0

0

+421 911 234 281 Po - Pia 8:00 - 18:00

Racingline Performance PCM modul 285 HP 420 Nm úprava riadiacej jednotky SEAT Tarraco KN2 2.0 TSI 180 kW EA888 Gen4 EVO

Racingline Performance PCM modul 285 HP 420 Nm úprava riadiacej jednotky SEAT Tarraco KN2 2.0 TSI 180 kW EA888 Gen4 EVO

Akcia

Racingline Performance PCM modul 285 HP 420 Nm úprava riadiacej jednotky SEAT Tarraco KN2 2.0 TSI 180 kW EA888 Gen4 EVO
Racingline Performance PCM modul 285 HP 420 Nm úprava riadiacej jednotky SEAT Tarraco KN2 2.0 TSI 180 kW EA888 Gen4 EVO
Racingline Performance PCM modul 285 HP 420 Nm úprava riadiacej jednotky SEAT Tarraco KN2 2.0 TSI 180 kW EA888 Gen4 EVO
Racingline Performance PCM modul 285 HP 420 Nm úprava riadiacej jednotky SEAT Tarraco KN2 2.0 TSI 180 kW EA888 Gen4 EVO
Racingline Performance PCM modul 285 HP 420 Nm úprava riadiacej jednotky SEAT Tarraco KN2 2.0 TSI 180 kW EA888 Gen4 EVO
Racingline Performance PCM modul 285 HP 420 Nm úprava riadiacej jednotky SEAT Tarraco KN2 2.0 TSI 180 kW EA888 Gen4 EVO
Racingline Performance PCM modul 285 HP 420 Nm úprava riadiacej jednotky SEAT Tarraco KN2 2.0 TSI 180 kW EA888 Gen4 EVO
Racingline Performance PCM modul 285 HP 420 Nm úprava riadiacej jednotky SEAT Tarraco KN2 2.0 TSI 180 kW EA888 Gen4 EVO
Racingline Performance PCM modul 285 HP 420 Nm úprava riadiacej jednotky SEAT Tarraco KN2 2.0 TSI 180 kW EA888 Gen4 EVO
Racingline Performance PCM modul 285 HP 420 Nm úprava riadiacej jednotky SEAT Tarraco KN2 2.0 TSI 180 kW EA888 Gen4 EVO
Racingline Performance PCM modul 285 HP 420 Nm úprava riadiacej jednotky SEAT Tarraco KN2 2.0 TSI 180 kW EA888 Gen4 EVO
Racingline Performance PCM modul 285 HP 420 Nm úprava riadiacej jednotky SEAT Tarraco KN2 2.0 TSI 180 kW EA888 Gen4 EVO
Racingline Performance PCM modul 285 HP 420 Nm úprava riadiacej jednotky SEAT Tarraco KN2 2.0 TSI 180 kW EA888 Gen4 EVO
Racingline Performance PCM modul 285 HP 420 Nm úprava riadiacej jednotky SEAT Tarraco KN2 2.0 TSI 180 kW EA888 Gen4 EVO

Cena s DPH: 950

Cena bez DPH: 792

Pôvodná cena s DPH: 1 000

Zľava: 5%

Výrobca: Racingline Performance

Kód produktu: VWR030001-GAR

Dostupnosť produktu: Dodáme Vám do 20-tich dní

Počet

Dôkladne si overte či tento diel pasuje na Vaše vozidlo!

Racingline Performance PCM modul 2.0 TSI EA888 Gen4 EVO s Garrett turbodúchadlom (245 HP)

Racingline Performance PCM modul je elegantným plug&play riešením pre zvýšenie výkonu koncernových vozidiel vybavených motorom 2.0 TSI EA888 Gen4 EVO so sériovým výkonom 245 koní. Britský špecialista na výkonové úpravy Racingline Performance dokáže zvýšiť výkon a krútiaci moment Vášho vozidla pomocou svojho vlastného externého riadiaceho modulu PCM (Power Control Module). Po jeho inštalácii vzrastie maximálny výkon motora Vášho vozidla zo sériových 245 HP na 285 HP a maximálny krútiaci moment z 370 Nm na 420 Nm. Pri ladení bol kladený veľký dôraz na plynulý priebeh výkonu a jeho dostupnosť v čo najširšom rozsahu využiteľných otáčok motora. Optimalizáciou naladenia PCM jednotky a jej testovaním strávili vývojoví inžinieri Racingline Performance viac než 12 mesiacov.

Hodnoty nárastu výkonu a krútiaceho momentu s Racingline Performance PCM modulom a Racingline Performance R600 športovým saním

- nárast maximálneho výkonu zo sériových 245 HP -> 285 HP (+ 40 HP)
- nárast maximálneho krútiaceho momentu zo sériových 370 Nm -> 420 Nm (+ 50 Nm)

PCM modul má elegantný celokovový obal s logom Racingline Performance a je výrazným vizuálnym obohatením motorového priestoru. Dodávaný je s kompletným káblovým zväzkom na mieru pre jednoduché zapojenie a dizajnovým karbónovým držiakom, pomocou ktorého sa modul upevní na autobatériu vozidla. PCM modul je možné kedykoľvek jednoducho demontovať a vozidlo sa tak dá kedykoľvek vrátiť do pôvodného sériovému stavu.*

PCM modul bol od začiatku navrhovaný pre plnú kompatibilitu a funkčnosť aj s ďalšími Racingline Performance dielmi. Jeho plný potenciál je možné využiť predovšetkým v kombinácii so športovým saním Racingline Performance R600 EVO s bavlneným alebo penovým vzduchovým filtrom, Racingline Performance zväčšeným vstupom do turbodúchadla Garrett, Racingline Performance Turbo Muffler delete kitom a Racingline Performance sadou silikónových tlakových hadíc pre motory 2.0 TSI EA888 Gen4.

Pre správnu funkciu motora nie je po úprave vyžadovaný špecifický typ paliva, vozidlo je tak možné prevádzkovať s bežne dostupnými a výrobcom doporučenými palivami. Uvádzané hodnoty prírastku výkonu a krútiaceho momentu boli reálne namerané na testovacích vozidlách. Výsledné hodnoty sa však môžu mierne odlišovať v závislosti od technického stavu motora, kvality paliva, ďalších hardvérových úprav a podobne.


Montáž PCM modulu do vozidla a montážne inštrukcie

PCM modul sa dá pomerne jednoducho svojpomocne nainštalovať za predpokladu, že máte aspoň základnú úroveň mechanických zručností, znalostí a vedomostí. Jednotka PCM sa umiestni nad batériu vozidla pomocou pohľadového karbónového držiaka, ktorý je súčasťou dodávky produktu, pričom predpripravený káblový zväzok, ktorý je určený pre konkrétnu verziu motora, sa sériovo zapája do existujúcich snímačov (senzorov) motora.

Montáž PCM modulu pozostáva zo 6 základných krokov:

Krok 1: Demontáž horného a spodného krytu motora

Krok 2: Lokalizácia snímačov motora pre pripojenie káblového zväzku PCM modulu

Krok 3: Pripojenie káblového zväzku do jednotlivých snímačov motora:

Predpripravený káblový zväzok je označený písmenami A, B a C pre jednoduchú identifikáciu a dopojenie na existujúce snímače motora zobrazené na obrázku nižšie:

Časť káblového zväzku s označením A – Snímač plniaceho tlaku v sacom potrubí pred škrtiacou klapkou motora

• Veďte časť predpripraveného káblového zväzku s označením A dole pod airbox a smerom k prednej časti motora. Zospodu vozidla odpojte konektor snímača plniaceho tlaku a zapojte do série časť káblového zväzku PCM modulu s označením A.

Časť káblového zväzku s označením B – Snímač plniaceho tlaku za škrtiacou klapkou motora

• Veďte časť predpripraveného káblového zväzku s označením B cez motor, popod saciu hadicu vychádzajúcu z airboxu a ďalej ponad sacie potrubie. Keď je príslušný káblový zväzok PCM modulu na svojom mieste, odpojte snímač plniaceho tlaku za škrtiacou klapkou motora a zapojte do série časť káblového zväzku PCM modulu s označením B.

Časť káblového zväzku s označením C – Snímač polohy / uhla natočenia vačkového hriadeľa

• Nasmerujte časť predpripraveného káblového zväzku s označením C smerom k zadnej časti motora, popod saciu hadicu airboxu. Keď je príslušný káblový zväzok PCM modulu na svojom mieste, odpojte snímač polohy vačkového hriadeľa a zapojte do série časť káblového zväzku PCM modulu s označením C.

Krok 4: Montáž PCM modulu, dopojenie káblového zväzku a uchytenie na držiak batérie vozidla

Krok 5: Opätovná montáž horného a dolného krytu motora

Krok 6: Test funkčnosti a správnosti zapojenia

Podrobné montážne inštrukcie v anglickom jazyku sú k dispozícii TU


Poznámka ku inštalácii

Pokiaľ nie je Vaše vozidlo vybavené držiakom autobatérie priamo od výroby, je pre uchytenie PCM modulu nutné dokúpiť nasledujúce diely u Vášho predajcu:

5WA 915 343 B – držiak autobatérie
N 107 857 01 – skrutka torx


* Továrenská záruka - dôležité upozornenie

Inštalácia Racingline Performance PCM modulu môže mať vplyv na továrenskú záruku vozidla, rovnako ako akékoľvek iné úpravy riadiacej jednotky. Pokiaľ predajca zistí prítomnosť PCM modulu vo vozidle, má možnosť odmietnuť/zrušiť záruku na pohonné ústrojenstvo vozidla. Pred servisnými úkonmi a prehliadkami preto odporúčame demontáž PCM modulu z vozidla. Napriek tomu je ale možné, že továrenská záruka bude aj tak zamietnutá. Zákazník si musí byť vedomý, že inštalácia PCM modulu je na jeho vlastné riziko a zodpovednosť.