AUDI RS3 a OPF delete kit
Ut aliquid ex ea commodi consequatur? Integer in sapien. Pellentesaque sapien. Maacemas alqute accumsan leo.
Cena s DPH: 1 050 €
Cena bez DPH: 875 €
Výrobca: APR Chiptuning
Kód produktu: DPP-2.0T-MQB-IS38-SP-GPF-180kW
Dostupnosť produktu: Skladom viac ako 5ks
Dôkladne si overte či tento diel pasuje na Vaše vozidlo!
APR ECU Upgrade Stage 3 IS38
APR predstavuje ultimátnu úpravu riadiacej jednotky pre tretiu generáciu motora EA888.3 2.0 TSI 180 kW s GPF filtrom pevných častíc a náhonom na prednú nápravu FWD, ktorý sa nachádza vo vozidlách VW Golf 7 GTI Performance, AUDI TT 8S, Škoda Octavia III RS 245 a ďalších, postavených na novej MQB platforme koncernu Volkswagen. APR úprava riadiacej jednotky je ponúkaná v niekoľkých variantoch podľa oktánového čísla. Úprava je vykonávaná prehraním softvéru riadiacej jednotky motora cez OBD-II zásuvku bez nutnosti rozoberania vozidla či samotnej riadiacej jednotky.
APR úprava riadiacej jednotky je najefektívnejšou modifikáciou vozidla s motorom 2.0 TSI EA888.3 v pomere obstarávacej ceny ku pridanému výkonu. Táto úprava dramaticky zvýši výkon, rovnako ako aj krútiaci moment motora a to v celom spektre otáčok, čím získate omnoho rýchlejšie a zábavnejšie vozidlo. Vďaka APR optimalizácii sériovej riadiacej jednotky využijete plný potenciál tohto motora.
Fáza APR úprav
APR úpravy riadiacej jednotky sú dostupné v niekoľkých fázach (Stage-och), ktoré sú kalibrované pre rôzne druhy paliva ako pre čisto sériový motor, tak aj pre motor s rôznymi hardvérovými modifikáciami. Úprava je kalibrovaná pre hladký chod či už s DSG alebo aj s manuálnou prevodovkou. Pokročilé optimalizácie riadiacej jednotky sú kalibrované pre použitie s IS38 turbodúchadlom. Všetky úpravy sú kompatibilné pre prípadné použitie lepšieho APR karbónového sania, APR vstupu do turbodúchadla, APR intercooleru (chladiča nasávaného vzduchu), Catback výfuku prípadne aj pre ďalšie menšie úpravy, ktoré Vám radi odporučíme.
Poznámka: APR odporúča nastavenie správnej vzdialenosti elektród (odtrhu) zapaľovacích sviečok ako pre OEM tak aj pre aftermarket sviečky a skrátený interval výmeny na 15000 - 25000 km v závislosti na štýle jazdy náročnosti prevádzky vozidla.
APR Stage 3 IS38 výkon
Táto úprava je ďalším krokom ku získaniu ešte vyššieho výkonu ako pri úprave Stage I a vyžaduje inštaláciu sériového turbodúchadla IHI IS38, APR karbónového sania a APR intercooleru (chladiča nasávaného vzduchu) pri zachovaní sériovej 1.časti výfukového potrubia (downpipe) s katalyzátorom a filtrom pevných častíc GPF. Po úprave bude motor produkovať výkon 339 - 365 HP** a krútiaci moment 458 - 518 Nm**. Pre zachovanie čo možno najdlhšej životnosti sériovej spojky je APR Stage 3 IS38 k dispozícii aj vo verzii so zníženým krútiacim momentom. Pre získanie ešte vyššieho výkonu a krútiaceho momentu môže byť vozidlo osadené APR vstupupom do turbodúchadla, Catback výfukom, prípadne aj ďalšími menšími úpravami, ktoré Vám radi odporučíme a to bez nutnosti ďalšieho zásahu do softvéru riadiacej jednotky motora ECU.
APR Stage 3 IS38 je k dispozícii v dvoch výkonových kategóriách
1. APR IS38 Lower Outputs
Je určená pre zákazníkov, ktorí chcú zachovať čo možno najdlhšiu životnosť sériovej spojky *. Táto úprava poskytne motoru výkon 339 - 351 HP** a krútiaci moment 458 - 472 Nm** v závislosti na oktánovom čísle paliva (viď grafy nižšie).
2. APR IS38 Higher Outputs
Je určená pre zákazníkov, ktorí chcú využiť celý potenciál tejto úpravy a chcú zo svojho vozidla dostať maximum výkonu a krútiaceho momentu. Táto úprava poskytne motoru výkon 339 - 349 HP** a krútiaci moment 505 - 518 Nm** v závislosti na oktánovom čísle paliva (viď grafy nižšie).
*Schopnosť prenášať zvýšený krútiaci moment a životnosť spojky manuálnej prevodovky po úprave sú výrazne limitované jej aktuálnou kondíciou. Je preto treba počítať s tým, že skôr či neskôr ju bude treba vymeniť za silnejšiu.
*Pre bezpečný prenos zvýšeného krútiaceho momentu pri vozidlách s automatickou prevodovkou (DSG / S-Tronic) odporúčame nahratie APR TCU Upgrade DQ381 - úpravu automatickej prevodovky
**Aby boli tieto hodnoty stabilné a nemali tendenciu pri vyšších teplotách (v lete) a viacerých po sebe nasledujúcich prudkých akceleráciách klesať, výrazne odporúčame dosadenie lepšieho intercooleru (chladiča nasávaného vzduchu)
APR Stage 3 IS38 - grafy priebehu výkonu a krútiaceho momentu
APR Stage 3 IS38 Low Torque - RON 95 - 339 HP / 458 Nm APR Stage 3 IS38 Low Torque - RON 98 - 345 HP / 465 Nm APR Stage 3 IS38 Low Torque - RON 102 - 351 HP / 472 Nm |
APR Stage 3 IS38 High Torque - RON 95 - 339 HP / 505 Nm APR Stage 3 IS38 High Torque - RON 98 - 344 HP / 511 Nm APR Stage 3 IS38 High Torque - RON 102 - 349 HP / 518 Nm |
Krútiaci moment je v grafoch uvedený v librách. Pre prepočet na Nm použite tento prevodník
Zhrnutie výkonu APR úprav
*maximálne zvýšenie výkonu a krútiaceho momentu je porovnané s hodnotami nameranými priamo v APR a nie s hodnotami udávanými VW
*merané na APR Dyno dynamometri a za použitia SAEJ1349 korekcie a zpriemerovania niekoľkých meraní. Výsledné hodnoty udávané na kľukovom hriadely sú prerátané z výkonu nameranom na kolesách. Výsledky se môžou líšit podľa klimatických podmienok, iných druhov prevodoviek, kondície auta, teploty, kvality paliva, druhu valcovej brzdy, iného nastavenia a ďalším vplyvom
Výkony nami upravených áut
V súčasnej dobe sme počtom úprav najväčším úpravcom týchto motorov v SR. Vďaka podpore, ktorú našim zákazníkom ponúkame zatiaľ žiaden z nich neprišiel o záruku, aj keď už riešil úkony spojené so servisom či zárukou. Pre viac informácií nás kontaktujte na: info@pkb-racing.sk
Napísali o našich úpravách
Autoforum.cz - Tohle je nejsilnější Škoda Octavia III RS, má 329 koní na brzdě
VAG-MAG.cz - Když s Octavií předjedete AUDI R8 V10
TopSpeed.sk - Videotest Škoda Octavia RS350 APR
Ďalšie odporúčané komponenty
...a mnoho ďalších, ktoré Vám radi odporučíme
Svetová špička medzi kalibračnými expertmi
2.0 TSI EA888.3 využíva pre chod motora modernú riadiacu jednotku Continental Simos 18. Zjednodušene sa jedná o počítač, ktorý hovorí motoru ako správne pracovať. Tuningový software, ako je APR Stage X úprava, hovorí motoru ako správne pracovať a zároveň produkovať viac výkonu. Základné premenné, ktoré boli za účelom dosiahnutia vyššieho výkonu zmenené sú tlak turbodúchadla (boost), časovanie predstihu, polohy vačkových hriadeľov, nastavenie mixu vzduchu a paliva a ďalšie.
Táto riadiaca jednotka je veľmi komplikovaná. Bez toho, aby to vodič tušil, riadiaca jednotka inteligentne upravuje nastavenie motora tak, aby sa zachoval jeho hladký a bezproblémový chod. Oproti iným riadiacim jednotkám v iných modeloch, táto riadiaca jednotka pri svojom precíznom naladení eliminuje nutnosť ladenia na mieru pre dosiahnutie maximálneho výkonu a krútiaceho momentu aj za dramaticky meniacich sa klimatických podmienok.
Ako sa APR líši od ostatnej konkurencie
Riadiaca jednotka motora, ktorú máte vo svojom aute je veľmi výkonná a komplexná a je tak extrémne náročné plne pochopiť je algoritmus. Menší úpravcovia, ktorí nemajú také vývojové zázemie a ktorí chrlia kvantá úprav pre rôzne modely rozličných značiek, nemajú šancu jej fungovanie plne pochopiť a aby ju mohli upraviť, tak svoj program musia podstatne zjednodušiť. Tým ale odstránia jej prednosti, ktoré z nej robia tak komplexný a pokročilý motor management. Výsledkom je nekompletný produkt, ktorý ignoruje niektoré zásadné hodnoty merané pomocou rôznych snímačov a funguje len na tzv. mapu „natvrdo“. Riadiacej jednotke je zrazu úplne jedno čo tieto snímače merajú, riadi sa len svojou fixnou mapou. Uvedené hodnoty maximálneho výkon a a krútiaceho momentu sa pri týchto úpravách dosahujú len za určitých podmienok, ktoré boli prítomné počas ladenia softvéru.
Na rozdiel od týchto „úpravcov“ APR kalibrační inžinieri strávili roky neustálym zdokonaľovaním svojich úprav a to za plného pochopenia všetkých štruktúr tejto riadiacej jednotky. Iba tak mohli odomknúť plný potenciál motora. S kompletným porozumením a prístupom do všetkých štruktúr riadiacej jednotky, ku všetkým mapám, podmapám a k sekciám, ktoré pracujú s premennými podmienkami, APR inžinieri využili každú príležitosť, ktorú táto riadiaca jednotka dokáže ponúknuť. Nárast výkonu a krútiaceho momentu je citeľný a merateľný vo všetkých smeroch a za všetkých podmienok. Je umožnené využívanie vysokého výkonu s rýchlymi reakciami na zošliapnutie plynového pedálu a zároveň je úprava veľmi užívateľsky prívetivá s hladkým chodom pri bežnom dennom jazdení. Precízne zvládnutá regulácia plniaceho tlaku turbodúchadla prispieva k pôsobivo predvídateľnému správaniu motora, pretože turbo nabieha veľmi rýchlo a dokáže dodať konštantne vysoký výkon. Takisto sú zachované aj pokročilé rutiny pre ochranu motora. To umožňuje riadiacej jednotke, aby neustále kontrolovala a upravovala plnenie valcov a zabezpečovala presný mix paliva a vzduchu tak, aby sa motor riadne chladil a chránil. To všetko bez toho, aby tieto procesy nejako negatívne ovplyvnili pôžitok z jazdy. Úprava riadiacej jednotky motora komunikuje so všetkými asistentmi jazdy a mení ich charakter správania v závislosti na zvolenom režime. V praxi to znamená to, že jazdné asistenty ako ESP, ASR, XDS, XDS+ atď. jazdu neobmedzujú a dovolia Vám na okruhu či kopci dostať z auta maximum, čo sa majiteľom áut s inou ako APR úpravou môže len snívať.
Platba a vykonanie úpravy
Dá sa objednať a zaplatiť vopred bankovým prevodom a následne sa len dohodnúť na termíne úpravy alebo zaplatiť v hotovosti na mieste po úprave. V prípade platby v hotovosti zvoľte pri platení platbu dobierkou. Po objednaní budete kontaktovaný a dohodne sa termín úpravy, ktorá bude vykonaná v priestoroch našej prevádzky.
Bezpečnosť Všetky APR úpravy sú zakódované tak, aby nebolo možné ich odcudzenie inými spoločnosťami. |
Záruka Všetky APR úpravy riadiacej jednotky zahŕňajú doživotnú záruku na nahratý softvér. Kedykoľvek sa objaví nová verzia softvéru, máte možnosť jej nahratia bez ďalších poplatkov. |
Vrátenie peňazí Všetky APR úpravy riadiacej jednotky zahŕňajú možnosť vrátenia originálneho nastavenia a peňazí do 30tich dní odo dňa kedy bola úprava vykonaná. Ak budete z akýchkoľvek dôvodov nespokojný s touto úpravou, budú vám vrátené peniaze a vaše auto dostane naspäť originálne továrenské nastavenie riadiacej jednotky. |
Homologizácia
APR úpravy riadiacich jednotiek (chiptuning) zatiaľ nie sú homologované pre prevádzku na pozemných komunikáciách podľa homologizácie v rámci hromadnej prestavby vozidiel. Bohužiaľ, podľa nášho názoru aktuálna homologizácia nijako nerieši kvalitu úprav, čoho mnohí slabší úpravcovia zneužívajú. Väčšina APR úprav je v západných krajinách ako je Nemecko homologovaná, úpravy spĺňajú emisné limity a schváleniu tu v SR bráni legislatíva. Avšak aj tento problém plánujeme do budúcna riešiť. Nenechajte sa preto zmiasť a chcite vždy len kvalitnú úpravu.
Určenie
Všetky vozidlá platformy MQB s predným náhonom FWD a motorom 2.0 TSI 180 kW / 245 PS* s GPF filtrom pevných častíc
AUDI TT 8S
Škoda Octavia III RS 245
VW Golf VII GTI Performance
*Dôležitá poznámka
VW AG vyrába mnoho riadiacich jednotiek s rozdielnými kódmi a revíziami softvéru. Vzhľadom k tomuto množstvu môžu byť spočiatku úpravy pre niektoré riadiace jednotky nedostupné. Či je software už prispôsobený aj pre Vašu riadiacu jednotku môžete zistiť kontaktovaním alebo navštívením ktoréhokoľvek APR dealera.