať chybové kódy súvisiace s motorom bez použitia diagnostického hardvéru.

APR Performance Modes

APR špecifické kalibrácie pre oktánové číslo sú dostupné pre rôzne prémiové a závodné palivá po celom svete. Každý zvolený režim predstavuje úplne novú kalibráciu, ktorá sa špecificky mení podľa charakteristík a kvality paliva.

Valet Mode

APR Valet Mode chráni Vaše vozidlo pred tým, aby sa stalo drahou hračkou pre neoprávnené osoby. Výberom tejto funkcie sa rapídne zníži výkon motora a aj maximálna rýchlosť vozidla.

Security Lockout

Táto funkcia bráni neoprávneným osobám v používaní funkcí APR EMCS. Ak je povolená tak sa EMCS funkcie budú úplne neviditeľné až kým nezadáte 2 až 4-ciferný bezpečnostný kód.

Anti-Theft

Aktivácia tejto funkcie zabraňuje normálnej prevádzke motora a to aj keď sa použije originál kľúč od vozidla. Vozidlo je úplne imobilizované až kým nezadáte 2 až 4-ciferný bezpečnostný kód, ktorý si sami zvolíte počas nahrávania úpravy.


APR Moblie

APR Mobile je jednoduchý, ale výkonný nástroj navrhnutý na vylepšenie zážitku z používania APR úprav.

Aplikácia APR Mobile sa inštaluje na smarfony, tablety alebo iné zariadenia a poskytuje bezdrôtové pripojenie k riadiacej jednotke motora alebo ECU. Po pripojení je možné zariadenie použiť na prístup k funkciám prepínania programov EMCS, na čítanie / mazanie chybových kódov a ukladanie údajov ECU (Data Log) pri vysokých dátových rýchlostiach, ktoré sa nenájdete na žiadnych iných komerčne dostupných nástrojoch. Aplikácia sa dá použiť aj na prístup k najnovším spravodajským článkom APR, na nájdenie APR dealerov vo vašom okolí a na zobrazenie predtým uložených protokolov Data Log.

Ak sa chcete dozvedieť viac o aplikácii APR Mobile navštívte stránku produktov.


Svetová špička medzi kalibračnými expertmi

Motor 4.0 TFSI využíva pre svoj chod modernú riadiacu jednotku Bosch MED 17 ECU. Zjednodušene sa jedná o počítač, ktorý hovorí motoru ako správne pracovať. Tuningový software, ako je APR Stage X úprava, hovorí motoru ako správne pracovať a zároveň produkovať viac výkonu. Základné premenné, ktoré boli za účelom dosiahnutia vyššieho výkonu zmenené sú tlak turbodúchadla (boost), časovanie predstihu, polohy vačkových hriadeľov, nastavenie mixu vzduchu a paliva a ďalšie.

Táto riadiaca jednotka je veľmi komplikovaná. Bez toho, aby to vodič tušil, riadiaca jednotka inteligentne upravuje nastavenie motora tak, aby sa zachoval jeho hladký a bezproblémový chod. Oproti iným riadiacim jednotkám v iných modeloch, táto riadiaca jednotka pri svojom precíznom naladení eliminuje nutnosť ladenia na mieru pre dosiahnutie maximálneho výkonu a krútiaceho momentu aj za dramaticky meniacich sa klimatických podmienok.


Ako sa APR líši od ostatnej konkurencie

Táto riadiaca jednotka motora (ECU) je naozaj výkonná, ale veľmi ťažko zvládnuteľná. Bez potrebných zručností musí byť ECU zjednodušená a musí sa z nej odstrániť práve to, čo ju robí tak žiadanou. Výsledkom je neúplný produkt, ktorý často vyžaduje na dosiahnutie maximálnych výstupných hodnôt prispôsobenia zo strany koncového používateľa a uvedené hodnoty maximálneho výkon a krútiaceho momentu sa pri týchto úpravách dosahujú len za určitých podmienok, ktoré boli prítomné počas ladenia softvéru. Naopak, APR inžinieri strávili roky skúmaním ako tieto riadiace jednotky fungujú a dokázali tak využiť jej plný potenciál. Vďaka úplnému prístupu k tisícom máp, tabuliek a premenných vo vnútri ECU, ako aj plnému porozumeniu ako ECU funguje, mohli APR inžinieri využiť všetko to, čo táto ECU ponúka. Výkon je maximalizovaný takmer vo všetkých jazdných scenároch, čo eliminuje potrebu úprav zo strany koncového používateľa. Vysoko výkonné prevádzkové režimy sú kalibrované tak, aby poskytovali plynulú jazdu s predvídateľnou a pohotovou reakciou na plynový pedál. Ovládanie systému regulácie plniaceho tlaku prispieva k pôsobivému zážitku z jazdy, pretože turbodúchadlo nabieha rýchlo a dodáva tak okamžitý výkon, zatiaľ čo funkcia “Torque-By-Gear“ (hodnota produkovaného krútiaceho momentu sa líši podľa aktuálneho zaradeného prevodového stupňa) pomáha s trakciou a chráni motor pred nadmerným zaťažovaním pri nízkych otáčkach a vysokých prevodových stupňoch. Súčasťou tejto úpravy sú aj zdokonalené ochranné postupy, ktoré umožňujú ECU neustále upravovať prietok vzduchu a množstvo vstrekovaného paliva tak, aby sa ochladzoval spaľovací priestor a tým sa chránili motor - to všetko sa deje úplne automaticky a bez toho, aby o tom vodič tušil.

Vylepšená akcelerácia

Vďaka ďalšiemu dolaďovaniu sa podarilo inžinierom v APR nielen zvýšiť výkon a krútiaci moment motora, ale aj zlepšiť čas pri akcelerácii. Skrátilo sa oneskorenie zapaľovania, čo vedie ku rýchlejšej odozve plynového pedálu bez toho, aby sa negatívne ovplyvnila jeho citlivosť.

Obmedzovač rýchlosti

APR úprava riadiacej jednotky automaticky vypína obmedzovač maximálnej rýchlosti. Nebude Vás tak už obmedzovať ani pri rýchlych presunoch po diaľnici a ani pri rýchlych jazdách na okruhu, kde by Vás toto obmedzenie mohol dosť brzdiť a kaziť Vám tak zážitok z jazdy.

Brzdenie ľavou nohou

Táto funkcia Vám dovolí viac kontroly nad plynovým pedálom. Pri sériovom nastavení motora je signál od plynového pedálu prerušený ak sa zošliapne v rovnakom čase ako brzdový. Left Food Braking je technika často používaná v motor športe, ktorá umožňuje vodičovi aj počas brzdenia držať motor v otáčkach a tým zároveň držať plniaci tlak „boost“, ktorý je pri výjazde zo zákruty hneď dostupný a netreba tak čakať kým sa turbodúchadlo zase roztočí, čo sa na závodnej dráhe môže veľmi hodiť. Túto možnosť je možné na želanie nepovoliť.

Zvýšená ekonomika prevádzky

APR úprava riadiacej jednotky motora berie veľký ohľad na niekoľko parametrov spojených so spotrebou paliva, najmä v režime jazdy po diaľniciach alebo pri pomalšej jazde. V závislosti na kvalite paliva a Vašom jazdnom štýle môžete očakávať za určitých podmienok dokonca mierne zníženie spotreby paliva.

Priame preprogramovanie

APR DirectPort Programing je patentovaná technológia, pri ktorej každý distribútor APR úprav, ktorý je pripojený na internet má prístup k najnovším verziám softvéru. Firma APR ako prvá prišla na trh s priamym prehrávaním dát riadiace jednotky, ktoré je bez zbytočných zásahov do hardvéru vozidla či pridávaním ďalších zariadení do zložitej a drahej elektroniky. Riadiaca jednotka sa teda nemusí z vozidla vyberať ani otvárať. Dáta sú do nej nahrané cez OBD-II zásuvku.


Platba a vykonanie úpravy

Dá sa objednať a zaplatiť vopred bankovým prevodom a následne sa len dohodnúť na termíne úpravy alebo zaplatiť v hotovosti na mieste po úprave. V prípade platby v hotovosti zvoľte pri platení platbu dobierkou. Po objednaní budete kontaktovaný a dohodne sa termín úpravy, ktorá bude vykonaná v priestoroch našej prevádzky.


Bezpečnosť

Všetky APR úpravy sú zakódované tak, aby nebolo možné ich odcudzenie inými spoločnosťami.

Záruka

Všetky APR úpravy riadiacej jednotky zahŕňajú doživotnú záruku na nahratý softvér. Kedykoľvek sa objaví nová verzia softvéru, máte možnosť jej nahratia bez ďalších poplatkov.

Vrátenie peňazí

Všetky APR úpravy riadiacej jednotky zahŕňajú možnosť vrátenia originálneho nastavenia a peňazí do 30tich dní odo dňa kedy bola úprava vykonaná. Ak budete z akýchkoľvek dôvodov nespokojný s touto úpravou, budú vám vrátené peniaze a vaše auto dostane naspäť originálne továrenské nastavenie riadiacej jednotky.


Homologizácia

APR úpravy riadiacich jednotiek (chiptuning) zatiaľ nie sú homologované pre prevádzku na pozemných komunikáciách podľa homologizácie v rámci hromadnej prestavby vozidiel. Bohužiaľ, podľa nášho názoru aktuálna homologizácia nijako nerieši kvalitu úprav, čoho mnohí slabší úpravcovia zneužívajú. Väčšina APR úprav je v západných krajinách ako je Nemecko homologovaná, úpravy spĺňajú emisné limity a schváleniu tu v SR bráni legislatíva. Avšak aj tento problém plánujeme do budúcna riešiť. Nenechajte sa preto zmiasť a chcite vždy len kvalitnú úpravu.


Určenie

Pre vozidlá s motorom 4.0 TFSI* 309 kW

AUDI S6 C7.5
AUDI S7 C7.5

*Dôležitá poznámka

VW AG vyrába mnoho riadiacich jednotiek s rozdielnými kódmi a revíziami softvéru. Vzhľadom k tomuto množstvu môžu byť spočiatku úpravy pre niektoré riadiace jednotky nedostupné. Či je software už prispôsobený aj pre Vašu riadiacu jednotku môžete zistiť kontaktovaním alebo navštívením ktoréhokoľvek APR dealera.