AUDI RS3 a OPF delete kit
Ut aliquid ex ea commodi consequatur? Integer in sapien. Pellentesaque sapien. Maacemas alqute accumsan leo.
Cena s DPH: 750 €
Cena bez DPH: 625 €
Dôkladne si overte či tento diel pasuje na Vaše vozidlo!
APR TCU 7° DSG/S-Tronic DQ381 2022+ úprava riadiacej jednotky prevodovky CUPRA Formentor
7-stupňová DSG/S-Tronic prevodovka, ktorá sa nachádza v nových modeloch Volkswagen Golf R/ GTI, Audi S3 2022+ a ďalších, je naozaj skvelá. Je neuveriteľne rýchla, odolná a nevyžaduje žiadne hardvérové zmeny na to, aby dokázala prenášať dramaticky väčší krútiaci moment ako je to možné pri iných prevodovkách. Je tu avšak jedno ALE! Továrenské nastavenie softvéru prevodovky diktuje motoru aby obmedzoval výkon a krútiaci moment v záujme ochrany prevodovky. To je síce fajn, ale predstavuje to veľký problém pri dosiahnutí plného potenciálu APR úpravy riadiacej jednotky motora ECU. APR inžinieri tento problém odstránili prekalibrovaním systému tak, aby sa maximalizovala kapacita prenášaného krútiaceho momentu a tlak medzi spojkovými lamelami a trecími plechmi z dôvodu predídenia šmýkaniu spojky a poškodenia prevodovky. Touto softvérovou úpravou prevodovky TCU sa umožnilo motoru dramaticky zvýšiť výkon a krútiaci moment! Na vozidle MK8 Golf GTI upravenom APR ECU úpravou sa pri testovaní zvýšil výkon o +25 - 32HP a krútiaci moment o +46 - 60Nm jednoduchým prehraním továrenského softvéru APR TCU úpravou. Na vozidle MK8 Golf R upravenom APR ECU úpravou bol nárast výkonu a krútiaceho momentu ešte citeľnejší a síce až o +18 - 55HP a +31 - 87Nm. Vďaka týmto a aj ďalším zmenám je APR úprava prevodovky TCU podstatnou súčasťou balíka vylepšení každého upraveného vozidla!
Vlastnosti
- Zvyšuje výkon a krútiaci moment na upravených vozidlách
- Nárast výkonu o +25 - 32HP a krútiaceho momentu o +46 - 60Nm (MK8 GOLF GTI + APR ECU)
- Nárast výkonu o +18 - 55HP a krútiaceho momentu o +31 - 87Nm (MK8 GOLF R + APR ECU)
- Maximalizuje hodnotu prenášaného krútiaceho momentu
- Zvyšuje tlak spojky z dôvodu predídenia šmýkaniu spojky a poškodenia prevodovky.
- Optimalizované body radenia pri plne otvorenej škrtiacej klapke
- Optimalizované stratégie funkcie Launch control
- Optimalizované časy radenia
- Ochranné postupy a limity zabraňujú vyvíjaniu nadmerného tlaku na tesnenia
- Ochranné postupy a limity zabraňujú preťaženiu elektrických komponentov
- Bezplatné doživotné aktualizácie
- Flash priamo cez OBDII zásuvku (nevyžaduje sa demontáž TCU)
- 30-dňová záruka vrátenia peňazí
Zvýšenie výkonu a krútiaceho momentu
Továrenský softvér riadiacej jednotky prevodovky (TCU) prikazuje riadiacej jednotke motora (ECU), aby znížila krútiaci moment na predpísané továrenské limity, čo výrazne ovplyvňuje prírastok výkonu a krútiaceho momentu APR ECU úpravy. APR softvérová úprava TCU zvyšuje tieto limity a robí ďalšie kritické zmeny tak, aby mohol motor dosiahnuť vyšší výkon a krútiaci moment a aby sa zabezpečilo, že prevodovka tento zvýšený výkon a krútiaci moment dokáže bezpečne prenášať. APR testovalo svoju TCU úpravu na svojom testovacom vozidle VW MK8 GTI s APR ECU úpravou pre každé oktánové číslo paliva a bez použitia iného hardvéru. Zaznamenali dodatočných +25 - 32HP a +46 - 60Nm len prostredníctvom pridaním TCU úpravy. Podobný test bol urobený aj na ich testovacom vozidle VW MK8 R kde bolo vozidlo testované s dodatočným hardvérom aj bez neho a to pri každým oktánovom čísle. Tu boli po nahratí APR TCU úpravy vidieť ešte vyššie prírastky výkonu a krútiaceho momentu a to až o +18 - 55HP a +31 - 87Nm! APR TCU úprava dramaticky pretvára vozidlo a dodáva mu nielen vyšší výkon a krútiaci moment, ale aj podstatne zábavnejší zážitok z jazdy. Je to skoro ako nechať si nahrať ďalšiu ECU úpravu!
Zvýšenie hodnoty prenášaného krútiaceho momentu, tlaku spojky a bezpečnosti
Obmedzovače pre maximálnu hodnotu prenášaného krútiaceho momentu prevodovky bol prekalibrovaný tak, aby prevodovka mohla bezpečne a spoľahlivo prenášať zvýšený krútiaci moment, ktorý produkuje APR ECU úprava. Z dôvodu ochrany spojky a zabráneniu jej šmýkaniu boli prekalibrované aj tlakové pomery na spojke. Vzťah medzi tlakom oleja na spojke a hodnotou prenášaného krútiaceho momentu je dynamický. Keď prevodovka zaznamená požiadavku na prenos vyššieho krútiaceho momentu dá pokyn na postupné zvýšenie tlaku na spojke. Nárast tlaku je postupný z dôvodu toho, aby nedošlo k nadmernému namáhaniu systému alebo k drsnému/trhavému radeniu. Okrem toho je celý systém odborne prekalibrovaný na fyzikálne limity komponentov. Príliš veľký tlak môže pretlačiť tesnenia a príliš veľký prúd môže poškodiť elektrické komponenty. APR TCU úprava nie je žiadna rýchla a na výrobu lacná „úprava“, pri ktorej sa jednoducho vypnú limity a tlak sa vyženie na maximum ako je tomu pri väčšine lacných úprav, ale jedná sa o precízne vyladený proces. Len naozaj dobre vyladená úprava, akou APR TCU úprava bez pochyby je, zabezpečí ochranu komponentov, plynulé radenie a bezpečný prenos vyššieho krútiaceho momentu!
Optimalizované body radenia pri plne otvorenej škrtiacej klapke
Továrenské body radenia pri plne otvorenej škrtiacej klapke boli navrhnuté tak, aby zodpovedali továrenským hodnotám výkonu vozidla. APR TCU úprava optimalizuje body radenia tak, aby sa v maximálnej možnej miere využil potenciál APR ECU úpravy, čo má za následok lepšie časy zrýchlenia. Pre dosiahnutie čo najlepších výsledkov musia byť APR ECU a TCU úpravy použité spoločne.
Optimalizované stratégie funkcie Launch control
Továrenské nastavenie funkcie Launch control je veľmi regulované a limitované, čo vedie k pomalému štartu, pretože prevodovka a motor sa všemožne snažia kontrolovať krútiaci moment. To je v úplnom rozpore s inými DSG/S-Tronic prevodovkami z minulosti a je to neustále vyčítané ako aj sériovým tak aj upraveným vozidlám, pretože továrenská metóda nadmerne obmedzuje krútiaci moment, čo spôsobuje pomalé rozbehy a veľkú časovú straty na prvých metroch po štarte. APR inžinieri prekalibrovali systém tak, aby bol umožnený rýchlejší plynulejší štart z miesta. APR TCU úprava ďalej zabezpečuje uzamknutie spojky, aby sa tak eliminovalo nadmerné preklzávanie spojkových lamiel počas ostrého štartu z miesta.
Optimalizované časy radenia
Časy radenia (dĺžka trvania radenia) sú optimalizované tak, aby poskytovali najrýchlejšie možné radenia aké prevodovka umožňuje. Okrem toho sa čo najviac znížili umelé oneskorenia vznikajúce medzi medzi požiadavkou o manuálnu zmenu prevodového stupňa a jej prijatím.