AUDI RS3 a OPF delete kit
Ut aliquid ex ea commodi consequatur? Integer in sapien. Pellentesaque sapien. Maacemas alqute accumsan leo.
Cena s DPH: 239 €
Cena bez DPH: 199 €
Dôkladne si overte či tento diel pasuje na Vaše vozidlo!
APR Turbo Muffler Delete
APR s potešením predstavuje nereštriktívne vedenie s odstránenou pulzačnou komorou "Turbo Muffler Delete" pre nové motory 1,8 a 2,0 TSI vybavené IHI turbodúchadlom.
Až príliš často musia sériové komponenty obetovať výkonnostné charakteristiky v snahe osloviť široké spektrum zákazníkov. Kým automobilový nadšenci chcú rýchle reakcie na plynový pedál, vyšší výkon a lepši zvuk, bežní zákazníci sa týchto vlastností radi vzdajú kvôli kľudnejšej jazde a nižšej cene. V prípade sériového IHI turbodúchadlá je tlmič pulzov (turbo muffler) umiestnený na výstupe kompresorovej časti turbodúchadla a je navrhnutý tak, aby znížil hlučnosť v motorovom priestore.
APR Turbo Muffler Delete nahrádza sériový tlmič pulzov priamym, neprerušovaným vedením z CNC opracovaného a poanodizovaného hliníka. Pre zabezpečenie správneho utesnenia APR inžinieri zvolili dvojaký postup. Viton tesnenie tesní dosadaciu plochu medzi obalom pre tlmič a tlmičom. Gumený O- krúžok utesní vonkajšiu plochu obalov . Po zoskrutkovaní dielu vznikne priame vedenie s neprerušenou dráhou pre prúd vzduchu z turbodúchadla.
APR vs sériový diel
Ako je tomu pri všetkých vyrábaných dieloch, ani dodatočným opracovaním nie je možné vyrobiť dve úplne rovnaké súčiastky. V prípade puzdra pre telo Turbo Muffler-a ide o vzdialenosť medzi spodnou a hornou časťou, ktorá sa líši od turba k turbu. Prijateľný rozsah nameraných vzdialeností je známy ako tolerancia. Menovitá vzdialenosť medzi hornou a dolnou častou upevňovacích bodov Turbo Muffler-a je približne 51 mm. Tolerancia na túto časť môže byť +/- 0.5mm alebo viac. To znamená, že niektoré puzdro pre teleso Turbo Muffler-a bude až 51.5mm vysoké, zatiaľ čo iné môže byť vysoké len 49.5mm.
Vzhľadom na to, že vzdialenosť medzi hornou a dolnou častou puzdra sa líši na každom turbodúchadle, 1-dielná konštrukcia Turbo Muffler-a bude vždy buď príliš dlhá alebo príliš krátka. V systémoch, ktoré sú príliš vysoké, sa bude telo Turbo Muffler-a dotýkať dna, ale nebude sa dotýkať hornej dosadacej plochy, čo vytvára nedokonalé tesnenie a potenciál pre únik "boost-u" (tlaku). V prípade, že telo Turbo Muffler-a je príliš krátke, bude systém síce v hornej časti tesniť, ale ponechá malú medzeru v dolnej časti, čím je potlačený účel tejto časti, ako je znázornené na nižšie uvedenej schéme.
APR je 2-dielna konštrukcia rieši tento problém nastaviteľnou výškou dizajnu. 2-dielna konštrukcia je síce zložitejšia a drahšia na výrobu, no je to jediný spôsob ako zabezpečiť presný rozmer a dokonalé utesnenie. APR poskytuje tesnenie Viton, ktoré je umiestnené v spodnej časti puzdra Turbo Muffler-a. Kryt Turbo Muffler-a ja následne priskrutkovaný na puzdro a spolu s továrenským tesnením tak vytvoria dokonale tesnú zostavu. Ďalším krokom je zaskrutkovanie strednej časti do požadovanej hĺbky. Stlačením tesnenia Viton je zaistené za každých okolností nepriepustné spojenie aj v spodnej časti. Na túto časť sa následne nasadí hadica. Napätie z tesného spojenia bráni v samovoľnom uvoľnení strednej časti. Súčasťou je aj lepidlo Loctite, ktoré poskytuje zvýšenú bezpečnosť voči povoleniu strednej časti. Takto nainštalovaný Turbo Muffler Delete zaistuje hladkú, utesnenú a bezturbulentnú cestu pre vzduch stlačený v dúchadle.