AUDI RS3 a OPF delete kit
Ut aliquid ex ea commodi consequatur? Integer in sapien. Pellentesaque sapien. Maacemas alqute accumsan leo.
Cena s DPH: 1 899 €
Cena bez DPH: 1 583 €
Dôkladne si overte či tento diel pasuje na Vaše vozidlo!
Samosvorný diferenciál Wavetrac 6°DSG 02E AWD (25T)
Samosvorný diferenciál Wavetrac je jediný diferenciál na trhu, ktorý dokáže prenášať výkon na zaťaženú stranu nápravy (poloos) aj keď je jedna strana nezaťažená! Poloosy sa pri agresívnej jazde, prejazdoch zákrutami alebo na extrémne klzkom povrchu atď. rôzne zaťažujú a odľahčujú. Stáva sa to častejšie, ako si väčšina ľudí uvedomuje.
Poznámka: ARP skrutky pre montáž ozubeného kolesa stáleho prevodu sú súčaťou balenia!
Prevedenie: 25 zubov!
Ako Wavetrac diferenciál pozitívne ovplyvňuje jazdné vlastnosti
Modelová situácia
Vaše vozidlo má jeden s konvenčných diferenciálov (OEM, Quaife, MF, OBX, Truetrac, Torsen atď.), ste na závodnom okruhu a počas zatáčania vaše vnútorné koleso pri kontakte s obrubníkom nadskočí tak, že stratí kontakt s povrchom. Toto je normálny jav pri jazde na okruhu a stáva sa to pomerne často. Problém je v tom, že na krátky okamih sa vaša vnútorná pneumatika úplne odľahčí a vaše vonkajšie zaťažené koleso prestane byť poháňané, čiže neprenáša výkon. Rovnaký princíp funguje aj pri rozbehu na klzkom povrchu ako je napríklad sneh. Jedno koleso sa prehrabe až na ľad a všetok výkon sa začne prenášať práve naň aj keď je potrebný práve na tom opačnom, čiže zaťaženom kolese. Všetky diferenciály totiž potrebujú zaťaženie na obe poloosy (kolesá) aby mohli fungovať. Výsledkom je, že pri jazde na okruhu alebo pri agresívnej jazde ostrými zákrutami či jazde na klzkom povrchu sa Vám mnohokrát stane, že klasický hoci aj samosvorný diferenciál poskytuje zaťaženému kolesu len prerušovaný výkon.
Rovnaká situácia s Wavetrac diferenciálom
Patentované vačkové elementy vo Wavetrac diferenciály zabraňujú strate prenosu výkonu na vonkajšie zaťažené koleso aj keď je vnútorné koleso nezaťažené - platí pre prípad prejazdu zákrutami. Zariadenie je schopné generovať záťaž vo vnútri diferenciálu (nahrádza stratenú záťaž ak takáto situácia nastane), ktorá sa potom môže nasmerovať na zaťažené koleso. V konečnom dôsledku sa tým dosiahne konzistentnejšia dodávka výkonu na zaťažené koleso pri prejazde zákrutami alebo na klzkom povrchu, vďaka čomu je auto predvídateľnejšie a celkovo rýchlejšie.
Ďalšie výhody
Patentovaná platňa z uhlíkových vlákien, ktorá sa nachádza medzi satelitmi a telom diferenciálu. Pri všetkých ostatných typoch samosvorných diferenciálov dochádza ku priamemu kontaktu medzi pastorkami a telom diferenciálu čo znamená, že účinnosť prenosu výkonu s počtom najazdených kilometrov klesá. S Wavetrac diferenciálom je prenos výkonu konzistentný a vďaka spomínanej patentovanej platni je aj účinnosť jeho prenosu po celú dobu životnosti diferenciálu rovnaká.
Patentovaný vlnový profil eliminuje vplyv problémov so schopnosťou prenosu výkonu pri nulovom alebo takmer nulovom zaťažení, ktoré sa vyskytujú pri všetkých ostatných typoch samosvorných diferenciálov.
ARP skrutky pre vynikajúcu spoľahlivosť skrutkových spojov.
Oceľové ozubené kolesá vyrobené z kvalitnej ocele 9310 a kované alebo frézované oceľové telo diferenciálu.
Vyrobené a navrhnuté v USA
Určenie
Pre motory 2.0 TFSI/TSI a TDI so šesťstupňovými automatickými prevodovkami 02E a pohonom všetkých kolies AWD. Nepasuje na vozidlá s pohonom prednej nápravy FWD!
AUDI A3 S3 8P/8V
AUDI TT TTS 8J/8S
Škoda Octavia II
Škoda Octavia III RS
VW Golf 6 R
VW Golf 7 R
VW Arteon
Seat Leon Cupra 5F - náhrada pre sériový VAQ diferenciál