AUDI RS3 a OPF delete kit
Ut aliquid ex ea commodi consequatur? Integer in sapien. Pellentesaque sapien. Maacemas alqute accumsan leo.
Cena s DPH: 289 €
Cena bez DPH: 241 €
Dôkladne si overte či tento diel pasuje na Vaše vozidlo!
GFB DVX Blow off ventil 1.8 & 2.0 TSI EA888 gen3
DVX blow off ventil od spoločnosti GFB využíva mimoriadne obľúbený recirkulačný ventil DV+ a pridáva ku nemu duálne odvzdušňovacie otvory (recirkulačný a atmosférický) spolu s patentovaným systémom nastavenia predpätia pružiny. Získate teda nie len spoľahlivejšie držanie plniaceho tlaku a rýchlejšiu odozvu motora na stlačenie plynového pedálu, ale máte aj úplnú kontrolu nad hlasitosťou zvukového prejavu pri ubratí plynu.
V čom je teda DVX ventil odlišný od všetkých ostatných blow off ventilov na trhu?
DVX ventil nie je len zdrojom charakteristického „tsssss“ zvuku pri upratí plynu ako je tomu pri klasickom riešení dištančnou podložkou. Úpravou spôsobu ovládania samotného blow off ventilu ponúka rovnaké výhody ako DV+ ventil.
Zachováva ECU kontrolu blow off ventilu pre čo najrýchlejšiu odozvu.
Žiadny iný blof off ventil na trhu nemá výhodu nastavenia medzi odfukovaním vzduchu buď do atmosféry alebo naspať do sania. Táto možnosť Vám umožňuje ľubovoľne meniť pomer odfukovaného vzduchu smerujúceho buď do atmosféry alebo naspäť do sania a tým meniť zvukový prejav a hlasitosť. To všetko len jednoduchým pohybom nastavovacej páčky.
Vyrobený z veľmi kvalitných a odolných materiálov tak aby vydržal dlho a fungoval spoľahlivo
Slabou časťou OEM konštrukcie blow off ventilu je vždy plastový ventilový mechanizmus a to je presne ten diel, ktorý bude nahradený. Táto sada obsahuje CNC opracované komponenty, ktoré vydržia naveky. Taktiež bude zmenený aj pôsob ovládania ventilu pre lepší výkon. OEM blow off ventil pozná len 2 polohy - otvorený alebo zatvorený. Keď sa úplne otvorí pri nízkom plniacom tlaku alebo počas čiastočného uvoľnenia plynového pedálu (napr. pri prejazde zákrutou), spôsobí to väčšie oneskorenie nábehu plniaceho tlaku (turbo lag) a aj jeho výrazne nelineárny priebeh. Spoločnosť GFB bola priekopníkom v používaní novej technológie vo svojom DV+ ventile, ktorá funguje tak, že používa OEM solenoid na ovládanie hodnoty tlaku za piestom a nie ovládanie samotného piestu. To umožňuje skrátiť zdvih solenoidu na minimum, čím sa zrýchľuje čas odozvy a zvyšuje sa sila ovládania. Ešte dôležitejšie ale je, že to umožňuje piestu aby sa otváral a zatváral postupne v reakcii na množstvo prítomného plniaceho tlaku, čo vyhladzuje jeho priebeh a skracuje dobu jeho nábehu (turbo lag) spôsobovaný OEM konštrukčným riešením.
GFB dizajn DV+ ventilu rieši problémy s krátkou životnosťou a únikom plniaceho tlaku, ktoré sú bežné u továrenských blow off ventiloch a tiež mení aj spôsob jeho prevádzky, aby sa tak zabezpečil lepší výkon ako sériových tak aj upravených motorov.
Tieto výhody Vás vôbec nebudú stať majetok. Namiesto vyhadzovania celého sériového systému blow off ventilu do koša (ako „riešenia“ iných výrobcov), ventil DV+ zachováva to, čo funguje a nahrádza len to, čo nefunguje.
Prečo nepoužívať len lacné podložky?
Na trhu je veľa dištančných podložiek, ktoré umožnia sériovému blow off ventilu vydávať charakteristický „tsssss“ zvuk. Robia to však len pomocou OEM ventilu a presmerovaním vzduchu nie naspäť do sania ale do atmosféry, pričom však nevýhody sériovej konštrukcie ventilu zostávajú neodstránené. Okrem toho je pri tomto type riešenia mnohokrát prietoková kapacita ventilu výrazne nižšia ako pri OEM riešení kvôli malým odfukovým otvorom použitým pri týchto lacných podložkách.
ECU vs podtlakové ovládanie
Riešenia iných výrobcov úplne odstraňujú ovládanie blow off ventilu pomocou ECU a namiesto toho používajú čisto podtlakové ovládanie. Aj keď na tom nie je nič zlé, veď tak funguje väčšina blow off ventilov, ovládanie pomocou ECU je ale oveľa rýchlejšie a dokáže detekovať a reagovať na oveľa menšie pohyby plynového pedálu. Navyše, ak je k dispozícii tak prečo ho nepoužiť?