AUDI RS3 a OPF delete kit
Ut aliquid ex ea commodi consequatur? Integer in sapien. Pellentesaque sapien. Maacemas alqute accumsan leo.
Akcia
Cena s DPH: 950 €
Cena bez DPH: 792 €
Pôvodná cena s DPH: 1 000 €
Zľava: 5%
Výrobca: Racingline Performance
Kód produktu: VWR030001-CONT-R
Dostupnosť produktu: Dodáme Vám do 20-tich dní
Vyberte variant
Vyberte variant
- Racingline Performance PCM modul 360 HP 480 Nm úprava riadiacej jednotky CUPRA Leon KL1/KL8 Ateca Formentor VZ 2.0 TSI 221-228 kW EA888 Gen4 EVO - s autobatériou v kufriCena: 950 €
- Racingline PCM modul 360 HP 480 Nm úprava riadiacej jednotky CUPRA Leon KL1/KL8 Ateca Formentor VZ 2.0 TSI 221-228 kW EA888 Gen4 EVOCena: 950 €
Dôkladne si overte či tento diel pasuje na Vaše vozidlo!
Racingline Performance PCM modul 2.0 TSI EA888 Gen4 EVO s Continental turbodúchadlom (vozidlá s autobatériou v kufri)
Racingline Performance PCM modul je elegantným plug&play riešením pre zvýšenie výkonu koncernových vozidiel vybavených motorom 2.0 TSI EA888 Gen4 EVO so sériovým výkonom v rozpätí 280 –333 koní. Britský špecialista na výkonové úpravy Racingline Performance dokáže zvýšiť výkon a krútiaci moment Vášho vozidla pomocou svojho vlastného externého riadiaceho modulu PCM (Power Control Module). Po jeho inštalácii vzrastie maximálny výkon motora Vášho vozidla zo sériových 300/310 HP na 360 HP a maximálny krútiaci moment zo 400 Nm na 480 Nm. Pri ladení bol kladený veľký dôraz na plynulý priebeh výkonu a jeho dostupnosť v čo najširšom rozsahu využiteľných otáčok motora. Optimalizáciou naladenia PCM jednotky a jej testovaním strávili vývojoví inžinieri Racingline Performance viac než 12 mesiacov.
Hodnoty nárastu výkonu a krútiaceho momentu s Racingline Performance PCM modulom a Racingline Performance R600 športovým saním
- nárast maximálneho výkonu zo sériových 300/310 HP -> 360 HP (+ 60/+ 50 HP)
- nárast maximálneho krútiaceho momentu zo sériových 400 Nm -> 480 Nm (+ 80 Nm)
PCM modul má elegantný celokovový obal s logom Racingline Performance a je výrazným vizuálnym obohatením motorového priestoru. Dodávaný je s kompletným káblovým zväzkom na mieru pre jednoduché zapojenie a dizajnovým karbónovým držiakom, pomocou ktorého sa modul upevní na hornú časť držiaka motora (na miesto, kde bežne býva autobatéria v motorovom priestore vozidla). PCM modul je možné kedykoľvek jednoducho demontovať a vozidlo sa tak dá kedykoľvek vrátiť do pôvodného sériovému stavu.*
PCM modul bol od začiatku navrhovaný pre plnú kompatibilitu a funkčnosť aj s ďalšími Racingline Performance dielmi. Jeho plný potenciál je možné využiť predovšetkým v kombinácii so športovým saním Racingline Performance R600 EVO s bavlneným alebo penovým vzduchovým filtrom, Racingline Performance zväčšeným vstupom do turbodúchadla Continental, Racingline Performance silikónovou tlakovou hadica výstupu turbodúchadla Continental pre 2.0 TSI EA888 Gen4 a Racingline Performance sadou silikónových tlakových hadíc pre motory 2.0 TSI EA888 Gen4.
Pre správnu funkciu motora nie je po úprave vyžadovaný špecifický typ paliva, vozidlo je tak možné prevádzkovať s bežne dostupnými a výrobcom doporučenými palivami. Uvádzané hodnoty prírastku výkonu a krútiaceho momentu boli reálne namerané na testovacích vozidlách. Výsledné hodnoty sa však môžu mierne odlišovať v závislosti od technického stavu motora, kvality paliva, ďalších hardvérových úprav a podobne.
* Továrenská záruka - dôležité upozornenie
Inštalácia Racingline Performance PCM modulu môže mať vplyv na továrenskú záruku vozidla, rovnako ako akékoľvek iné úpravy riadiacej jednotky. Pokiaľ predajca zistí prítomnosť PCM modulu vo vozidle, má možnosť odmietnuť/zrušiť záruku na pohonné ústrojenstvo vozidla. Pred servisnými úkonmi a prehliadkami preto odporúčame demontáž PCM modulu z vozidla. Napriek tomu je ale možné, že továrenská záruka bude aj tak zamietnutá. Zákazník si musí byť vedomý, že inštalácia PCM modulu je na jeho vlastné riziko a zodpovednosť.