0

0

+421 911 234 281 Po - Pia 8:00 - 18:00

APR športové sanie CUPRA Leon KL1/KL8 Formentor 2.0 TSI (140-180kW)

APR športové sanie CUPRA Leon KL1/KL8 Formentor 2.0 TSI (140-180kW)
AUDI RS3  a OPF delete kit

AUDI RS3 a OPF delete kit

Ut aliquid ex ea commodi consequatur? Integer in sapien. Pellentesaque sapien. Maacemas alqute accumsan leo.

Číst více

APR športové sanie CUPRA Leon KL1/KL8 Formentor 2.0 TSI (140-180kW)
APR športové sanie CUPRA Leon KL1/KL8 Formentor 2.0 TSI (140-180kW)
APR športové sanie CUPRA Leon KL1/KL8 Formentor 2.0 TSI (140-180kW)
APR športové sanie CUPRA Leon KL1/KL8 Formentor 2.0 TSI (140-180kW)
APR športové sanie CUPRA Leon KL1/KL8 Formentor 2.0 TSI (140-180kW)
APR športové sanie CUPRA Leon KL1/KL8 Formentor 2.0 TSI (140-180kW)
APR športové sanie CUPRA Leon KL1/KL8 Formentor 2.0 TSI (140-180kW)
APR športové sanie CUPRA Leon KL1/KL8 Formentor 2.0 TSI (140-180kW)
APR športové sanie CUPRA Leon KL1/KL8 Formentor 2.0 TSI (140-180kW)
APR športové sanie CUPRA Leon KL1/KL8 Formentor 2.0 TSI (140-180kW)
APR športové sanie CUPRA Leon KL1/KL8 Formentor 2.0 TSI (140-180kW)
APR športové sanie CUPRA Leon KL1/KL8 Formentor 2.0 TSI (140-180kW)
APR športové sanie CUPRA Leon KL1/KL8 Formentor 2.0 TSI (140-180kW)
APR športové sanie CUPRA Leon KL1/KL8 Formentor 2.0 TSI (140-180kW)
APR športové sanie CUPRA Leon KL1/KL8 Formentor 2.0 TSI (140-180kW)
APR športové sanie CUPRA Leon KL1/KL8 Formentor 2.0 TSI (140-180kW)
APR športové sanie CUPRA Leon KL1/KL8 Formentor 2.0 TSI (140-180kW)
APR športové sanie CUPRA Leon KL1/KL8 Formentor 2.0 TSI (140-180kW)

Cena s DPH: 539

Cena bez DPH: 449

Výrobca: APR

Kód produktu: CI100052

Dostupnosť produktu: Posledný kus skladom

Počet

Dôkladne si overte či tento diel pasuje na Vaše vozidlo!

APR športové sanie CUPRA Leon KL1/KL8 Formentor 2.0 TSI (140-180kW)

APR predstavuje svoj vlastný kompletný systém sania pre vozidlá s motormi 2.0 TSI (140-180kW). Ide o skutočne plnohodnotný sací systém s priemerom až 109mm, ktorý nahrádza celý OEM systém sania od dvojitých predných nasávacích otvorov až po vstupný adaptér, ktorý sa pripája priamo k turbodúchadlu. Vozidlu, ktoré malo nahratú len úpravu riadiacej jednotky motora APR Stage 1 bez ďalších hardvérových zmien alebo úprav na maximalizáciu prúdenia vzduchu okamžite vzrástol výkon o +11HP a krútiaci moment o +15Nm! Systém je plne konfigurovateľný a Vy si tak teda môžete vybrať, či chcete používať otvorený alebo zatvorený systém. V prípade, že sa rozhodnete pre zatvorený systém, máte na výber z troch prevedení vrchného krytu sania. Môžete si teda vybrať buď plastový kryt, ak preferujete skôr sériový OEM vzhľad, alebo z dvojice štýlových karbónových krytov v prevedení “Carbon twill“ inširovaný motoršportom alebo “Forged carbon“ inšpirovaný superšportmi, ako napr. Lamborghini, Aventador či Huracán. Vďaka vymeniteľnému potrubiu a adaptérom vstupu turbodúchadla je APR systém sania plne kompatibilný ako s OEM, tak aj s väčšími hybridnými alebo aftermarketovými turbodúchadlami. Prietok vzduchu cez APR sanie je dramaticky väčší ako cez OEM sanie pričom ponúka nižší pokles tlaku. Zvyšuje výkon a krútiaci moment motora, znie a vyzerá oveľa lepšie, je plne konfigurovateľné presne podľa Vašich predstáv, a to všetko za neuveriteľne dostupnú cenu! APR sanie je jediný systém sania, ktorý kedy budete potrebovať!

Inštalačný manuál na stiahnutie


Voliteľné kryty airboxu

APR sanie je navrhnuté na použitie buď ako otvorený alebo zatvorený systém. Štandardne sa tento produkt dodáva ako otvorený systém. V prípade záujmu ho je ale možné upgradeovať na zatvorený systém pomocou krytu airboxu. V ponuke sú hneď tri možnosti prevedenia tohto krytu v závislosti od toho, čo vyhovuje vášmu rozpočtu a požiadavkám. Jeden plastový, ktorý najviac pripomína sériový OEM vzhľad a dva karbónové, ktoré dodajú motorovému priestoru krajší vzhľad. Kryt jednoducho zapadne na svoje miesto bez potreby použitia náradia!


Vlastnosti

- Kompletný systém sania od vstupných sacích otvorov až po turbodúchadlo vrátane adaptéra turbodúchadla

- Dodáva sa ako otvorený sací systém, ale je plne konfigurovateľné ako uzavretý systém

- Voliteľné kryty: plastový kryt v štýle OEM (CI100052-A) alebo štýlové kryty z uhlíkových vlákien Carbon Twill (CI100052-B) alebo Forged Carbon (CI100052-C)

- Špecifický systém pre turbodúchadlá Garrett (GTI/A3/atď.) a Continental (R/S3/atď.)

- Odnímateľné a upgradovateľné potrubie a adaptér vstupu do turbodúchadla v závislosti od konfigurácie

- Vstupný otvor potrubia s priemerom až 109mm, čo predstavuje o 99% väčšiu prierezovú plochou ako OEM sanie

- Nárast výkonu až o +11HP a krútiaceho momentu až o +15Nm (GTI/A3) oproti APR Stage 1 úprave bez ďalších hardvérových zmien

- V kombinácii so špecifickým naladením, intercoolerom a ďalšími úpravami, ako napríklad väčším turbodúchadlom, poskytuje ešte väčší nárast výkonu a krútiaceho momentu

- V kombinácii s OEM turbodúchadlom (GTI/A3) až o 30% väčší prietok vzduchu ako OEM sanie

- V kombinácii s väčším turbodúchadlom (GTI/A3) až o 114% väčší prietok vzduchu ako OEM sanie

- Nižšie tlakové straty ako OEM sanie

- Menšie zaťaženie továrenských komponentov v porovnaní s OEM saním

- Lepšia odozva na plynový pedál a skorší nábeh turbodúchadla v porovnaní s OEM saním

- Prepracovaný dizajn bez ostrých záhybov a reštrikcií

- Integrovaná nízkoprofilová flexibilná sekcia potrubia

- Dvojité predné vstupy pre maximálny prietok vzduchu

- Skvelý zvukový prejav aj pri zatvorenom systéme a ešte lepší zvukový prejav pri otvorenom systéme

- Funguje s akýmkoľvek vylepšením turbodúchadla a je plne konfigurovateľné pre prípadné  budúce úpravy

- Jednoduchá a rýchla inštalácia pomocou iba 3 svoriek pre celý systém

- Voliteľné kryty sa inštalujú jednoducho a nevyžadujú žiadne nástroje

- Vstupný adaptér turbodúchadla je odnímateľný a upgradovateľný pre prípadné použitie väčšieho turbodúchadla

- Možnosť rozšírenia tak, aby bolo sanie kompatibilné s integrovanou DV recirkuláciou

- V súlade s emisnými normami


Dizajn

APR systém sania obsahuje dva vstupné otvory, ktoré privádzajú čerstvý vzduch do airboxu, čo poskytuje plné čelné pokrytie všetkých vstupov. Vzduch sa privádza do airboxu, ktorý sa dodáva ako otvorený systém pre maximálny prietok a zvukový prejav. K dispozícii sú však aj 3 rôzne voliteľné kryty, vďaka ktorým je možné systém transformovať na uzavretý. Kryty sa jednoducho zacvaknú na miesto bez potreby použitia akýchkoľvek nástrojov, čo zjednodušuje ako ich inštaláciu, tak aj ich odstránenie. V airboxe je APR vlastný vzduchový filter vyrobený z kvalitnej skladanej bavlnenej gázy. Vyznačuje sa vysoko prietokovým filtračným materiálom, ktorý poskytuje výnimočnú filtráciu s veľmi nízkym poklesom tlaku a malou reštrikciou. To všetko vďaka veľkej ploche filtra a prídavnému čelnému nasávaciemu kónusu.

Vzduchový filter je pripojený priamo ku airboxu a vyúsťuje do masívneho vstupného potrubia turbodúchadla o priemere až 109mm. Vstupné potrubie, ktoré je pri upgradeoch sacieho systému často prehliadané, je zvyčajne jednou z najviac reštriktívnych častí sacieho systému. V tomto je APR potrubie výrazne lepšie ako OEM. Plocha prierezu v mieste, kde sa napája airbox na vstupné potrubie turbodúchadla, je až o 99% väčšia ako je tomu pri OEM saní. K airboxu sa toto potrubie pripája iba jednou hadicovou svorkou bez potreby silikónových spojok a adaptéra. Vďaka tomu je inštalácia jednoduchá a dodáva systému veľmi čistý a profesionálny vzhľad.

Ďalšou výhodou APR sania je, že prúd vzduchu je smerovaný priamo cez vzduchový filter bez akýchkoľvek ďalších ohybov za filtrom. Najideálnejší tvar nasávacieho potrubia z hľadiska maximálneho výkonu je rovná rúra. V praxi ale nie je vždy možné tento ideálny tvar dosiahnuť, no APR konštruktéri urobili všetko pre to, aby bol ich systém sania čo najpriamejší a dodal motoru maximum výkonu a krútiaceho momentu. Dráha prúdenia vzduchu bola optimalizovaná pomocou CFD, aby sa tak minimalizovali pokles tlaku a turbulencie v systéme. Dokonca aj ohybná časť je integrovaná priamo do potrubia, aby umožnila potrebný pohyb motora no s nízkym profilom hrebeňov pre minimálne narušenie prúdenia. Systém sa postupne pripája k adaptéru vstupu turbodúchadla. Potrubie je rozmerovo predimenzované, aby bolo možné, v prípade výmeny turbodúchadla za väčšie, vymeniť vstupné adaptéry také, ktoré budú rozmerovo pasovať novému turbodúchadlu. Opäť ide o pripojene pomocou len 1 svorky bez akýchkoľvek silikónových adaptérov pre čistú a jednoduchú inštaláciu s menšími možnosťami úniku. Vstupný adaptér tvorí ideálny vstup pre vzduch prúdiaci do turbodúchadla. Má ideálny priemer, ktorý zodpovedá priemeru vstup turbodúchadla, aby sa tak zabránilo tvorbe turbulencií. Okrem toho, na rozdiel od OEM potrubia, APR potrubie neobsahuje žiadne ostré ohyby priamo pred turbodúchadlom.

Jednoducho povedané, APR sanie je ultimátny upgrade sacieho systému v každom ohľade. APR sanie bolo navrhnuté ako kompletný systém, pretože každý systém, ktorý je navrhnutý na pripojenie k akejkoľvek časti OEM sania od airboxu až po vstup do turbodúchadla, musí obetovať značnú časť prúdenia vzduchu a tým aj nárastu výkonu a krútiaceho momentu. Takto navrhnutý systém sania sa bude musieť zužovať na menšie OEM priemery alebo robiť ostré ohyby narúšajúce prúdenie vzduchu.


Nárast výkonu a krútiaceho momentu

Ak chcete zvýšiť výkon motora prostredníctvom systému sania musíte znížiť pokles tlaku medzi jeho vstupom a výstupom a zvýšiť prietok vzduchu cez celý systém. To umožní, aby turbodúchadlo pracovalo menej tvrdo na to, aby produkovalo rovnaký výkon. V prípade mnohých nastavení to robí priestor na to, aby turbodúchadlo mohlo nasávať viac vzduchu a tým pádom mohol motor produkovať vyšší výkon a krútiaci moment.

APR systém sania bol testovaný v rôznych konfiguráciách na vozidlách s továrenským turbodúchadlom Garrett (platforma GTI/A3) aj Continental (platforma Golf R/S3). Ďalej boli vykonané testy ako pre otvorený, tak aj pre zatvorený systém. Pri testoch bol použitý kompletný systém sania od vstupných sacích otvorov až po samotné turbodúchadlo. Predstavuje to test sacieho systému s najväčšou výpovednou hodnotou, pretože obsahuje aj komponent predstavujúci najväčšiu reštrikciu, ktorým je samotné turbodúchadlo. Všetky testy sa uskutočnili za rovnakých podmienok, v rovnaký deň a na rovnakej prietokovej stolici.


Vozidlá s Garrett turbodúchadlom (GTI/A3 platforma)

Na vozidlách s turbodúchadlom Garret (GTI/A3 platforma) a APR adaptérom vstupu turbodúchadla navrhnutým pre OEM turbodúchadlo bol zaznamenaný 28% (uzavretý systém) a 30% (otvorený systém) nárast prietoku vzduchu. Avšak pri upgrade turbodúchadla a montáži vhodne prispôsobeného vstupného potrubia sa čísla dramaticky zvýšili a to až na 97% (uzavretý systém) a 114% (otvorený systém) nárast pri maximálnej veľkosti vstupu. Vozidlu vybavenom APR Stage 1 úpravou bez ďalších hardvérových zmien alebo úprav na maximalizáciu prúdenia vzduchu okamžite vzrástol výkon o +11HP a krútiaci moment o +15Nm! Tieto nárasty budú navyše ďalej dramaticky rásť, keď sa vezme do úvahy viac výkonových modifikácií a väčšie turbodúchadlá!


Úprava turbodúchadla

Tento systém bol navrhnutý pre OEM turbodúchadlo, ale ak v budúcnosti dôjde k jeho nahradeniu za väčšie, systém môže rásť spolu s turbodúchadlom. Existuje niekoľko spôsobov ako to dosiahnuť.

1. Ak je továrenské turbodúchadlo upravené tak, aby malo väčší vstup, adaptér vstupu turbodúchadla je možné vymeniť za väčší.

2. Pri výmene turbodúchadla za väčšie, ktoré bude vyžadovať pripojenie DV recirkulačného potrubia, môže byť potrubie vymenené za také, ktoré obsahuje pripojenie pre DV recirkulačné potrubie.

Jednoducho povedané, APR sanie je jediný systém sania, ktorý kedy budete potrebovať a to aj v prípade, že sa v priebehu času rozhodnete svoje vozidlo naďalej upravovať!