0

0

+421 911 234 281 Po - Pia 8:00 - 18:00

ACL Race ojničné ložiská 2.0 TSI ŠKODA Octavia II/III RS, VW Golf 6/7 R GTI Performance, AUDI A3 S3 8V, SEAT Leon 5F Cupra FR

ACL Race ojničné ložiská 2.0 TSI ŠKODA Octavia II/III RS, VW Golf 6/7 R GTI Performance, AUDI A3 S3 8V, SEAT Leon 5F Cupra FR
AUDI RS3  a OPF delete kit

AUDI RS3 a OPF delete kit

Ut aliquid ex ea commodi consequatur? Integer in sapien. Pellentesaque sapien. Maacemas alqute accumsan leo.

Číst více

ACL Race ojničné ložiská 2.0 TSI ŠKODA Octavia II/III RS, VW Golf 6/7 R GTI Performance, AUDI A3 S3 8V, SEAT Leon 5F Cupra FR
ACL Race ojničné ložiská 2.0 TSI ŠKODA Octavia II/III RS, VW Golf 6/7 R GTI Performance, AUDI A3 S3 8V, SEAT Leon 5F Cupra FR
ACL Race ojničné ložiská 2.0 TSI ŠKODA Octavia II/III RS, VW Golf 6/7 R GTI Performance, AUDI A3 S3 8V, SEAT Leon 5F Cupra FR
ACL Race ojničné ložiská 2.0 TSI ŠKODA Octavia II/III RS, VW Golf 6/7 R GTI Performance, AUDI A3 S3 8V, SEAT Leon 5F Cupra FR

Cena s DPH: 95

Cena bez DPH: 79

Výrobca: ACL

Kód produktu: 4B5562H

Dostupnosť produktu: Na objednávku

Počet

Dôkladne si overte či tento diel pasuje na Vaše vozidlo!

ACL Race ojničné ložiská 2.0 TSI EA888

Dostupné rozmery

Std., +0.025, +0.25

Materiál

F781

Min. priemer hriadeľa

47.758

Max. priemer hriadeľa

47.778

Min. rozmer otvoru v ojnici

50.600

Max. rozmer otvoru v ojnici

50.619

Hrúbka steny ložiska

1.405

 

Pre objednávku iného rozmeru, ako je štandardný, nás kontaktujte buď telefonicky alebo emailom

H: štandardný rozmer
HX: štandardný rozmer +0.025mm (voľnejšie uloženie kľukového hriadeľa)
HD: štandardný rozmer + otvor pre olej v spodnej panvičke
HXD: štandardný rozmer +0.025mm (voľnejšie uloženie kľukového hriadeľa) + otvor pre olej v spodnej panvičke


Vlastnosti

Vysoká pevnosť vrstiev vďaka zníženej hrúbke pre zlepšenie únavových vlastností

Panvička z kalenej ocele zlepšuje pevnosť ložiska a pomáha pri udržaní ložiska v puzdre

Zväčšený presah panvičiek (CRUSH) pre lepšie udržanie ložiska v puzdre

Eliminácia povrchovej vrstvy na zadnej strane ložiska pre zlepšenie prenosu tepla cez ložiská a pre maximalizáciu priľnavosti medzi ložiskami a puzdrom

Zvýšená excentricita na kompenzáciu deformácie otvoru pri vysokých otáčkach a na pomoc pri tvorbe hydrodynamických olejových filmov

Presné tolerancie, ktoré vám pomôžu udržiavať konzistentné vôle

Zväčšené vonkajšie skosenia na hranách ložísk, čo je to potrebné na prispôsobenie sa veľkému polomeru zaoblenia na výkonných kľukových hriadeľoch


Určenie

Pre všetky motory 2.0 TSI EA888 - nepasujú na starší 2.0 TFSI motor EA113!