0

0

+421 911 234 281 Po - Pia 8:00 - 18:00

CSF hlavný vodný chladič pre 1.8 & 2.0 TSI Škoda Octavia RS, VW Golf 7 R GTI Performance, Audi S3 8V, Seat Leon 5F Cupra FR

CSF hlavný vodný chladič pre 1.8 & 2.0 TSI Škoda Octavia RS, VW Golf 7 R GTI Performance, Audi S3 8V, Seat Leon 5F Cupra FR
CSF hlavný vodný chladič pre 1.8 & 2.0 TSI Škoda Octavia RS, VW Golf 7 R GTI Performance, Audi S3 8V, Seat Leon 5F Cupra FR
CSF hlavný vodný chladič pre 1.8 & 2.0 TSI Škoda Octavia RS, VW Golf 7 R GTI Performance, Audi S3 8V, Seat Leon 5F Cupra FR
CSF hlavný vodný chladič pre 1.8 & 2.0 TSI Škoda Octavia RS, VW Golf 7 R GTI Performance, Audi S3 8V, Seat Leon 5F Cupra FR
CSF hlavný vodný chladič pre 1.8 & 2.0 TSI Škoda Octavia RS, VW Golf 7 R GTI Performance, Audi S3 8V, Seat Leon 5F Cupra FR
CSF hlavný vodný chladič pre 1.8 & 2.0 TSI Škoda Octavia RS, VW Golf 7 R GTI Performance, Audi S3 8V, Seat Leon 5F Cupra FR
CSF hlavný vodný chladič pre 1.8 & 2.0 TSI Škoda Octavia RS, VW Golf 7 R GTI Performance, Audi S3 8V, Seat Leon 5F Cupra FR
CSF hlavný vodný chladič pre 1.8 & 2.0 TSI Škoda Octavia RS, VW Golf 7 R GTI Performance, Audi S3 8V, Seat Leon 5F Cupra FR
CSF hlavný vodný chladič pre 1.8 & 2.0 TSI Škoda Octavia RS, VW Golf 7 R GTI Performance, Audi S3 8V, Seat Leon 5F Cupra FR
CSF hlavný vodný chladič pre 1.8 & 2.0 TSI Škoda Octavia RS, VW Golf 7 R GTI Performance, Audi S3 8V, Seat Leon 5F Cupra FR
CSF hlavný vodný chladič pre 1.8 & 2.0 TSI Škoda Octavia RS, VW Golf 7 R GTI Performance, Audi S3 8V, Seat Leon 5F Cupra FR

Cena s DPH: 899

Cena bez DPH: 749

Výrobca: CSF

Kód produktu: CSF-7084

Dostupnosť produktu: Na objednávku

Počet

Dôkladne si overte či tento diel pasuje na Vaše vozidlo!

CSF VAG MQB All-Aluminium Triple Pass Water Radiator

Vozidlá postavené na MQB platforme sú schopné po rôznych úpravách generovať výkon, ktorý je viac ako dvojnásobný oproti sériovému. Popri úpravách softvérov, saní, výfukov, medzichladičov atď. je často prehliadanou oblasťou práve chladenie motora a prevodovky.

Pri zvyšovaní výkonu motora môže mať sériový vodný chladič problém udržať prevádzkové teploty motora a prevodovky na optimálnej úrovni. Nie je nič neobvyklé, že tieto motory síce ukazujú na prístrojovej doske teplotu chladiacej kvapaliny ideálnych 90°C, no v skutočnosti sa teplota chladiacej kvapaliny hýbe niekde medzi 110°C a 130°C.

Okrem toho platí, že počas ostrej jazdy kedy sa teplota chladiacej kvapaliny motora zvýši, zvýši sa teplota motorového oleja. Nie je nič neobvyklé, že bez dodatočného olejového chladiča sa teplota motorového oleja počas ostrej jazdy vyšplhá aj na viac ako 130°C či 145°C čo samozrejme nie je dobré. Túto vysokú teplotu sa podarí zraziť až v dochladzovaciom kole. Je to spôsobené tým, že motorový olej je vo výmenníku tepla chladený chladiacou kvapalinou motora a tak má sériový vodný chladič jednoducho priveľa práce a nestíha.

CSF predstavuje svoje veľmi očakávané chladiče pre vozidlá postavené na MQB platforme. Konečne je k dispozícii aftermarketové vysokovýkonné riešenie, ktoré rieši problémy s prehrievaním ako chladiacej kvapaliny motora tak aj oleja v DSG prevodovke trápiace túto inak skvelú platformu hodnú aj okruhového jazdenia. Chladiaci systém pre vozidlá MQB platformy od spoločnosti CSF je navrhnutý tak, aby udržiaval chladiacu kvapalinu motora ako aj teploty prevodového a motorového oleja pod kontrolou a na optimálnych úrovniach a to aj za tých najnáročnejších závodných podmienok. Vďaka použitiu novej sady chladičov CSF v 1,2 alebo 3 kusovej konfigurácii môžu vodiči konečne naplno využiť potenciál svojho auta aj počas dlhého jazdenia na okruhu.

Vozidlá MQB platformy pozostávajú z vozidiel, ktoré majú jedinečný chladiaci systém v tom, že všetky hlavné kvapaliny motora a hnacieho ústrojenstva sú chladené vodou (motor, motorový olej a prevodový olej). Pre mnohé z modelov s vyšším alebo najvyšším výkonom motora 2.0 TSI/TFSI EA888 gen3 ako napríklad Audi S3, Audi TTS, VW Golf R a Seat Leon Cupra sú v spodnej časti predného nárazníka pod svetlometom umiestnené ďalšie malé chladiče (výmenníky tepla). Chladič na ľavej strane vozidla (pohľad z miesta šoféra) slúži ako výmenník tepla pre vodu, ktorá ochladzuje olej DSG prevodovky prostredníctvom ďalšieho výmenníku tepla umiestneného priamo na vrchu prevodovky. Chladič na pravej strane slúži ako pomocný chladič pre chladiacu kvapalinu motora.

Vo vozidlách s 3 vodnými chladičmi vpredu - stredný (hlavný vodný chladič), ľavý (výmenník tepla pre DSG) a pravý (pomocný chladič vody) chladiaca kvapalina prúdi z motora do hlavného vodného chladiča kde sa ochladí a potom sa rozdelí na dve vetvy, cez ktoré ďalej prúdi do dvoch postranných chladičov. Pravý pomocný chladič je určený výhradne ako sekundárny prostriedok na zníženie teploty chladiacej kvapaliny s cieľom maximalizovať účinnosť chladenia. Ľavý bočný pomocný chladič pre DSG chladí kvapalinu, ktorá prechádza výmenníkom tepla olej-voda na DSG prevodovke.


Vlastnosti:

Sériový vodný chladič

- 1-radové jadro

- Hrúbka jadra 26mm

- Jednopriechodový

- Výška rebra 7mm

- Plastové bočnice

Sériový vodný chladič používa jednoradové jadro s hrúbkou 26mm a je len jednopriechodový. Je to veľmi tenké jadro, ktoré nevyužíva efektívne dostupný priestor, čo prispieva k problémom s chladením. Po mesiacoch vývoja CSF vyvinulo riešenie, ktoré maximalizuje účinnosť a dostupný priestor pri zachovaní všetkých výrobných montážnych miest, umiestnení hadíc atď. Je to priama náhrada za sériový vodný chladič.

 

CSF vodný chladič

- 2-radové B-tube jadro

- Hrúbka jadra 42mm

- Trojpriechodový

- Výška rebra 6.5mm

- Celohliníková konštrukcia

Celohliníkový trojprechodový vodný chladič CSF využíva dvojradové jadro s hrúbkou až 42 mm, ktoré bolo možné použiť využitím celého dostupného priestoru. Bola potvrdená aj kompatibilita s veľkými medzichladičmi. Konštrukcia B-tube maximalizuje účinnosť chladenia zväčšením chladiacej plochy. Táto konštrukcia je silnejšia ako klasická  0-tube konštrukcia a na ľahší a efektívnejší prenos tepla je možné použiť menej materiálu, zatiaľ čo povrchová plocha chladiacej trubky chladiča sa v porovnaní s 0-tube trubkami zvýši až o 15%.

Konštrukcia Triple Pass znamená, že chladivo prejde jadrom chladiča až trikrát predtým ako ho opustí, čím sa maximalizuje čas, ktorý má chladič na ochladenie chladiacej kvapaliny. Výška rebier bola optimalizovaná v aerodynamickom tuneli. CSF chladiče sú vždy dokonalé riešenie prehrievania motora, prevodovky či iných komponentov, ktoré nenechá pri hľadaní toho najlepšieho riešenia kameň na kameni!