AUDI RS3 a OPF delete kit
Ut aliquid ex ea commodi consequatur? Integer in sapien. Pellentesaque sapien. Maacemas alqute accumsan leo.
Cena s DPH: 300 €
Cena bez DPH: 250 €
Dôkladne si overte či tento diel pasuje na Vaše vozidlo!
Racingline Performance zväčšené vstupné potrubie turbodúchadla 2.0 TSI EA888 Gen4 (so sériovým výkonom 190/207/245 HP) Garrett turbo
Odomknite plný potenciál výkonného koncernového motora 2.0 TSI EA888 Gen4 vybaveného turbodúchadlom Garrett pomocou Racingline Performance zväčšeného vstupného potrubia turbodúchadla, ktoré je oproti sériovému výrazne väčšie a umožní tak motoru ľahšie „dýchať“ a zároveň pracovať podstatne efektívnejšie a bez zbytočných reštrikcií v sacom trakte.
Dôležité upozornenie
Tento produkt je určený len pre motory s nižším sériovým výkonom (190/207/245 HP) a menším turbodúchadlom Garrett, ktoré sa nachádzajú vo vozidlách ako sú napríklad Volkswagen Golf 8 GTI (nie Clubsport), Volkswagen Polo GTI AW.2 (pofacelift), Audi Q3 F3, Cupra Leon (nie 300/310), Škoda Octavia 4 vRS, Škoda Kodiaq vRS TSI atď.
Racingline Performance systém zväčšeného vstupného potrubia turbodúchadla je dokonale vyladená súprava, ktorá vďaka rozšírenému hlinikovému 90° vstupnému kolenu turbodúchadla a zväčšenej a podstatne odolnejšej silikónovej hadici so stupňovitými prechodmi vnútorných spojov bez skokov a hrán umožňuje nasávanému vzduchu voľnejšie a plynulejšie prúdiť do motora.
Vlastnosti
– Pri sériovom vstupnom potrubí musí nasávaný vzduch prechádzať cez flexibilné plastové potrubie ďalej smerom nadol, kde následne prechádza cez úzky a reštriktívny plastový vstup turbodúchadla, čo nie je z pohľadu rýchlosti a efektívnosti prúdenia vzduchu ani zďaleka ideálne a zároveň oberá motor o výkon a rýchlosť reakcie na plynový pedál.
– Systém zväčšeného vstupného potrubia turbodúchadla Racingline Performance nahrádza sériové sacie potrubie silikónovou hadicou s väčším priemerom, ktorá je spojená s tenkostenným hlinikovým vstupom do turbodúchadla, ktorý ma takisto zväčšený priemer, pre výrazne zväčšenú a menej reštriktívnu dráhu prúdenia vzduchu zo sania priamo do turbodúchadla. Ide tak o skvelý doplnok všetkých systémov športového sania vzduchu (odporúčame jeden z najlepších systémov športového sania vzduchu dostupných na trhu: Racingline Performance R600).
– Vnútorný priemer hliníkového 90° vstupu do turbodúchadla je zo strany sania výrazne zväčšený – zo sériových 62.5 mm až na 76 mm:
– Dokonalým spojením dvoch dôležitých častí sania pri súčasnom zväčšení priemeru silikónovej sacej hadice, ako aj vstupného potrubia turbodúchadla, bola dosiahnutá maximalizácia a zároveň optimalizácia prietoku vzduchu vo vstupnej sacej vetve turbodúchadla.
– Ak máte vo vozidle nainštalovaný systém športového sania vzduchu (napr. Racingline Performance R600), bez použitia tohto sofistikovaného a prepracovaného systému zväčšeného vstupného potrubia turbodúchadla mrháte veľkou časťou jeho potenciálu. Všetok potenciál športového sania dokážete využiť iba so zväčšeným vstupným potrubím turbodúchadla.
– Po montáži Racingline Performance zväčšeného vstupného potrubia turbodúchadla môžete očakávať vyšší výkon a krútiaci moment motora, rovnako tak aj zrýchlenie jeho reakcie na plynový pedál vďaka skoršiemu nástupu plniaceho tlaku turbodúchadla (zmenšeniu turbodiery). Vplyvom menšej reštriktívnosti sacieho potrubia sa decentne zvýrazní aj zvuk sania, čo iste ocenia všetci priaznivci spaľovacích motorov.
Voliteľné príslušenstvo
K tomuto produktu odporúčame dokúpiť aj Racingline Performance sadu silikónových tlakových hadíc pre 2.0 TSI EA888 Gen4 pre zvýšenie spoľahlivosti a zníženie reštriktívnosti výtlačného potrubia turbodúchadla. Táto sada tlakových hadíc od Racingline Performance nahrádza továrenskú vstupnú hadicu do intercoolera, výstupnú hadicu z intercoolera a vstupnú hadicu do telesa škrtiacej klapky motora prémiovými fluorosilikónovými tlakovými hadicami s vnútornou výstužou a so stupňovitými prechodmi vnútorných spojov bez skokov a hrán. Reštriktívne továrenské tlakové hadice sú vyrobené z lacnej gumy, pri vyšších teplotách a tlakoch sú chronicky nespoľahlivé, deformujú sa, praskajú a bývajú častým miestom úniku stlačeného vzduchu (boost leak). Veľmi užitočný a prínosný upgrade pre každý motor 2.0 TSI EA888 Gen4 EVO.
Montáž
Montáž je pomerne jednoduchá a dá sa zvládnuť aj svojpomocne pomocou bežne dostupného náradia.
Návod na montáž v anglickom jazyku je k dispozícii TU.
Určenie
Pre vozidlá s motorom 2.0 TFSI/TSI EA888 Gen4 so sériovým výkonom 190/207/245 HP
Upozornenie
Pre vozidlá vybavené vysokovýkonným koncernovým motorom 2.0 TSI EA888 Gen4 s väčším turbodúchadlom Continental a sériovým výkonom v rozpätí 280 – 333 HP je určené toto Racingline Performance zväčšené vstupné potrubie turbodúchadla.
Pre vozidlá VW Tiguan R je určená odlišná verzia Racingline Performance zväčšeného vstupného potrubia turbodúchadla.
Pokiaľ máte vo vozidle motor predošlej generácie 2.0 TSI EA888 Gen3 s turbodúchadlom IHI IS-20 / IS-38, je pre Vás určený tento Racingline Performance zväčšený vstup do turbodúchadla.
VW Golf 8 GTI 2020+
VW Golf 8
VW Passat B8
VW Tiguan MQB
VW T-Roc
VW Arteon
VW Polo GTI AW.2
AUDI A1 GB
AUDI A3 8Y
AUDI TT 8S
AUDI Q2
AUDI Q3 F3
SEAT Leon KL1/KL8
SEAT Tarraco
Škoda Octavia IV + RS
Škoda Superb III
Škoda Kodiaq + RS
Škoda Karoq
CUPRA Leon KL1/KL8
CUPRA Formentor
CUPRA Ateca