AUDI RS3 a OPF delete kit
Ut aliquid ex ea commodi consequatur? Integer in sapien. Pellentesaque sapien. Maacemas alqute accumsan leo.
Cena s DPH: 65 €
Cena bez DPH: 54 €
Výrobca: Racingline Performance
Kód produktu: VWR810009
Dostupnosť produktu: Dodáme Vám do 20-tich dní
Dôkladne si overte či tento diel pasuje na Vaše vozidlo!
Racingline Performance centrovacia sada ložiska hnacieho kĺbového hriadeľa pre vozidlá s pohonom všetkých kolies (4Motion/4Drive/AWD) MQB a MQB EVO
Racingline Performance centrovacia sada na vystredenie držiaku ložiska hnacieho kĺbového hriadeľa je určená pre vozidlá koncernu VW s pohonom všetkých kolies postavené na platforme MQB a MQB EVO. Dramaticky zmenšuje príliš veľké továrenské tolerancie medzi dierami pre skrutky a samotnými upevňovacími skrutkami držiaku ložiska hnacieho kĺbového hriadeľa, aby sa vždy po celý čas používania vozidla (ako aj vždy po montáži / demontáži kĺbového hriadeľa) zachovala presná a stabilná poloha hnacieho hriadeľa voči rozvodovke na jednom a diferenciálu na druhom konci. Táto precízne navrhnutá a vyrobená centrovacia sada na vystredenie držiaku ložiska hnacieho kĺbového hriadeľa centruje sériový držiak stredového podporného ložiska hnacieho hriadeľa zredukovaním továrenských tolerancií medzi otvormi v držiaku ložiska a samotnými upevňovacími skrutkami na minimum. To v dôsledku znamená, že hnací kĺbový hriadeľ (kardan) Vášho vozidla je tak neustále držaný v dokonale súosovej polohe voči obom rozvodovkám.
Jazdite so svojím vozidlom bezpečne s vedomím, že váš hnací kĺbový hriadeľ zostane za každých okolností (aj pri opakovaných prudkých rozjazdoch) v správnej polohe a znateľne sa tak predĺži životnosť ložiska, jeho púzdra, gumového krytu a tesnení.
Počas vývoja tejto sofistikovanej centrovacej sady boli vývojoví inžinieri nemilo prekvapení, koľko vozidiel malo držiak podporného ložiska hnacieho kĺbového hriadeľa v nesúosovej polohe už priamo z výroby!
Upozornenie
Tento produkt je určený iba pre vozidlá s pohonom všetkých kolies 4Motion/4Drive/AWD. Nie je určený pre vozidlá s pohonom iba predných kolies (FWD).
Vlastnosti
Otvory na továrenskom držiaku sú navrhnuté tak, aby umožňovali niekoľko stupňov pootočenia držiaku ložiska, čo však spôsobuje vyosenie a dlhodobé namáhanie samotného kĺbového hriadeľa, jeho ložiska a tesnení.
Zbytočne veľké diery síce urýchľujú montáž vozidla vo fabrike, vedie to však k rýchlejšiemu opotrebovaniu puzdra a gumového krytu v dôsledku nesprávnej (nesúosovej) vzájomnej polohy hnacieho hriadeľa, rozvodovky a diferenciálu.
Každý prudký štart či preradenie smerom nahor alebo nadol vyvoláva znateľný pohyb v hnacom ústrojenstve. Po čase je preto veľmi pravdepodobné, že sa továrenské uchytenie držiaku ložiska hnacieho hriadeľa posunie mimo súosové zarovnanie.
Táto sofistikovaná vystreďovacia sada zmenšuje veľkosť otvoru pre upevňovacie skrutky z továrenského rozmeru M14 na M8, čím zabraňuje možnosti neskoršieho posunu držiaku podporného ložiska hnacieho kĺbového hriadeľa v dôsledku síl pôsobiacich pri ostrej jazde alebo prudkom rozjazde.
Montáž
Montáž centrovacej sady Racingline Performance pozostáva z 3 základných krokov:
Krok 1: Montáž pravostrannej vyrovnávacej konzoly (Right Hand Alignment bracket)
Krok 2: Montáž ľavostrannej vyrovnávacej konzoly (Left Hand Alignment bracket)
Krok 3: Dotiahnutie vyrovnávacích konzol predpísaným krútiacim momentom (40 Nm)
Montážne inštrukcie v anglickom jazyku sú k dispozícii TU.
Pri montáži je dôležité, aby bola orientácia vyrovnávacích konzol centrovacej sady správna. Nesprávna montáž by mohla viesť k nesprávnemu zarovnaniu v držiaku stredového podporného ložiska hnacieho hriadeľa, čo by mohlo viesť k jeho nadmernému opotrebovaniu a následnému zlyhaniu.
Určenie
Pre všetky vozidlá platformy MQB a MQB EVO s pohonom všetkých kolies 4Motion/4Drive/AWD.
SEAT Leon III 5F 2017-2020
SEAT Leon III Cupra 5F 2017-2020
SEAT Leon KL1/KL8 2020+
SEAT Ateca 2016+
SEAT Tarraco 2018+