AUDI RS3 a OPF delete kit
Ut aliquid ex ea commodi consequatur? Integer in sapien. Pellentesaque sapien. Maacemas alqute accumsan leo.
Akcia
Cena s DPH: 445 €
Cena bez DPH: 371 €
Pôvodná cena s DPH: 489 €
Zľava: 9%
Dôkladne si overte či tento diel pasuje na Vaše vozidlo!
APR Adjustable Short Shifter
APR s potešením prestavuje konečne plne nastaviteľný Short Shifter System (systém skráteného radenia) pre 6-stupňovú manuálnu prevodovku.
APR Short Shifter System predstavuje upgrade celého sériového radiaceho mechanizmu. Navrhnutý bol tak, aby skrátil dráhy radenia vo všetkých smeroch a zároveň zlepšil kvalitu radenia. Tento systém zabezpečuje veľmi presné nastavenie dĺžok dráh radiacej páky pri pohybe spredu dozadu aj zo strany na stranu, nastavenie hmotnosti protizávažia pre skvalitnenie radenia. Zásadným spôsobom zlepšuje kvalitu spracovania, ktorá prispieva ku záruke dlhodobej a bezchybnej prevádzky. Medzi ďalšie výhody tohto systému patria jednoduchá konštrukcia, nenáročná montáž a jednoduché nastavovanie. Uvedené vlastnosti slúžia na skrátenie času stráveného preraďovaním, skorší nástup záberu motora a ponechávajú tak viac času na akceleráciu. Všetci, ktorí tento systém vyskúšali sa zhodujú na tom, že naozaj funguje!
Plne nastaviteľný pohyb spredu dozadu
Nastavovacia drážka na ramene páky radenia umožňuje presné nastavenie dĺžok dráh pri pohybe spredu dozadu a naopak
Plne nastaviteľný pohyb zo strany na stranu
Nastavovacia drážka na ramene páky radenia umožňuje presné nastavenie dĺžok dráh pri pohybe zo strany na stranu
Voliteľná hmotnosť protizávažia
Tri telesá protizávažia umožňujú vodičovi/vodičke meniť celkový dojem z radenia podľa jeho/jej preferencií
Drážkovaná vložka z nerezovej ocele
Unikátna drážkovaná vložka z nerezovej ocele, ktorá je zaistená voči pohybu v ramene páky radenia zabezpečuje, že sa jej vnútorné drážky časom neopotrebujú. Na sériových pákach radenia, ktoré sú vyrobené z hliníkových odliatkov je opotrebovanie tejto časti mechanizmu časté. Toto opotrebenie vedie k nepresnému radeniu a možnosti zlyhania niektorých častí prevodovky.
Rameno posuvu
Je vyrobené z veľmi kvalitného kusu hliníka a do finálnej podoby ho opracúvajú veľmi presné CNC stroje a je nastaviteľné. Toto rameno transformuje pohyb radiacej páky zo strany na stranu na vertikálny pohyb ramena radenia. Nahrádza sériové rameno a jeho súčasti, ktoré sú tenké a ohybné a vyrobené z plastu alebo tenkého plechu.
Páka radenia
Je vyrobená z veľmi kvalitného kusu hliníka a do finálnej podoby ju opracúvajú veľmi presné CNC stroje a je nastaviteľná. Táto páka transformuje pohyb radiacej páky spredu dozadu na rotačný pohyb hriadeľa. Nahrádza sériovú páku radenia, ktorá je náchylná na opotrebenie a jej všetky súčasti.
Jednoduché nastavovanie
Pre nastavovanie dĺžok dráh radiacej páky a hmotnosti protizávažia netreba nič demontovať! Nastaviť dĺžku dráhy radiacej páky je veľmi jednoduché. Stačí len povoliť samoistiacu maticu a pohnúť kolíkom, na ktorom je uchytené tiahlo, pozdĺž nastavovacej drážky. Pre nastavenie hmotnosti protizávažia stačí odskrutkovať len dve skrutky.
Jednoduchá inštalácia
Systém svojím tvarom pripomína sériový a to robí jeho inštaláciu jednoduchšou. Na samotnú inštaláciu a nastavovanie stačí len to najzákladnejšie náradie a skúsenosti.
Všetok potrebný hardware
Tento systém obsahuje všetko potrebné pre kompletnú výmenu sériového radiaceho mechanizmu aj so všetkými jeho súčasťami. Súčasťou systému sú: trecie elementy, samoistiace matice, skrutky, klipy a čapy z nerezovej ocele. Spolu s APR konzolou držiaku pre tiahla (nie je súčasťou kitu) je to kompletný upgrade výmeny sériového radiaceho mechanizmu.
Kompatibilita:
Nastaviteľný Short Shifter systém sa predáva buď ako kompletný systém, alebo samostatne ako zostava ramena posuvu či zostava páky radenia. Systém je navrhnutý pre prácu so 6 stupňovými manuálnymi prevodovkami, ktoré sa bežne označujú ako MQ350, O2M alebo O2Q. Tieto prevodovky sú montované do takmer všetkých Mk5, MK6 a MK7 platformiem Golf / GTI / R / Jetta / GLI, MK2 / MK3 A3 / S3 / TT, Octavia, Leon, Cupra, Scirocco a podobných vozidiel vybavených motormi 1.8 T, 2.0 T, 2.0 TDI a 3.2L VR6.