0

0

+421 911 234 281 Po - Pia 8:00 - 18:00

Racingline Performance sada hliníkového tlakového potrubia a silikónovej tlakovej hadice 1.8 & 2.0 TSI EA888 Gen3 a Gen3B ŠKODA Octavia III RS, Superb III 3V, Karoq

Racingline Performance sada hliníkového tlakového potrubia a silikónovej tlakovej hadice 1.8 & 2.0 TSI EA888 Gen3 a Gen3B ŠKODA Octavia III RS, Superb III 3V, Karoq
AUDI RS3  a OPF delete kit

AUDI RS3 a OPF delete kit

Ut aliquid ex ea commodi consequatur? Integer in sapien. Pellentesaque sapien. Maacemas alqute accumsan leo.

Číst více

Racingline Performance sada hliníkového tlakového potrubia a silikónovej tlakovej hadice 1.8 & 2.0 TSI EA888 Gen3 a Gen3B ŠKODA Octavia III RS, Superb III 3V, Karoq
Racingline Performance sada hliníkového tlakového potrubia a silikónovej tlakovej hadice 1.8 & 2.0 TSI EA888 Gen3 a Gen3B ŠKODA Octavia III RS, Superb III 3V, Karoq
Racingline Performance sada hliníkového tlakového potrubia a silikónovej tlakovej hadice 1.8 & 2.0 TSI EA888 Gen3 a Gen3B ŠKODA Octavia III RS, Superb III 3V, Karoq
Racingline Performance sada hliníkového tlakového potrubia a silikónovej tlakovej hadice 1.8 & 2.0 TSI EA888 Gen3 a Gen3B ŠKODA Octavia III RS, Superb III 3V, Karoq
Racingline Performance sada hliníkového tlakového potrubia a silikónovej tlakovej hadice 1.8 & 2.0 TSI EA888 Gen3 a Gen3B ŠKODA Octavia III RS, Superb III 3V, Karoq
Racingline Performance sada hliníkového tlakového potrubia a silikónovej tlakovej hadice 1.8 & 2.0 TSI EA888 Gen3 a Gen3B ŠKODA Octavia III RS, Superb III 3V, Karoq
Racingline Performance sada hliníkového tlakového potrubia a silikónovej tlakovej hadice 1.8 & 2.0 TSI EA888 Gen3 a Gen3B ŠKODA Octavia III RS, Superb III 3V, Karoq
Racingline Performance sada hliníkového tlakového potrubia a silikónovej tlakovej hadice 1.8 & 2.0 TSI EA888 Gen3 a Gen3B ŠKODA Octavia III RS, Superb III 3V, Karoq
Racingline Performance sada hliníkového tlakového potrubia a silikónovej tlakovej hadice 1.8 & 2.0 TSI EA888 Gen3 a Gen3B ŠKODA Octavia III RS, Superb III 3V, Karoq
Racingline Performance sada hliníkového tlakového potrubia a silikónovej tlakovej hadice 1.8 & 2.0 TSI EA888 Gen3 a Gen3B ŠKODA Octavia III RS, Superb III 3V, Karoq
Racingline Performance sada hliníkového tlakového potrubia a silikónovej tlakovej hadice 1.8 & 2.0 TSI EA888 Gen3 a Gen3B ŠKODA Octavia III RS, Superb III 3V, Karoq
Racingline Performance sada hliníkového tlakového potrubia a silikónovej tlakovej hadice 1.8 & 2.0 TSI EA888 Gen3 a Gen3B ŠKODA Octavia III RS, Superb III 3V, Karoq
Racingline Performance sada hliníkového tlakového potrubia a silikónovej tlakovej hadice 1.8 & 2.0 TSI EA888 Gen3 a Gen3B ŠKODA Octavia III RS, Superb III 3V, Karoq
Racingline Performance sada hliníkového tlakového potrubia a silikónovej tlakovej hadice 1.8 & 2.0 TSI EA888 Gen3 a Gen3B ŠKODA Octavia III RS, Superb III 3V, Karoq

Cena s DPH: 425

Cena bez DPH: 354

Výrobca: Racingline Performance

Kód produktu: VWR140012

Dostupnosť produktu: Dodáme Vám do 20-tich dní

Počet

Dôkladne si overte či tento diel pasuje na Vaše vozidlo!

Racingline Performance sada hliníkového tlakového potrubia a silikónovej tlakovej hadice 1.8 / 2.0 T(F)SI EA888 Gen3 / Gen3B MQB

Racingline Performance sada hliníkového tlakového potrubia a silikónovej tlakovej hadice predstavuje veľmi významné dizajnové a predovšetkým funkčné vylepšenie a priamu náhradu sériového nevzhľadného plastového tlakového potrubia, ktoré je zásadnou reštrikciou (obmedzením) v tlakovej časti sacieho traktu motora a má navyše časom tendenciu praskať a byť miestom úniku stlačeného vzduchu (boost leak), obzvlášť pri vyšších plniacich tlakoch a teplotách stlačeného vzduchu, dosahovaných na upravených vozidlách.

Táto sada je určená pre všetky vozidlá vybavené koncernovými motormi 1.8 TSI/TFSI EA888 Gen3 a 2.0 TSI/TFSI EA888 Gen3 a Gen3B, pričom je možné ju používať aj so sériovými gumeným tlakovými hadicami, ktoré však rozhodne odporúčame vymeniť za Racingline sadu silikónových tlakových hadíc pre dosiahnutie hladkého neprerušovaného laminárneho prúdenia bez reštrikcií a turbulencií od turbodúchadla cez intercooler až po vstup do telesa škrtiacej klapky motora a zabezpečenie podstatne vyššej spoľahlivosti tejto kritickej časti sacieho traktu motora, ktorá býva pri ponechaní sériových plastových a gumených OEM dielov častým miestom úniku stlačeného vzduchu (boost leak) na sériových, ako aj upravených vozidlách.

Racingline Performance sada hliníkového tlakového potrubia a silikónovej tlakovej hadice pozostáva z troch častí a pridaného montážneho materiálu pre jednoduchú, spoľahlivú a bezproblémovú montáž:

Samotné hliníkové tlakové potrubia tejto sady sú vyrobené z jedného kusu pokročilou CNC metódou tŕňom ohýbanej tenkostennej rúry z pevnej hliníkovej zliatiny radu 6000, s vonkajším priemerom zväčšeným na 60 mm pre maximálne hladké – laminárne prúdenie stlačeného vzduchu bez nežiadúcich hrán a skokov od turbodúchadla až do telesa škrtiacej klapky motora.

Hliníkové potrubia tejto prémiovej sady sacieho potrubia boli do požadovaného tvaru vytvarované pomocou metódy rotačného tŕňového ohýbania. Ide o sofistikovanú CNC metódu rotačného ťahového ohýbania trubiek, pri ktorej sa do trubky ohýbanej do požadovaného rádiusu (polomeru) vkladá podporný tŕň – oceľová tyč s podpornými segmentovými prstencami. Podporné segmenty zabezpečujú vnútorné vystuženie v mieste ohybu, čím sa dosiahne zachovanie vnútorného priemeru ohýbanej trubky v celej jej dĺžke aj tvare. Nedochádza tak k splošteniu, zvrásneniu, zalomeniu a ani zborteniu stien ohýbanej trubky, čo by v konečnom dôsledku spôsobilo prekážku pri prúdení a zároveň zásadne znížilo životnosť potrubia v mieste ohybu vplyvom oslabenia materiálu.

Sadu ďalej dopĺňa silikónová tlaková hadica výstupu stlačeného vzduchu z turbodúchadla. Silikónové tlakové hadice Racingline Performance majú jedinečnú vnútornú konštrukciu – sú vystužené oceľovým opletom zaliatym vo vysokopevnostnom silikóne. Vďaka tomu vynikajú svojou odolnosťou a pevnosťou aj pri vysokých teplotách a plniacich tlakoch stlačeného vzduchu, pričom boli testované na ďaleko vyšší pretlak v saní, než aký je sériové turbodúchadlo schopné dosiahnuť. Máte tým pádom istotu, že Vaše vozidlo nebude trpieť únikom stlačeného vzduchu na tlakových hadiciach vedúcich stlačený vzduch z turbodúchadla do motora ani v prípade, keď sa rozhodnete zvýšiť výkon Vášho vozidla úpravou software riadiacej jednotky motora (ECU).

Okrem vnútorného oceľového vystuženia majú silikónové tlakové hadice Racingline Performance navyše aj stupňovité prechody vnútorných spojov, ktoré vnútorným priemerom na vstupe a výstupe hadíc zohľadňujú vnútorné priemery a dĺžky nátrubkov, na ktoré sa hadice nasadzujú – vzniká tak hladký prechod medzi hadicami a prírubami potrubí bez skokov a hrán, čím sa významne obmedzujú nežiadúce reštrikcie a turbulencie v saní.

Fluorosilikónový vnútorný povrch silikónových tlakových hadíc Racingline Performance odoláva pôsobeniu oleja a benzínu, čo predstavuje dodatočnú ochranu pred chemickou degradáciou tlakových hadíc, ktoré majú tým pádom podstatne dlhšiu životnosť ako sériové gumené tlakové hadice.

Hliníkové tlakové potrubia a silikónové tlakové hadice tejto sady od Racingline Performance majú atraktívny lesklý čierny dizajn s bielym logom výrobcu. tak nielen vysoko funkčným, ale aj výrazným vizuálnym obohatením motorového priestoru vozidla.

Minimalizáciou obmedzení, plynulejším laminárnym prúdením vzduchu a jeho optimalizovaným vedením bez turbulencií vďaka absencii nežiadúcich hrán a skokov je dosiahnuté, že turbodúchadlo prekonáva menší odpor a môže tak efektívnejšie a s menším zaťažením presúvať väčší objem vzduchu. Čo to vo výsledku znamená? Zlepšenie zvukového prejavu prepĺňania, rýchlejší nábeh plniaceho tlaku turbodúchadla (menšiu turbodieru) a zároveň garantované zvýšenie výkonu motora, nakoľko sú (pri súčasnom použití tejto sady s Racingline Performance sadou silikónových tlakových hadíc) všetky sériové reštriktívne a nespoľahlivé diely tlakového vedenia stlačeného vzduchu od turbodúchadla až po vstup do telesa šktiacej klapky motora vymenené za kvalitnejšie, odolnejšie potrubie a hadice s väčším priemerom a zároveň menším odporom prúdenia.

Inštalácia tejto sady nevyžaduje žiadne dodatočné vŕtanie alebo rezanie, čo znamená, že montáž je plne reverzibilná, teda vratná do pôvodného stavu, ak by to z akýchkoľvek dôvodov (napr. predaj tejto sady / prípadne vozidla) bolo potrebné a žiaduce.

Súčasťou tejto sady sú aj vysokokvalitné nerezové hadicové spony Mikalor, ktoré umožňujú pevné uchytenie silikónovovej hadice na nátrubkoch potrubia a znížujú riziko tak riziko jej zošmyknutia.

Táto sada predstavuje skvelý upgrade pre každé vozidlo vybavené koncernovým motorom 1.8 TSI EA888 Gen3 a 2.0 TSI EA888 Gen3 a Gen3B, obzvlášť pre vozidlá s upravenou riadiacou jednotkou motora (ECU) a vyššími hodnotami dosahovaného plniaceho tlaku, teplotami stlačeného vzduchu a výkonom vyšším ako sériovým.


Odporúčané príslušenstvo

Túto prémiovú sadu Racingline Performance hliníkového tlakového potrubia a silikónovej tlakovej hadice rozhodne odporúčame doplniť aj Racingline Performance sadou silikónových tlakových hadíc pre dosiahnutie hladkého neprerušovaného laminárneho prúdenia bez reštrikcií a turbulencií od turbodúchadla cez intercooler až po vstup do telesa škrtiacej klapky motora a zabezpečenie podstatne vyššej spoľahlivosti tejto kritickej časti sacieho traktu motora.  


Obsah balenia

1 x Racingline Performance hliníkové tlakové potrubie od turbodúchadla do intercoolera
1 x Racingline Performance hliníkové tlakové potrubie z intercoolera do škrtiacej klapky motora
1 x Racingline Performance silikónová tlaková hadica výstupu z turbodúchadla
2 x nerezové hadicové spony Mikalor
4 x sériové gumenné montážne podložky
2 x sériové upevňovacie skrutky


Určenie

Táto 3-dielna sada tlakového potrubia a silikónovej hadice výstupu turbodúchadla je určená pre 4-valcové motory 1.8 / 2.0 T(F)SI EA888 Gen3 a Gen3B (s Buddack cyklom) so sériovým výkonom 180 – 310 HP (132 – 228 kW).

Škoda Octavia III vRS 2.0 TSI 5E 2014-2020
Škoda Superb III 1.8 / 2.0 TSI 3V 2015-2020
Škoda Karoq