AUDI RS3 a OPF delete kit
Ut aliquid ex ea commodi consequatur? Integer in sapien. Pellentesaque sapien. Maacemas alqute accumsan leo.
Cena s DPH: 2 625 €
Cena bez DPH: 2 188 €
Dôkladne si overte či tento diel pasuje na Vaše vozidlo!
APR DTR6054 turbokit 2.0 TSI EA888 gen3
APR DTR6054 turbokit je priama náhrada OEM turbodúchadla (IHI IS20/IS38) pre motory 2.0 TSI EA888.3. Tento turbokit obsahuje samotné turbodúchadlo, inštalačný materiál a príslušný softvér pre úpravu Vašej riadiacej jednotky motora ECU. Maximálny výkon a krútiaci moment sa zastavili až na hodnotách 491HP a 580Nm v závislosti od platformy vozidla a od druhu použitého paliva. To všetko pri zachovaní emisných komponentov! Príslušný softvér podporuje ako bežné/prémiové palivá z benzínových púmp, tak aj pretekárske palivá a dokonca aj etanol - na platformách Golf R, S3 a TT S s upraveným palivovým systémom! Pre špeciálne použitie na okruhových vozidlách je turbodúchadlo navrhnuté s dostatočnou rezervou výkonu a so správnou úpravou ECU môže byť výkon a krútiaci moment motora ešte vyšší! Jedná sa o úplne nové turbodúchadlo kompletne od základov navrhnuté a vyvinuté spoločnosťou APR. Nevyžaduje posielanie pôvodného turbodúchadla na prestavbu a tak je jeho inštalácia naozaj rýchla a bez zbytočných prestojov. Turbodúchadlo pasuje presne na miesto pôvodného turbodúchadla a tak sa ku nemu dajú pripojiť všetky pôvodné alebo už upravené komponenty.
Vzhľadom na to, že turbodúchadlo bolo navrhnuté úplne od základov a nepoužíva továrenské OEM obaly turbíny ani kompresora (ani ich klony) a dokonca ani žiadne OEM vnútorné časti (koleso kompresora/turbíny, ložiská, hriadeľ...), mali inžinieri v APR úplnú kontrolu nad dizajnom. Vylepšené bolo hlavne uloženie hriadeľa, ktoré odstránilo pôvodné nespoľahlivé OEM uloženie pomocou klzných ložísk a nahradilo ho uloženie na dvoch kvalitných nemeckých keramických guľôčkových ložiskách pre hladkú a spoľahlivú prevádzku s lepšou prechodovou odozvou. Ďalej bol vylepšený kryt kompresora tak, aby doň pasovalo väčšie 61mm koleso kompresora vyrobené z kvalitnej leteckej hliníkovej zliatiny 6061. Súčasťou dizajnu je aj úplne nový a väčší vstup do turbodúchadla, ktorý perfektne pasuje na kryt turbíny s „anti-surge“ efektom. Na tento vstup do turbodúchadla je možné priamo napojiť ako pôvodné OEM sanie, tak ja sania od iných výrobcov. Samozrejmosťou je aj vstupná príruba na odvetranie kľukovej skrine. Tlmič hluku stlačeného vzduchu (Turbo Muffler) bol úplne odstránený a nahradilo ho hladké potrubie s väčším priemerom pre prúdenie bez zbytočných turbulencií. Kryt kompresora dokonca obsahuje aj port pre prípadnú inštaláciu snímača otáčok hriadeľa turbodúchadla - v prípade potreby individuálnej úpravy.
Turbínová strana turbodúchadla tiež ťaží z APR vylepšeného dizajnu. Skriňa turbíny je odliata z nehrdzavejúcej ocele 310, ktorá je navrhnutá tak, aby absorbovala teplo a odolala aj agresívnemu zaobchádzaniu, ktorému je turbínová skriňa vystavená počas jazdy na okruhu. Turbínová skriňa je dokonale prispôsobená novému 54mm turbínovému kolesu K418, ktoré je vyrobené zo superzliatiny na báze niklu. Výsledkom je nízka teplota výfukových plynov, nízky protitlak výfukových plynov a nízka výstupnú teplota stlačeného vzduchu, pretože systém bol od základov navrhnutý pre presne stanovené úrovne výkonu. Každá rotujúca zostava je samozrejme vyvážená pre spoľahlivú prevádzku. Toto všetko je výhodné pre zákazníkov, ktorí plánujú používať svoje vozidlo na okruhoch, pretože APR turbodúchadlo má ešte dostatok priestoru na to, aby hodnoty výkonu a krútiaceho momentu posunuli v prípade individuálnej úpravy ECU ešte ďalej.
Každý turbokit obsahuje kompletné turbodúchadlo so vstupným potrubím kompresora, výstupnú hadicou kompresora, spony, tesnenia, tesniace krúžky, výfukové výstupné tesnenie, výfukovú v-band sponu, výfukové vstupné tesnenie, nové štifty, skrutky a podložky, všetky tesniace krúžky vedenia chladiacej kvapaliny a oleja a ECU softvér pre príslušné vozidlo. Tento turbokit využíva pôvodný OEM elektronický Wastegate a Blow off ventil a pripája sa na pôvodné výfukové potrubie, pôvodné alebo športové sanie, pôvodné alebo väčšie výstupné tlakové potrubie a pôvodné hadice/potrubia chladiacej kvapaliny a oleja. Počas svojho vývoja zažilo toto APR turbodúchadlo mnoho dní na okruhoch a prešlo si aj ďalším rozsiahlym a dlhým testovaním, aby sa tak zabezpečila životnosť a spoľahlivosť aj v tých najdrsnejších podmienkach. Turbodúchadlo bolo navrhnuté tak, aby nespôsobovalo prudký nárast krútiaceho momentu ani nehnalo sériové komponenty kľukového mechanizmu motora na hranicu toho čo je známe, že ešte zvládajú. Vďaka tomu je použitie tohto turbodúchadla bezpečné aj na sériovom motore!
Poznámky
Tento produkt vyžaduje inštaláciu elektrického Wastegate regulátora a Blow off ventilu z pôvodného turboúchadla - Wastegate regulátor a Blow off ventil nie sú súčasťou balenia!
Pre bezpečné dosiahnutie uvedených parametrov je potrebné na vozidlo nainštalovať minimálne športové sanie a účinnejší chladič nasávaného vzduchu - Intercooler
Aby sa predišlo šmýkaniu spojkových lamiel požite buď TCU Upgrade DQ250 / DQ381 v prípade automatických DSG prevodoviek alebo silnejšiu spojkovú sadu v prípade manuálnych prevodoviek
Odporúčané je použitie studenších sviečok NGK-R7437-9 s upravenou hodnotou vzdialeností elektród na 0.6mm ±0.05mm a skráteným intervalom výmeny 16000 - 24000km (v prípade okruhového jazdenia podľa potreby)
Vždy používajte len vysokovýkonný motorový olej so skráteným intervalom výmeny 8000 - 10000km
Pre použitie s APR tlakovým potrubím je potrebné použiť MS100213 konverzný kit výstupnej hadice kompresora APR DTR6054
Vlastnosti
Úplne nové turbodúchadlo DTR6054 kompletne od A po Z navrhnuté priamo v APR
Priama náhrada OEM turbodúchadla IS20/IS38 pre motory EA888 gen3
ECU softvér, ktorý je v cene turbokitu, produkuje až 491HP - v závislosti od platformy, použitého paliva a konfigurácie
Dostatok priestoru pre ešte vyšší výkon a krútiaci moment v prípade individuálnej úpravy ECU
O viac ako 30 % väčší prietok kompresora v porovnaní s OEM turbodúchadlom IS38
Softvér ECU bol kalibrovaný v kombinácii s OEM katalyzátorom aby tak spĺňal všetky emisné normy
Softvér ECU bol kalibrovaný pre použitie OEM častí kľukového mechanizmu (viď popis vyššie)
Softvér ECU bol testovaný ako na rôznych závodných okruhoch, tak aj na mnohých cestách a v rôznych poveternostných podmienkach
Rôzne úrovne výkonových parametrov v závislosti od použitého paliva a modifikácií palivovej sústavy
Podporuje palivá 95/98/104/108 RON pri všetkých konfiguráciách
Podporuje palivo E60-E85 - s úpravami palivovej sústavy (iba platforma Golf R/S3/TT S)
Stredová časť osadená nemeckými keramickými guľôčkovými ložiskami
Vyvážená rotujúca zostava kolesa turbíny/kompresora a hriadeľa
Výborná prechodná odozva
60mm koleso kompresora z hliníkovej zliatiny 6061
Kryt kompresora s „Anti-surge“ efektom (surgovanie turbodúchadla)
Odlievané väčšie vstupné potrubie kompresora turbodúchadla
Dokonale zladený pomer (A/R) - plocha krytu kompresora / polomer prierezu výstupného potrubia
Opracovaný port pre snímač rýchlosti turbodúchadla - záslepka je súčasťou balenia
Súčasťou balenia je aj silikónová hadica výstupu z turbodúchadla s APR EZ-flow stupňovitými okrajmi (bez tlmiča hluku stlačeného vzduchu - Turbo Muffler)
Integrovaný port pre Blow off ventil (DV)
Vysoko prietokové 54mm turbínové koleso vyrobené zo superzliatiny K418 na báze niklu
Vysokoteplotná skriňa turbíny z nehrdzavejúcej ocele 310
Perfektne zladený pomer A/R turbíny
Balenie obsahuje aj všetok potrebný hardvér, tesnenia a svorky
Pripája sa k pôvodným sacím a výfukovým komponentom a opätovne používa OEM elektrický Wastegate regulátor a Blow off fentil (DV)
Dostupné úpravy palivovej sústavy pre maximálny výkon (iba platformy Golf R, S3 a TT S)
Neporovnateľný pomer cena/výkon
Podrobný inštalačný manuál je samozrejmosť
APR DTR6054 - grafy priebehu výkonu a krútiaceho momentu