AUDI RS3 a OPF delete kit
Ut aliquid ex ea commodi consequatur? Integer in sapien. Pellentesaque sapien. Maacemas alqute accumsan leo.
Cena s DPH: 750 €
Cena bez DPH: 625 €
Dôkladne si overte či tento diel pasuje na Vaše vozidlo!
APR DQ381 TCU Upgrade
APR s potešením predstavuje ultimátnu úpravu riadiacej jednotky automatických prevodoviek (TCU) pre 7-stupňové prevodovky DSG / S-Tronic DQ381!
APR TCU úprava dramaticky vylepšuje funkcie, jazdné vlastnosti a výkon prevodoviek DQ381 prostredníctvom nespočetného množstva vylepšení a vlastných funkcií. Bežná denná jazda bude po úprave plynulejšia a omnoho zábavnejšia, pretože sa odstránia klasické neduhy spojené so sériovým softvérom ako je podtáčanie motora, automatické radenie aj v manuálnom režime, pomalé preraďovanie atď. Agresívnejšia jazda bude poskytovať omnoho športovejší zážitok z jazdy vďaka schopnosti prevodovky prenášať vyšší výkon a krútiaci moment, zvýšenému tlaku medzi spojkovými lamelami, kratšiemu času preraďovania, sofistikovanejšiemu Launch Control-u a ďalším funkciám, s ktorými bola AUDI S3 APR Stage 2 schopná skrátiť čas na ¼ míle až o 2 desatiny sekundy. Táto úprava bola optimalizovaná tak, aby čo najviac zrýchlila akceleráciu ako pri agresívnej športovej jazde, tak aj pri bežnej každodennej pohodovej jazde. Toto všetko prichádza spolu s možnosťou prispôsobenia si niektorých funkcií, ktoré si budete môcť vybrať počas nahrávania úpravy. Úprava sa nahráva do riadiacej jednotky prevodovky prostredníctvom OBDII zásuvky, takže nie je potrebný žiaden fyzický zásah do hardvérového vybavenia vozidla.
Zoznam funkcií
Optimalizované mapy čiastočného zaťaženia „D“ a „S“ režimu Pri jazde v režime čiastočného zaťaženia nebude prevodovka automaticky radiť vyšší prevodový stupeň, aby motor nebežal zbytočne na nezmyselne nízke otáčky. Počas doby radenia prevodových stupňov sa udržiava turbodúchadlo roztočené pre lepší zážitok z jazdy Optimalizované mapy plného zaťaženia „D“ a „S“ režimu Stratégia radenia prevodových stupňov zodpovedá požiadavkám na vyšší výkon aj krútiaci moment, ktorý APR úpravy riadiacich jednotiek motorov poskytujú. Každý prevodový stupeň má presne stanovené otáčky radenia, aby sa zrýchlila akcelerácia vozidla Zvýšený tlak medzi spojkovými lamelami Maximálny tlak medzi lamelami bol zvýšený na hodnotu 17.5 bar, čo dáva prevodovke schopnosť kontinuálne zvyšovať tlak medzi spojkovými lamelami až po jeho maximálnu hodnotu, ktorá je potrebná pri jazde kde je požiadavka na maximálny výkon a krútiaci moment Zvýšený obmedzovač prenosu krútiaceho momentu Obmedzovač maximálneho krútiaceho momentu bol posunutý tak, aby prevodovka neobmedzovala maximálnu hodnotu prenášaného krútiaceho momentu stanovenú výrobcom. To umožňuje prevodovke pracovať správne aj pri prenášaní zvýšeného krútiaceho momentu Radenie smerom nadol v manuálnom režime V manuálnom režime Vám bude umožnené podraďovať až dovtedy, dokým by otáčky nasledujúceho prevodového stupňa nepresiahli obmedzovač. To zahŕňa aj odomknutie možnosti podradiť až na 1. prevodový stupeň Bleskovo rýchle reakcie pádiel Radenie pomocou pádiel pod volantom bude mať rýchlejšiu odozvu, čo sa prejaví na rýchlejšej akcelerácii a menšom oneskorení nábehu turbodúchadla Bleskovo rýchle radenie Čas strávený radením prevodových stupňov bol zredukovaný na absolútne minimum, ktoré prevodovka dokáže po fyzickej a mechanickej stránke zvládnuť. Počas bežnej jazdy pri čiastočnom zaťažení motora je radenie koncipované tak, aby bolo síce trošku pomalšie no o to komfortnejšie a prívetivejšie ku hardvéru prevodovky |
Skrátený čas pohybu vpred Čas potrebný na pohnutie sa vozidla z miesta po uvoľnení brzdového pedálu bol zredukovaný pre viac prirodzený pocit z jazdy Nastaviteľné správanie prevodovky v manuálnom režime Počas nahrávania úpravy riadiacej jednotky prevodovky si môžete zvoliť či chcete ponechať automatické radenie smerom nahor alebo nie. Pokiaľ sa ho rozhodnete vypnúť, tak v manuálnom režime vás prevodovka pustí s otáčkami motora až po obmedzovač bez toho, aby sama preradila. Konečne tak budete pánom situácie Vy! Nastaviteľný 3-stupňový Launch Control Počas nahrávania úpravy si môžete zvoliť maximálne otáčky pre funkciu Launch Control, ktoré zahŕňajú tri hodnoty otáčok v závislosti na stlačení plynového pedálu Bleskovo rýchli Launch Control Čas potrebný na uvedenie vozidla do pohybu po uvoľnení brzdového pedálu pri použití Launch Controlu bol značne zredukovaný pre rýchlejšie reakciu a akceleráciu Launch Control so zapnutým ESP Funkcia Launch Control je teraz dostupná aj pri zapnutom ESP. V určitých situáciách a so správnym naladením môže byť akcelerácia z Launch Control-u so zapnutým ESP rýchlejšia ako bez neho. ESP začne obmedzovať výkon až pri nadmernom pretáčaní kolies Počítadlo počtu štartov z Launch Control-u Už Vás nebude obmedzovať žiadne počítadlo, ktoré limituje počet štartov so zapnutou funkciou Launch Control Ukazateľ zaradeného prevodového stupňa Pri jazde na hociktorom z jazdných režimov „D“, „S“ alebo „M“ sa Vám bude zobrazovať aktuálny zaradený prevodový stupeň na palubnom počítači alebo virtuálnom cockpite |
Cesta akou to robí APR
APR priame preprogramovanie APR DirectPort Programing je patentovaná technológia, pri ktorej každý distribútor APR úprav, ktorý je pripojený na internet má prístup k najnovším verziám softvéru. Firma APR ako prvá prišla na trh s priamym prehrávaním dát riadiace jednotky, ktoré je bez zbytočných zásahov do hardvéru vozidla či pridávaním ďalších zariadení do zložitej a drahej elektroniky. Riadiaca jednotka sa teda nemusí z vozidla vyberať ani otvárať. Dáta sú do nej nahrané cez OBD-II zásuvku. APR TCU Composer Patentovaný APR TCU Composer sa používa na zmenu softvéru riadenia prevodovky. Vďaka úplnému prístupu ku každej tabuľke, každej mape a každej premennej v rámci každého TCU sa kalibrační inžinieri APR neobmedzujú iba na niekoľko vopred definovaných máp ako to býva časté u iných úpravcov. Zostava APR TCU Elektrotechnici APR majú možnosť zmeniť štruktúru kódov TCU. Prostredníctvom zmien na úrovni kódu môžu inžinieri z APR pridať do TCU budúce funkcie, ktoré by inak nebolo možné pridať len prostredníctvom kalibračných zmien. |
Vývoj úpravy TCU APR kalibračný inžinieri zaujali priamy a vlastný prístup ku kalibrácii úprav riadiacich jednotiek prevodoviek TCU. Až príliš často sa stáva, že iní „úpravcovia“ vytvoria jednu všeobecnú kalibráciu, ktorá je potom nahrávaná naprieč celým spektrom rôznych vozidiel a verzií prevodoviek. Nanešťastie, táto všeobecná metóda kopírovania a vkladania toho istého softvéru môže mať za následok niektoré nežiaduce účinky, ako sú pomalé radenie nahor aj nadol, obmedzenia prenosu krútiaceho momentu, trhanie pri radení, nefunkčnosť a všeobecná nekompatibilita. V niektorých extrémnych prípadoch môže dôjsť až ku poškodeniu prevodovky. APR zobralo do úvahy fakt, že automobilka vypúšťa von mnoho typov softvérov pre jednu a tú istú prevodovku a postavili sa ku tomu profesionálne. Každý APR softvér prevodovky TCU je robený priamo z pôvodného sériového softvéru, aby sa tak zaistila bezproblémová funkčnosť a maximálny pôžitok z jazdy. Pri firme APR zabudnite na jednoduché a lacné „vyvíjanie“ softvérov pomocou veľmi rozšírenej funkcie ctrl+c a ctrl+v! |
Platba a vykonanie úpravy
Dá sa objednať a zaplatiť vopred bankovým prevodom a následne sa len dohodnúť na termíne úpravy alebo zaplatiť v hotovosti na mieste po úprave. V prípade platby v hotovosti zvoľte pri platení platbu dobierkou. Po objednaní budete kontaktovaný a dohodne sa termín úpravy, ktorá bude vykonaná v priestoroch našej prevádzky.
Bezpečnosť Všetky APR úpravy sú zakódované tak, aby nebolo možné ich odcudzenie inými spoločnosťami. |
Záruka Všetky APR úpravy riadiacej jednotky zahŕňajú doživotnú záruku na nahratý softvér. Kedykoľvek sa objaví nová verzia softvéru, máte možnosť jej nahratia bez ďalších poplatkov. |
Vrátenie peňazí Všetky APR úpravy riadiacej jednotky zahŕňajú možnosť vrátenia originálneho nastavenia a peňazí do 30tich dní odo dňa kedy bola úprava vykonaná. Ak budete z akýchkoľvek dôvodov nespokojný s touto úpravou, budú vám vrátené peniaze a vaše auto dostane naspäť originálne továrenské nastavenie riadiacej jednotky. |