AUDI RS3 a OPF delete kit
Ut aliquid ex ea commodi consequatur? Integer in sapien. Pellentesaque sapien. Maacemas alqute accumsan leo.
Cena s DPH: 850 €
Cena bez DPH: 708 €
Dôkladne si overte či tento diel pasuje na Vaše vozidlo!
APR tlakové potrubie a hadice 2.0 TSI EA888 EVO4 (300-320HP)
APR Charge Pipes System je komplexný upgrade sacieho traktu motora 2.0T EA888 Gen4, ktorý nahrádza každý sériový komponent vedúci od turbodúchadla po Intercooler a od Intercooler-u po teleso škrtiacej klapky. Tento kompletný systém tlakových hadíc a potrubí zvyšuje priepustnosť a prietok vzduchu sacieho traktu prostredníctvom plynulých a neprerušovaných dráh pre nasávaný vzduchu, poskytuje hlasnejší zvukový prejav turbodúchadla a aj jeho vyšší výkon a spoľahlivosť. Celý systém sa skladá z piatich častí, ktoré sa dajú kúpiť aj samostatne.
Inštalačný manuál na stiahnutie
Tento diel je určený len pre motory s vyšším výkonom (280-333HP) a väčším turbodúchadlom Continental, ktorý sa nachádza vo vozidlách ako sú VW Golf 8R, VW Golf 8 GTI Clubsport, Audi S3 8Y, Cupra Leon 300 atď.
Podrobnosti o jednotlivých častiach
Tlakové hadice
- Priama náhrada za OEM diely
- Zvyšujú výkon vďaka hladkým dráham nasávaného vzduchu
- Minimalizujú možnosť úniku plniaceho tlaku
- Viacvrstvová konštrukcia hadíc odolná voči nadúvaniu a roztrhnutiu
- Fluorosilikónový vnútorný povrchy hadíc pre odolnosť proti degradácii olejom
- Silné spony Clampco pre bezpečné spoje aj pri vyšších hodnotách plniaceho tlaku
- Stupňovité EZ-Flow okraje pre hladký prechod medzi komponentmi
- Vnútorný priemer hadíc 60mm
- Čierna povrchová úprava
- Neovplyvňuje hodnoty emisií
Tlakové ptrubia
- Priama náhrada za OEM diely
- Zvyšujú výkon vďaka hladkým dráham nasávaného vzduchu
- Minimalizujú možnosť úniku plniaceho tlaku
- Silné hliníkové potrubia, ktoré odolávajú praskaniu a taveniu sa na rozdiel od OEM komponentov
- Hliníková príruba so záslepkou pre snímač koncentrácie metylalkoholu (vstupné potrubie škrtiacej klapky)
- Hliníkové príruba snímača MAP (vstupné potrubie škrtiacej klapky)
- Odstraňujú reštriktívne vnútorné časti OEM vstupného potrubia škrtiacej klapky náchylné na poruchy
- Konce potrubí s vrúbkom zabraňujúce zošmyknutiu tlakových hadíc
- Montážne konzoly a príruby zvárané metódou TIG
- Vnútorný priemer hadíc 60mm
- Saténová čierna povrchová úprava
- Neovplyvňuje hodnoty emisií
APR Výstupná hadica turbodúchadla
Tento komponent nahrádza ako továrenskú gumenú hadicu tak aj slabé továrenské spony vysokokvalitnou viacvrstvovou silikónovou hadicou a silnými sponami Clampco. Vnútro hadice je hladké a vystlané fluorosilikónovým materiálom navrhnutým tak, aby odolával degradácii spôsobenej olejom a predlžoval tak životnosť komponentov. Stupňovité výstupky EZ-Flow v hadici umožňujú hladké spojenie medzi hadicou a potrubím pre neprerušované prúdenie vzduchu bez turbulencií. Za účelom maximalizácie výkonu bola venovaná veľká pozornosť aj dráhe prúdenia vzduchu, ktorá pozostáva z čo najmenej zakrivení s malým polomerom. Okrem toho je materiál hadice navrhnutý tak, že pri vysokej teplote pevne priľne ku potrubiu aby tak pomohol vytvoriť tesnejší spoj, ktorý zabráni úniku plniaceho tlaku a zabráni zošmyknutiu hadice. Toto všetko vedie k vyššej spoľahlivosti celého systému a zvýšeniu výkonu vďaka menej reštriktívnej dráhe pre prúdiaci vzduch. APR výstupná hadica turbodúchadla je kompatibilná ako s vylepšeným APR tak aj s OEM tlakovým potrubím.
APR výstupné potrubie turbodúchadla
Tento komponent nahrádza továrenské plastové potrubie vysokokvalitným hliníkovým potrubím s konštantným priemerom bez zúžení. Za účelom maximalizácie výkonu bola venovaná veľká pozornosť aj dráhe prúdenia vzduchu, ktorá pozostáva s čo najmenej zakrivení s malým polomerom. Na rozdiel od OEM potrubia, ktoré je vyrobené z lacného plastu, je APR tlakové potrubie vyrobené z hliníku, čo zabraňuje jeho praskaniu a roztápaniu sa pri extrémnych podmienkach ako je tomu pri sériovom potrubí. Tento diel navyše odstraňuje aj tlmič turbodúchadla (Turbo Muffler), ktorý je vozidlách ako sú VW Golf 8R/AUDI S3 8Y atď. integrovaný do sériového výstupného potrubia. Potrubie je na svojich koncoch vybavené oblou vydutou hranou, ktorá dodáva tomuto systému vyššiu odolnosť voči skĺznutiu hadice. Všetky montážne konzoly sú privarené k potrubiu technológiou TIG. Toto všetko vedie k vyššej spoľahlivosti celého systému a zvýšeniu výkonu vďaka menej reštriktívnej dráhe pre prúdiaci vzduch. Atraktívna saténovo-čierna povrchová úprava a logo APR nesmú chýbať! Toto potrubie je kompatibilné ako s vylepšenými APR tak aj s OEM tlakovými hadicami.
APR tlakové hadice Intercooler-u
Tento produkt nahrádza ako továrenské gumené hadice tak aj slabé továrenské spony vysokokvalitnými viacvrstvovými silikónovými hadicami a silnými sponami Clampco. Vnútro hadice je hladké a vystlané fluorosilikónovým materiálom navrhnutým tak, aby odolával degradácii spôsobenej olejom a predlžoval tak životnosť komponentov. Stupňovité výstupky EZ-Flow v hadici umožňujú hladké spojenie medzi hadicou a potrubím pre neprerušované prúdenie vzduchu bez turbulencií. Za účelom maximalizácie výkonu bola venovaná veľká pozornosť aj dráhe prúdenia vzduchu, ktorá pozostáva s čo najmenej zakrivení s malým polomerom. Okrem toho je materiál hadice navrhnutý tak, že pri vysokej teplote pevne priľne ku potrubiu aby tak pomohol vytvoriť tesnejší spoj, ktorý zabráni úniku plniaceho tlaku a zabráni zošmyknutiu hadice. Toto všetko vedie k vyššej spoľahlivosti celého systému a zvýšeniu výkonu vďaka menej reštriktívnej dráhe pre prúdiaci vzduch. APR Turbo Muffler je kompatibilný s OEM turbodúchadlom. APR hadice Intercooler-u sú kompatibilná ako s vylepšeným APR tak aj s OEM tlakovým potrubím a Intercooler-om.
APR potrubie telesa škrtiacej klapky
Tento produkt nahrádza OEM plastové potrubie vysokokvalitným hliníkovým potrubím s konštantným priemerom. Za účelom maximalizácie výkonu bola venovaná veľká pozornosť aj dráhe prúdenia vzduchu, ktorá pozostáva s čo najmenej zakrivení s malým polomerom. Na rozdiel od OEM potrubia, ktoré je vyrobené z lacného plastu, je APR tlakové potrubie vyrobené z hliníku, čo zabraňuje jeho praskaniu a roztápaniu sa pri extrémnych podmienkach ako je tomu pri sériovom potrubí. APR potrubie neobsahuje vnútorný konštrukčný prvok, ktorý vytvára zbytočnú reštrikciu a je náchylný na prasknutie. Potrubie obsahuje aj dodatočný port so záslepkou, ktorý možno použiť napríklad pre ďalší senzor alebo vstrekovanie vody/metanolu atď... Potrubie je na svojich koncoch vybavené oblou vydutou hranou, ktorá dodáva tomuto systému vyššiu odolnosť voči skĺznutiu hadice. Všetky montážne konzoly, dodatočný port aj port pre recirkulačný ventil sú privarené k potrubiu technológiou TIG. Toto všetko vedie k vyššej spoľahlivosti celého systému a zvýšeniu výkonu vďaka menej reštriktívnej dráhe pre prúdiaci vzduch. Atraktívna saténovo-čierna povrchová úprava a logo APR nesmú chýbať! Toto potrubie je kompatibilné ako s vylepšenými APR tak aj s OEM tlakovými hadicami.
APR tlaková hadica telesa škrtiacej klapky
Tento produkt nahrádza ako továrenské gumené hadice tak aj slabé továrenské spony vysokokvalitnými viacvrstvovými silikónovými hadicami a silnými sponami Clampco. Vnútro hadice je hladké a vystlané fluorosilikónovým materiálom navrhnutým tak, aby odolával degradácii spôsobenej olejom a predlžoval tak životnosť komponentov. Stupňovité výstupky EZ-Flow v hadici umožňujú hladké spojenie medzi hadicou a potrubím pre neprerušované prúdenie vzduchu bez turbulencií. Za účelom maximalizácie výkonu bola venovaná veľká pozornosť aj dráhe prúdenia vzduchu, ktorá pozostáva s čo najmenej zakrivení s malým polomerom. Okrem toho je materiál hadice navrhnutý tak, že pri vysokej teplote pevne priľne ku potrubiu aby tak pomohol vytvoriť tesnejší spoj, ktorý zabráni úniku plniaceho tlaku a zabráni zošmyknutiu hadice. Toto všetko vedie k vyššej spoľahlivosti celého systému a zvýšeniu výkonu vďaka menej reštriktívnej dráhe pre prúdiaci vzduch. APR Turbo Muffler je kompatibilný s OEM turbodúchadlom. APR hadice Intercooler-u sú kompatibilná ako s vylepšeným APR tak aj s OEM tlakovým potrubím.
Určenie
Pre vozidlá s motorom 2.0 TFSI/TSI EA888 EVO4 280-333HP
VW Golf 8 GTI Clubsport 2020+
VW Golf 8 R 2020+
VW Arteon R 2.0 TSI 320ps 2020+
VW Tiguan II R 2.0 TSI 320ps 2021+
Audi S3 8Y 2020+
Cupra Leon IV 300 TSI FW 2020+
Cupra Formentor 310PS 2020+